ja, maar ide komt dan niet naar de bruiloft he, maar rijd op en neer.quote:
quote:
Idem...quote:Op donderdag 22 juli 2010 08:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb een beetje last van mijn buik. Altijd als ik spanning heb of een peu neurveu ben
.
Komt wel weer goed
Wat zijn we eensgezind vandaagquote:Op donderdag 22 juli 2010 08:40 schreef Ewelina het volgende:
Ik zit overdressed te zijn in mijn feestjurk op het werk. Heb een paar godsgruwelijk hoge rode lak peeptoes hakken bij me, nu ballerina's all stars aan.
Speaking of which, waar stap jij op? Ik nml. vanaf Schiphol.quote:Op donderdag 22 juli 2010 08:53 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Idem...
[..]
Wat zijn we eensgezind vandaag.
Hebben heel veel mensen last van, dat stress op de buik slaat.quote:Op donderdag 22 juli 2010 08:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
Gevoel alsof je buikgriep gaat krijgen... maar moment dat dan 'de gelegenheid' begint, gaat het meestal snel weg.
Stom lijf.
Geen idee of ik durfquote:Op donderdag 22 juli 2010 08:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vind feestjes ook niet eng, maar onbewust maak ik me toch blijkbaar erg druk....
Of ik krijg nu echt buikgriep.
En ik ben erg benieuwd naar Tink in catsuit.
A'dam Zuid! Ik heb daar de trein van 17.28 zie ik net.quote:Op donderdag 22 juli 2010 08:56 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Speaking of which, waar stap jij op? Ik nml. vanaf Schiphol.
Hoe laat kom je dan aan?quote:Op donderdag 22 juli 2010 09:04 schreef Phaidra het volgende:
[..]
A'dam Zuid! Ik heb daar de trein van 17.28 zie ik net.
Achterste wagon instappen?quote:Op donderdag 22 juli 2010 09:06 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Hoe laat kom je dan aan?
Edit: 19.24 zie ik. Ik heb dezelfde trein.
Loop je de vierdaagse met 50 km??quote:Op donderdag 22 juli 2010 09:09 schreef Chicolate het volgende:
Goeiemorgen. 150km lopen + heel veel eten = 1,5kg afgevallenDie had ik niet aan zien komen
.
Mo, hoe laat begint jullie dag? Alvast heel veel plezier enzo he!
Is goed, ik hoop niet dat ie erg druk isquote:
Met zo'n elastiekenband. En het werkt dus echt, heb ik proefondervindelijk ondervonden. Buik en billen worden ook strakker.quote:Op donderdag 22 juli 2010 09:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hoe train je die beenspieren dan? Je klemt je tandenborstel tussen je tenen en gaat dan tandenpoetsen?
Maar, wat dóe je dan met die band?quote:Op donderdag 22 juli 2010 09:19 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Met zo'n elastiekenband. En het werkt dus echt, heb ik proefondervindelijk ondervonden. Buik en billen worden ook strakker.
Dan zou ze 200 km lopenquote:
Mijn vakantie was het lopen van een lange wandeltocht in Ierlandquote:
Ik wil volgend jaar de 40km gaan doenquote:
Maar dan nu 'pas' op 100quote:Op donderdag 22 juli 2010 09:22 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Nee, want dit is de 3e dag, dus zou ze vandaag op 150 zitten.
Als je midden in de nacht vertrekt kan je redelijk vroeg binnen zijn (maar ik denk dat half 10 wat te gek is voor 50 km, true).quote:
Heb je haar telefoonnummer? Anders kun je altijd nog even bellen om half 5 of zo.quote:Op donderdag 22 juli 2010 09:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik hoop wel dat ik bijtijds wat van PF hoor. Ik rijd hier echt weg om 17:00 en ga niet eindeloos wachten.
Nee.. heb ik niet..quote:Op donderdag 22 juli 2010 09:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Heb je haar telefoonnummer? Anders kun je altijd nog even bellen om half 5 of zo.
Ik ook. Ik stel me er zoiets bij voor:quote:Op donderdag 22 juli 2010 08:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
En ik ben erg benieuwd naar Tink in catsuit.
Ja, jij dus niet alleenquote:
Wel beetje over the top voor een bruiloftquote:Op donderdag 22 juli 2010 09:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ook. Ik stel me er zoiets bij voor:
[ afbeelding ].
Daarom. Het zou lullig zijn als we niks horen en dan morgen thuis komen en dat ze dan hier gepost heeft dat ze mee had gewild, maar dat het fout is gegaanquote:Op donderdag 22 juli 2010 09:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, jij dus niet alleen. Ze kan enigszins chaotisch zijn
.
Beter:quote:Op donderdag 22 juli 2010 09:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ook. Ik stel me er zoiets bij voor:
[ afbeelding ].
Mag pas vanaf 12 uur finishenquote:Op donderdag 22 juli 2010 09:25 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Als je midden in de nacht vertrekt kan je redelijk vroeg binnen zijn (maar ik denk dat half 10 wat te gek is voor 50 km, true).
Post je dat plaatje nou omdat je weet dat ik ooit idolaat was van Michelle Pfeiffer of omdat ze meer bedekt is?quote:
Nee, omdat Michelle Pfeiffer zoveel beter is als catwoman!quote:Op donderdag 22 juli 2010 09:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Post je dat plaatje nou omdat je weet dat ik ooit idolaat was van Michelle Pfeiffer of omdat ze meer bedekt is?.
Michelle is de originele catwoman iddquote:Op donderdag 22 juli 2010 09:53 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee, omdat Michelle Pfeiffer zoveel beter is als catwoman!
Halle Berry vind ik niks
Die snap ik niet?quote:Op donderdag 22 juli 2010 09:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
In ieder geval heeft niemand een lamp bij zich, vandaag.
Ik zie niks!quote:Op donderdag 22 juli 2010 09:52 schreef Ewelina het volgende:
Ik heb deze aan:
[ afbeelding ]
Alleen dan even zonder de paarse riem, want die is nu te groot.
Oh, dat mag wel! Ik neem toch een klein koffertje mee, dus daar kan 'ie nog prima in. Zal ik zo even het geld pinnen voor je.quote:Op donderdag 22 juli 2010 09:56 schreef Viking84 het volgende:
Moet ik Effectief leren ook alvast meenemen, DaD of doen we dat later even?
Okidokiquote:Op donderdag 22 juli 2010 09:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh, dat mag wel! Ik neem toch een klein koffertje mee, dus daar kan 'ie nog prima in. Zal ik zo even het geld pinnen voor je..
Er ligt een zaklamp in mijn autoquote:Op donderdag 22 juli 2010 09:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
In ieder geval heeft niemand een lamp bij zich, vandaag.
't Was niet slecht bedoeld Piefquote:Op donderdag 22 juli 2010 10:17 schreef P.F het volgende:
En ik dacht dat dat verhaal klaar was want zo heb ik er niet zo een zin in.
ik heb ook geld voor jou gepland. Ik weet nog steeds niet wat ik aandoe. Eerst ga ik maar eens de auto stofzuigen voor Phaidra en Ewelina, want het is geen gezicht..quote:Op donderdag 22 juli 2010 09:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh, dat mag wel! Ik neem toch een klein koffertje mee, dus daar kan 'ie nog prima in. Zal ik zo even het geld pinnen voor je..
Ehm, heb ik die er niet uitgehaald voor een project laatst?quote:
Compeed erop?quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:10 schreef MevrouwPuff het volgende:
Wet van Murphy: juist vandaag een fietsclash buiten je schuld en daardoor een flinke, wat bloedende schaafwond op je knie
Ik kan het gewoon niet, leuk eruit zien.
Nope! Zag m nog zitten vanochtendquote:Op donderdag 22 juli 2010 11:05 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ehm, heb ik die er niet uitgehaald voor een project laatst?
Je hebt lijn 9 richting Vrederust en richting Scheveningen Noorderstrand. Die laatste moet je hebbenquote:Op donderdag 22 juli 2010 10:27 schreef P.F het volgende:
Ja, tram 9 is richting Scheveningen?
Het beste zou zijn, nu in de speedboot stappen, 45 km naar Scheveningen varen, daar waterskiën en dan bij jou in de auto springen. Maar dat zal wel niet gebeuren
Sjonge, jullie maken het wel veel groter dan het is zeg. Al dat getwijfel over welke jurkje, welke schoenen en welke make-up de hele tijd en al die stress van tevoren. Trek gewoon wat leuks aan, ga er heen en geniet.quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:24 schreef Viking84 het volgende:
Maar ik heb wel een boek gekocht voor in de trein straks![]()
. En ik twijfel nog steeds over mijn bruiloftsjurkje, maar ik heb maar één jurkje waar nette schoenen bij passen en anders moet ik op slippers en dat vind ik zelf niet zo'n probleem, maar nettiquette-technisch gezien kan dat niet natuurlijk
.
Dat is allemaal onderdeel van de voorpret hoor.quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:48 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Sjonge, jullie maken het wel veel groter dan het is zeg. Al dat getwijfel over welke jurkje, welke schoenen en welke make-up de hele tijd en al die stress van tevoren. Trek gewoon wat leuks aan, ga er heen en geniet.
Anyway, ik wilde Moblo en haar vriend nog even heel veel plezier wensen vandaag!
Beetje open deur.quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mannen, begrijpen er niets van..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |