abonnement Unibet Coolblue
  Moderator vrijdag 13 augustus 2010 @ 23:48:56 #126
45833 crew  Fogel
pi_85263464
Een paar van mijn collegas gaan over enkele weken naar Zuid-Afrika, dus ze waren erg blij met de culturele input uit dat land, vooral omdat de zanger dat representeerd :D
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, UK, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 23:52:33 #127
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_85263609
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 23:48 schreef Fogel het volgende:
Een paar van mijn collegas gaan over enkele weken naar Zuid-Afrika, dus ze waren erg blij met de culturele input uit dat land, vooral omdat de zanger dat representeerd :D
Psst, verkeerde topic ;).
KuikenGuppy
  Moderator vrijdag 13 augustus 2010 @ 23:54:47 #128
45833 crew  Fogel
pi_85263707
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 23:52 schreef Burdie het volgende:

[..]

Psst, verkeerde topic ;).
Nee hoor, check het begin van het nummer
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, UK, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
  Moderator zaterdag 14 augustus 2010 @ 08:29:46 #129
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_85271738
Ik zal me de komende uren eens bezighouden met het volgende deel van het verslag.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  Moderator zaterdag 14 augustus 2010 @ 12:11:37 #130
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_85275050


Zaterdag 17 juli; Bad Blumau – Wenen

Dit is de dag dat we naar Wenen gaan. Het thermendorp zullen we moeten verlaten en via de Rotweinstrasse gaan we naar Wenen. Maar eerst ontbijt. En dat ziet er goed uit. Ongelooflijk goed zelfs. Alleen staat er plots een ninja naast me. Of in ieder geval een klein kaal mannetje in een blauw ninja-pak. Enigszins verward ga ik zitten aan een tafeltje. Costa heeft de ninja nog niet opgemerkt. Hij staat vertwijfeld bij de dranken. Prosecco blijkt inbegrepen bij het ontbijt, maar koffie is moeilijk te krijgen. Gelukkig biedt onze ontbijtboedha uitkomst. Koffie komt gleich. :).

Na het ontbijt lopen we een rondje door het thermenpark:




Een fles wijn is natuurlijk een goed souvenir voor een FOK!ster. En dit is een goede plek om daarvoor te dobbelen. De verdeling was:

quote:
Oneven
1. MissBliss
2. clumsy_clown
3. Cat22
4. Skaai
5. Misstique
6. Pien85

Even
1. automatic_
2. on-air
3. Sjeen
4. Burdie
5. AKnynke
6. Hik
De eerste worp:




Hij ligt wat ongelukkig, maar met een 1, 3 en 5 bovenop is de bedoeling duidelijk. De oneven FOK!sters zijn nog in de running, de even FOK!sters moeten maar hopen op volgend jaar.

De tweede worp:





Dat is een 5, en dus is Misstique de gelukkige FOK!ster voor wat betreft ons souvenir. Dat weet ze alleen nog niet. Op de weg terug naar Nederland zal ik de dames op de hoogte stellen. B-)

Verder nog wat foto's van het thermendorp:




Op de bordjes voor de komen staat de naam van het gelukkige dat in het thermendorp de huwelijksnacht heeft doorgebracht. Voor ons dobbelsteenavonturiers dus geen boom. Vreemd eigenlijk. Tijd om te vertrekken. Op naar Lutzmannsburg aan de grens met Hongarije, het begin (of eind) van de Rotweinstrasse.

Een uurtje later staan we in Lutzmannsburg. Op een wijnroute kun je natuurlijk diverse wijnboeren bezoeken en wijn kopen. Dat gaan we ook doen. De eer is aan Costa om het aantal te bezoeken wijnboeren te dobbelen:




4 wijnboeren is een mooi aantal. In een wijngaard dobbelen we voor het aantal flessen dat we elk bij een wijnboer zullen aanschaffen:




Drie flessen per persoon per wijnboer dus. Mooi. Er zijn een aantal wijndorpen langs de route en we besluiten bij elk dorp te dobbelen of we daar wijn zullen kopen en te dobbelen bij welke boer, totdat we 4 wijnboeren hebben bezocht.

In Lutzmannsburg is de familie Weber onze wijnleverancier.
In Nikitsch hebben de boeren pech.
In Deutschkreutz gaan we naar Gesellmann voor de wijn.
In Horitschon hebben de boeren pech, net als in Ritzing.

Maar dan hebben wij pech. De dorpen die volgen na Ritzing zijn helemaal geen wijndorpen. :o. Elk dorp dat volgt, is weer een teleurstelling. 25 km lang zien we geen wijnranken. Wel veel maïs en zonnebloemen. In Zagersdorf komen we eindelijk weer wijnboeren tegen. Van het dobbelen of we in dit dorp wijn gaan halen stappen we af. En kijk eens hoe blij ik ben:




Bij wijnboer Maté slaan we weer wat flessen in. De man achter mij is al straalbezopen. Dat is ook niet zo gek, want het is snikheet. 42 graden Celsius om precies te zijn:



Na Zagersdorf volgt nog maar één dorp op onze wijnroute: Trausdorf. En in Trausdorf staat een mooie moderne loods van wijnboer Esterházy. Op de valreep dus een vierde wijnboer gevonden, waar we gelijk ook een fles sprankelende rosé voor Misstique kopen:



De wijnopbrengst van de Rotweinstrasse. Op naar Wenen! Langs de snelweg naar Wenen staat nog een wegrestaurant dat door Hundertwasser onder handen is genomen:



UIO_AMS bij het wegrestaurant met 5 vingers omhoog om aan te geven dat dit het vijfde en laatste werk van Hundertwasser is, dat we bewust bezoeken voor deze specifieke opdracht. De Hundertwasser-opdracht is voltooid. :)

Met het centrum van Wenen in ons navigatiesysteem vervolgen we onze weg. In Wenen parkeren we de auto in de garage op Schwedenplatz en gaan op zoek naar een hotel. Aan de Fleischmarkt vinden we 3 hotels waar we voor dobbelen:
Hotel Post 1 - 2.
Hotel Austria Wien 3 - 4.
Hotel Beletage 5 - 6.

Met een 5 gaan we naar Hotel Beletage. Deze blijkt vol. Dat is de eerste keer op deze trip dat we dit meemaken. We dobbelen nog een keer en Hotel Austria Wien is de volgende waar we een kamer vragen. Deze keer hebben we wel geluk.

Het is al vrij laat en we moeten wat eten. Wenen staat natuurlijk bekend om de Wienerschnitzel en de plaats voor de echte Wienerschnitzel is restaurant Figlmüller. Even we eten vandaag Wienerschnitzel, oneven we het eten morgen:



Dat is een 3. Morgen dus. Dan moeten we maar dobbelen voor het zoveelste restaurant dat we tegen gaan komen:




Het 6e restaurant dat we tegenkomen is restaurant Kornhäuslturm, dat 7 hoofdgerechten heeft, waarvan 1 de Wienerschnitzel:



Die telt natuurlijk niet mee. Als hoofdgerecht dobbel ik biefstuk met pasta en Costa iets met kip. De locatie van het terras is niet bepaald fantastisch. Rechts achter mij staan de vuilcontainers, links achter mij is niet goed zichtbaar Club Barbara (of zoiets) waar erg gezellig uitziende dames de kost verdienen. De ober werd ook constant afgeleid door de dames gezien zijn gestuntel op het terras. :').

Plotseling staat naast mij een man in string. Met voor de rest een kostuum (inclusief vlinderdas) op zijn lichaam geschilderd. Dat kon er ook wel bij. Aan de andere kant van de weg lopen wat dames in strings en pruiken voorbij. Zij hebben een mooie glitterverfschildering op hun lichaam. De Belgische potten naast ons op het terras bekijken het allemaal goedkeurend. Dit belooft een gezellige avond te worden. ^O^.

Na het eten begeven we ons in de richting welke de dames in strings ook hebben gevolgd. We komen terecht op een pleintje als het plotseling begint te donderen. Costa en ik vluchten een loungebar genaamd The Lounge in om te schuilen voor de regen. Je zal toch maar met verf beschilderd rondlopen door de stad. ;(. Ik moet wel snel een paraplu kopen.

De bediening van The Lounge heeft het druk en is bijzonder langzaam, wat nieuw voor ons is in Oostenrijk. Het concept van twee man in de bediening, twee man in de drankenbereidingsruimte, één vrouw achter de kassa van de club, niemand achter de kassa van het bargedeelte, één dame in de keuken, één man voor het ophalen van de lege glazen, vier man bewaking en één rondvliegende floormanager werkt niet.

Na een paar uur houdt het op met regenen en gaan we terug naar het hotel. Daar vallen we in slaap in onze hotelkamer.

In het volgende deel: Hundertwasser als verrassing in de ochtend, gezellig in een reuzenrad met Mozartkugeln, Schönbrunn, een dierentuin, meer Hundertwasser, een zoektocht naar Wienerschnitzels en een klein nagerechtje. :).
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_85281076
Geen pics van de beschilderde dames en heer?
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 16:34:17 #132
262 Re
Kiss & Swallow
pi_85281863
leuk *O*... die kleine ninja is wel toevallig hoor...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  Moderator zaterdag 14 augustus 2010 @ 17:22:32 #133
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_85282969
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 15:54 schreef Misstique het volgende:
Geen pics van de beschilderde dames en heer?
Nee, wij maken geen foto's van mensen zonder het te vragen. :)

quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 16:34 schreef Re het volgende:
leuk *O*... die kleine ninja is wel toevallig hoor...
Later kwamen er nog meer ninja's bij. In andere kleuren ook. Vast één of andere ochtend-yoga- therapie-groep.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_85283024
Het is net of iedereen in Oostenrijk de hele dag verkleed gaat _O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator zaterdag 14 augustus 2010 @ 18:05:26 #135
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_85283888
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 17:25 schreef Isabeau het volgende:
Het is net of iedereen in Oostenrijk de hele dag verkleed gaat _O-
Ik wilde net schrijven dat dit ook de laatste verkleedpartij was die we zijn tegengekomen, maar toen herinnerde ik me opeens de middeleeuwse stadswacht in Linz. :')
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_85286301
Damn die dobbelsteenworp voor de wijn. So close. :'(

Verder weer een puike reportage heren. ^O^
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator dinsdag 17 augustus 2010 @ 22:43:12 #137
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_85414957


Legenda: Blauw en paars: metrolijnen, lichtblauw: wandelroutes, donkergroen: tramlijnen, H: hotel bij Schwedenplatz.

Zondag 18 juli; Wenen

Het is bewolkt in Wenen als we het hotel uitlopen na een goed ontbijt. Vandaag moeten we volgens de eerdere dobbelsteenworpen een rondje meedraaien in het reuzenrad en een bezoek brengen aan Schloß Schönbrunn. De rest van de dag zien we dan wel. Het reuzenrad staat in het Prater-park en dat is op loopafstand van het hotel. Om er te komen moeten we wel een brug over een zijtak van de Donau heen. Juist op dat moment vaart er een boot langs:



De Vindobona, de boot die door Hundertwasser opnieuw is aangekleed en dienst doet als rondvaartboot in Wenen. Wat een toeval. :) Niet veel later lopen we het Prater-park in en zien het reuzenrad. Bij de kassa zien we het volgende bord:



Zes soorten combitickets! Een mooi dobbelaantal en dat geeft ons gelijk iets te doen voor de rest van de dag. :D. De uitkomst van de worp:



Naar de dierentuin dus. Leuk! Maar eerst het reuzenrad in. Voor hoogtehelden Costa en mijzelf niet de meest aangename ervaring, maar om dat te doorstaan koop ik snel een zakje echte Mozartkugeln. Wat foto's vanuit het reuzenrad:



Het bewijs dat we in dat ding hebben gezeten is geleverd.



Met op de achtergrond de schoorsteenpijp van het energiebedrijf dat ook door Hundertwasser is opgeleukt.



De enige echte Mozartkugeln. :9

[Volgens mij heeft Costa nog een filmpje geschoten over ons bezoek aan het reuzenrad, maar daar ben ik niet helemaal zeker van. Mocht het zo zijn, komt het hier te staan.]

Vanuit het Prater zijn twee manieren om bij Schloß Schönbrunn te komen: taxi (even) of OV (oneven). Een drie en een metrorit later staan we voor het paleis:



Daar dobbelen we voor de soort tour die we gaan nemen door het paleis. Dat komt uiteindelijk neer op de Grand Tour. Onze entree kan pas een half uur later plaatsvinden en dus lopen we om het paleis heen. Aan de achterkant hebben we mooi uitzicht over de tuin en een stel Fransen zijn welwillend om ons met le dé op de foto te zetten:



Uiteraard zijn de Fransen niet verbaasd om twee dobbelsteenavonturiers tegen het lijf te lopen. Vorig jaar waren we natuurlijk in Frankrijk, dus ze zijn wat gewend. De tour van het paleis neemt ongeveer een uur in beslag en na alle pracht en praal van Sisi en consorten hebben we toch wel trek gekregen. Bij het Schloßcafé dobbelt ik een warme chocomelk en apfelstrudel bij elkaar. Costa moet het doen met een koffie en tosti. Na de nuttiging lopen Costa en ik de tuin weer in. De dierentuin ligt aan de andere kant, vanwaar we nog een blik werpen op het paleis:



Zoals je kan zien aan de paraplu is het weer begonnen met regenen. Een paraplu zou wel fijn zijn. Dan lopen we de dierentuin in en zien het volgende bord:



Drie routes door het park. De verdeling met tegengestelde ogen is snel gemaakt:

1 – 6 gele route
2 – 5 blauwe route
3 – 4 paarse route

De worp levert het volgende resultaat op:



De blauwe route dus. Onderweg komen we mijn grote vriend de Capibara tegen:



Dat brengt me in gedachten terug naar de fantastische zomerhit Night of the Capibara van de Mexicaanse superband Tijuana. B-) Mocht je ooit in Wenen zijn, dan is de mooie dierentuin bij het paleis wel een bezoek waard.

En dan hebben we tijd over. Op dat moment kan ik 2 opties bedenken voor de dobbelsteen: de Hofburg en omgeving (oneven), Hundertwasserhaus en Kunsthaus Wien (even). Het resultaat laat zich raden:



Het Hundertwasserhaus dus. Daar tegenover zit een garage die door hem opnieuw is ingericht als informatiecentrum met een bar waar we wat te drinken bestellen:



Nee, ik ben niet bezopen. We hebben ons tussendoor wel nog even omgekleed in het hotel zoals je kunt zien. Vanaf het Hundertwasserhaus lopen we richting het Kunsthaus Wien:



Waar Hundertwasser's afkeer van rechte lijnen (die zijn godsloos) te zien is aan de parkeerhavens:



En dan is het tijd voor de enige echte Wienerschnitzel. Op naar Figlmüller! Dit restaurant blijkt 200 meter van ons hotel af te liggen, maar helaas staat er een rij van anderhalf uur voor de deur. Het tweede restaurant van Figlmüller blijkt gesloten voor renovaties. Dat weerhoudt ons er niet van om ergens anders in Wenen de Wienerschnitzel te eten. Een dobbelsteenworp later weten we, dat we het derde restaurant dat de vermaarde Wienerschnitzel op het menu heeft staan zullen bezoeken. Uiteindelijk belanden we in een bistro nabij de Hofburg. De schnitzel die we voorgeschoteld krijgen heeft misschien niet een diameter van 31 centimeter, maar is nog steeds best fors. En lekker. :9

Uitpuffend van de schnitzel zie ik de nagerechten op een bord genoteerd staan. Zes stuks. Een klein toetje past er nog wel bij. Costa twijfelt nog, maar gaat toch akkoord. :)

Voor ons beiden dobbel ik Eisplatenschinken (of zoiets). De rondborstige serveerster is tevreden met de keuze van de dobbelsteen. Een Pools/Italiaans/voormalig Joegoslavisch/Russisch gezelschap naast ons knikt goedkeurend. De Fransen naast ons zijn wederom niet onder de indruk van onze dobbelactie, gewend als ze eraan zijn. Maar dan volgt het toetje:



Allemachtig! Dat krijgt een normaal mens toch niet op! Welk duivels brein bedenkt een dubbele pannenkoek met daaronder vier bollen ijs en 5 toefjes slagroom als toetje? Zelfs de Fransen kijken vol ongeloof en waardering naar ons nagerecht. Onze reactie doet de rondborstige serveerster schudden van het lachen. De heren van het Pools/Italiaans/voormalig Joegoslavisch/Russisch gezelschap kunnen op hun beurt dat schudden van haar wel waarderen. Wij gaan ondertussen aan de slag met het enorme werk dat voor ons op een bord ligt. Costa slaagt erin, ik geef na driekwart op. De rondborstige serveerster is teleurgesteld in me. ;(

Na het eten zijn we wel verplicht om een stukje te gaan lopen om het allemaal te verteren. Uiteindelijk lopen we een paar rondjes om de Hofburg om daarna de tram terug naar het hotel te nemen. Een dag Wenen zit erop. Morgen een souvenir voor een zeurende vrouwmens halen. En een paraplu.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 23:43:07 #138
99825 costadibalkoni
modderfokking N-I-N-J-A
pi_85417843
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 22:43 schreef UIO_AMS het volgende:
Daar dobbelen we voor de soort tour die we gaan nemen door het paleis. Dat komt uiteindelijk neer op de Grand Tour. Onze entree kan pas een half uur later plaatsvinden en dus lopen we om het paleis heen. Aan de achterkant hebben we mooi uitzicht over de tuin en een stel Fransen zijn welwillend om ons met le dé op de foto te zetten:

Ik stel alweer vast dat ik wederom op mijn meest lambikkerigst (u weet wel, lambiek) op de foto sta. Jeetje wat ben ik toch fotogeniek ;-)
...Die Antwoord...
  Moderator woensdag 18 augustus 2010 @ 07:32:40 #139
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_85424177
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 23:43 schreef costadibalkoni het volgende:
Ik stel alweer vast dat ik wederom op mijn meest lambikkerigst (u weet wel, lambiek) op de foto sta. Jeetje wat ben ik toch fotogeniek ;-)
Onzin. Daar sta je best leuk op. Het is in ieder geval stukken beter dan die bezopen foto van mij in het hundertwassercafé.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  woensdag 18 augustus 2010 @ 08:35:17 #140
62913 Blik
The one and Only!
pi_85424830
Ik moet wel zeggen dat mijn vertrouwen in de mannelijkheid van deze twee "kerels" een flinke deuk heeft opgelopen:

- Geen foto van de Russische receptioniste
- Geen foto van de dames in string
- Geen foto van de rondborstige serveerster

:N
  Moderator woensdag 18 augustus 2010 @ 09:46:19 #141
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_85426088
Wij zijn dan ook heren. Die doen zulks niet. B-)
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  Moderator woensdag 18 augustus 2010 @ 09:48:42 #142
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_85426149
Ow ja Costa, de afrekening van m'n creditcard is binnen (al een week of meer, maar ik ben niet echt bezig geweest met de poststapel) en ik zal de uitgaven eens totaliseren. Vorig jaar kwamen we uit op ¤ 2000 (ex brandstof). Eens zien wat dit jaar oplevert.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  woensdag 18 augustus 2010 @ 09:54:19 #143
262 Re
Kiss & Swallow
pi_85426272
machtig toetje :Y
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  Moderator woensdag 18 augustus 2010 @ 10:18:42 #144
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_85426932
De totale uitgaven: ruim ¤ 2900,- (inclusief ¤ 306,66 brandstof en exclusief een paraplu en sigaretten)

En ik weet niet hoe we het voor elkaar krijgen, maar qua subtotalen staan we bijna gelijk. Costa heeft iets meer betaald en krijgt van mij nog ¤ 5,33. Vorig jaar zaten we ook al zo dichtbij elkaars totalen. :D
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_85427148
Volgend jaar als uitdaging van tevoren een budget dobbelen?
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_85428636
Ik wil mijn prachtige paard dit weekend bij je ophalen U! Wanneer schikt het? 8-)
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  Moderator woensdag 18 augustus 2010 @ 11:48:54 #147
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_85429557
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 10:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Volgend jaar als uitdaging van tevoren een budget dobbelen?
Welnee, een budget is alleen maar een belemmering voor de vrijheid van de dobbelsteen.

quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 11:20 schreef Ripley het volgende:
Ik wil mijn prachtige paard dit weekend bij je ophalen U! Wanneer schikt het? 8-)
Ow ja, ik zag dat je had gebeld gisteravond, maar was nog bezig met het verslag en ben daarna vergeten je terug te bellen.
Uhm, zaterdag in ieder geval niet. Dan zit ik al met een sail afspraak en een housewarming.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_85431967
Zeer leuk om te lezen!
  woensdag 18 augustus 2010 @ 16:15:37 #149
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_85440414
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 08:35 schreef Blik het volgende:
Ik moet wel zeggen dat mijn vertrouwen in de mannelijkheid van deze twee "kerels" een flinke deuk heeft opgelopen:

- Geen foto van de Russische receptioniste
- Geen foto van de dames in string
- Geen foto van de rondborstige serveerster

:N
En dan vergeet je nog dat ze ook wel eens een tweepersoons bed delen in schimmige hotelkamertjes _O-
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  Moderator woensdag 18 augustus 2010 @ 16:32:08 #150
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_85441084
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 16:15 schreef flipsen het volgende:
En dan vergeet je nog dat ze ook wel eens een tweepersoons bed delen in schimmige hotelkamertjes _O-
Jullie hebben nog geen eens de foto gezien van ons laatste bed.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')