Ja, maar je weet, rotterdam he.quote:Op donderdag 22 juli 2010 10:45 schreef Wolfjeweerwolfje het volgende:
hehe wat dantropicana = toch dat zwembad geval in rutterdam?
Waarom ging je dan niet, mij lijkt het juist best lekker om nu even te zwemmenquote:Op donderdag 22 juli 2010 10:55 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ja, maar je weet, rotterdam he.
Morgen tijd?quote:Op donderdag 22 juli 2010 10:38 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik zou naar tropicana gaan vandaag maar heb gecancelled. Ik heb geen zin in suprise buttsex vandaag.
inderdaad ben zelf ook niet echt fan van rotterdamquote:Op donderdag 22 juli 2010 10:55 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ja, maar je weet, rotterdam he.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 10:38 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik zou naar tropicana gaan vandaag maar heb gecancelled. Ik heb geen zin in suprise buttsex vandaag.
Comprende-toi?quote:Op donderdag 22 juli 2010 10:56 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Waarom ging je dan niet, mij lijkt het juist best lekker om nu even te zwemmen
MTV zekerquote:Op donderdag 22 juli 2010 11:00 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Wat is train een goedkoop kutbandje zeg
HEY SOUUUULLLL SISTEEEEERquote:Op donderdag 22 juli 2010 11:00 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Wat is train een goedkoop kutbandje zeg
Moggelquote:
net niet is nogal zwak uitgedrukt.quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:03 schreef mich1992 het volgende:
Vampireee weekeend. Raar bandje, soort van "nét niet zoals the Kooks".
Bagger humeur. Ben vanochtend op een van Heugem's gevaarlijkste plekken(Een basisschool waar allemaal moeders hun kinderen komen brengen in de grote Audi van man lief) afgesneden en met mn enkel een paaltje kunnen happenquote:
Und hoe is 't daar?quote:
Geweldig, jaquote:Op donderdag 22 juli 2010 11:04 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
net niet is nogal zwak uitgedrukt.
Vampire weekend schrijft gewoon poep en omdat het "anders" is is het geweldig.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:07 schreef x3ro het volgende:
[..]
Bagger humeur. Ben vanochtend op een van Heugem's gevaarlijkste plekken(Een basisschool waar allemaal moeders hun kinderen komen brengen in de grote Audi van man lief) afgesneden en met mn enkel een paaltje kunnen happenOok is mijn linker ook nog steeds bagger
Bij jou?
[..]
Und hoe is 't daar?
Ik heb lekker geslapen, zeker na zo'n avond.quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:07 schreef x3ro het volgende:
[..]
Bagger humeur. Ben vanochtend op een van Heugem's gevaarlijkste plekken(Een basisschool waar allemaal moeders hun kinderen komen brengen in de grote Audi van man lief) afgesneden en met mn enkel een paaltje kunnen happenOok is mijn linker ook nog steeds bagger
Bij jou?
[..]
Und hoe is 't daar?
pics van hondenquote:Op donderdag 22 juli 2010 11:10 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ik heb lekker geslapen, zeker na zo'n avond.
Zo komt een vriendin en dan gaan we fijn de hondjes uitlaten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |