bij mij licht het eraan, hij staat nu met de neus gelijk naar de weg, dus gas geven en weg is crazymquote:Op donderdag 22 juli 2010 09:21 schreef crv het volgende:
[..]
Ik parkeer nagenoeg nooit achterwaarts, nu heb ik ook een deur achter dus sowieso meer ruimte nodig dan.
Ik zou het niet weten, dat heb ik nietquote:
Dat dus, ik parkeer hoe nodigquote:Op donderdag 22 juli 2010 09:23 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
bij mij licht het eraan, hij staat nu met de neus gelijk naar de weg, dus gas geven en weg is crazym
wat begrijp je niet aan "onderhoud"quote:
Nou goed, het is niet dat ik het niet kan, maar die Clio had kortere draaicirkelen, dus dan is het weleens 2x steken ipv in 1x gewoon binnenrijdenquote:
ja maar ik krijg dus wel een minuut geleden een mailtje dat iemand reageert op m'n statusquote:Op donderdag 22 juli 2010 09:24 schreef crv het volgende:
[..]
wat begrijp je niet aan onderhoud
Blijkbaar is het nodig de boel plat te gooien om onderhoud te plegen:
+?quote:Op donderdag 22 juli 2010 09:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh bij mij was het eerst een Clio en nu een 206+
hallloooo, hoe "groot" kan nu de draaicirkel van een 206+ zijnquote:Op donderdag 22 juli 2010 09:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou goed, het is niet dat ik het niet kan, maar die Clio had kortere draaicirkelen, dus dan is het weleens 2x steken ipv in 1x gewoon binnenrijden
Donderdags werk ik in een verpleegtehuis, waar ik o.a. affiches maak voor de activiteiten en licht administratieve werkzaamheden.quote:Op donderdag 22 juli 2010 09:23 schreef crv het volgende:
[..]
ok, wat doe je daar als ik vragen mag ?
Ok, dus je kan al best wel weer wat. Heb je ook het idee dat je goed vooruit gaat ?quote:Op donderdag 22 juli 2010 09:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Donderdags werk ik in een verpleegtehuis, waar ik o.a. affiches maak voor de activiteiten en licht administratieve werkzaamheden.
andere server misschienquote:Op donderdag 22 juli 2010 09:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
ja maar ik krijg dus wel een minuut geleden een mailtje dat iemand reageert op m'n status
bestaan diequote:Op donderdag 22 juli 2010 09:18 schreef crv het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ik die knipoog goed begrijp![]()
Mijn vrouw heeft ook eens iets dergelijks hier bij de IKEA meegemaakt en toen was het ook nog een Frauenparkplatz, dus 2 keer zo breed als normaal
Mijn Zafira draai ik makkelijk achteruit inquote:Op donderdag 22 juli 2010 09:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh bij mij was het eerst een Clio en nu een 206+
Echt lekker loopt het nog niet. Ik denk er zelfs om 1 dag minder te gaan werken, omdat het te zwaar is.quote:Op donderdag 22 juli 2010 09:28 schreef crv het volgende:
[..]
Ok, dus je kan al best wel weer wat. Heb je ook het idee dat je goed vooruit gaat ?
quote:
quote:Op donderdag 22 juli 2010 09:23 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
bij mij licht het eraan, hij staat nu met de neus gelijk naar de weg, dus gas geven en weg is crazym
nog nooit gezien hoorquote:Op donderdag 22 juli 2010 09:29 schreef crv het volgende:
[..]
weet je dat niet eens, zelfs in NL heb je die
hmm, kut. Is het wel dat je als je over langere termijn kijkt steeds beter wordt? maar dat je dus alleen af en toe iets terugvalt?quote:Op donderdag 22 juli 2010 09:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Echt lekker loopt het nog niet. Ik denk er zelfs om 1 dag minder te gaan werken, omdat het te zwaar is.
Die heb ik ook nog nooit gezienquote:Op donderdag 22 juli 2010 09:29 schreef crv het volgende:
[..]
weet je dat niet eens, zelfs in NL heb je die
Voor mijn gevoel ben ik even ver dan pakweg 9 maanden geleden.. Maar misschien is het wel verbeterd, maar zie ik het zelf neitquote:Op donderdag 22 juli 2010 09:31 schreef crv het volgende:
[..]
hmm, kut. Is het wel dat je als je over langere termijn kijkt steeds beter wordt? maar dat je dus alleen af en toe iets terugvalt?
Wel klote zo'n lange revalidatie
quote:
quote:
Die heb je heus niet in NLquote:Op donderdag 22 juli 2010 09:37 schreef crv het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Ik zal wel eens een pic maken als ik bij de ikea kom^en mijn cam bij me heb.
dacht dat ik er een had, maar kan die niet vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |