Bronquote:Treinreis Duitsland leidt via Eindhoven
maandag 25 juli 2011 | 18:04
Tekstgrootte tekst verkleinentekst vergroten
EDE - Inwoners van de Vallei die met de trein naar Duitsland willen reizen, hebben de komende tijd geen mogelijkheid om in Arnhem op te stappen. In verband met de nieuwbouwwerkzaamheden op het Arnhemse station rijden er tot en met 28 augustus geen snelle ICE-treinen vanaf Arnhem.
Reizigers die toch van deze treinverbinding gebruik willen maken, kunnen in plaats van Arnhem station Eindhoven als opstapplaats benutten. Ook de EuroNight naar Warschau mijdt station Arnhem tot en met 28 augustus. Ook deze trein maakt in plaats daarvan een stop in Eindhoven.
Dank je! Ik had dus de site van de Gelderlander moeten checken voor de dienstregeling van de ICE....quote:
Vertrek is nu 17:42, dan ben ik om 21:nogwat in Eindhoven. Dan nog naar huis wat waarschijnlijk een 1,5 - 2 uur extra gaat zijn...quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:25 schreef Dr_Flash het volgende:
dat via eindhoven is echt kut. Je doet een uur langer over een route die 10 km korter is.
Donker bruin vermoeden dat dat ding gewoon in een pad van een goederentrein rijdt.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:07 schreef Rookert het volgende:
Terug uit Keulen, die omleiding van de ICE heeft wel een érg ruime marge in reistijd gekregen zegOp de heenweg stonden we ruim 10 minuten stil met de deuren open op Viersen (dacht ik) in Duitsland omdat we te vroeg waren voor Mönchengladbach, terwjil we in Nederland ook al paar keer stil stonden en gemiddeld nog geen 100 km/u reden.
Op de terugweg stonden we ook paar keer stil en jakkerden we achter intercity's aan en waren we alsnog iets te vroeg in Utrecht.
Er gingen trouwens een paar mannen met rugzakjes en wandelschoenen paspoorten checken, bleken undercover Marechaussee agenten te zijn, checkten vooral de niet-Duitsers en Nederlanders, zochten iemand dacht ik
Zou een klacht indienen bij de NS. Daar krijg je geld voor terugquote:Op vrijdag 2 september 2011 23:43 schreef Basson het volgende:
Ik... ik vind de ICE wel erg prijzig... Heen: ¤ 55,- terug: ¤ 108,- Dat heb ik dus maar met de auto gedaan.... tijdwinst is ook nihil voor zo'n hi-speed trein.
Ook nog zoiets: werkzaamheden op het eindstation dus ik moest een station eerder uitstappen en ik was nog zo'n 80 Km verwijdert van de bestemming... mams maar gebeld om me op te pikken... om 23:00... kutzooi
Op tijd boeken hequote:Op vrijdag 2 september 2011 23:43 schreef Basson het volgende:
Ik... ik vind de ICE wel erg prijzig... Heen: ¤ 55,- terug: ¤ 108,- Dat heb ik dus maar met de auto gedaan.... tijdwinst is ook nihil voor zo'n hi-speed trein.
Ook nog zoiets: werkzaamheden op het eindstation dus ik moest een station eerder uitstappen en ik was nog zo'n 80 Km verwijdert van de bestemming... mams maar gebeld om me op te pikken... om 23:00... kutzooi
Niet bij aangekondigde werkzaamhedenquote:Op zaterdag 3 september 2011 09:06 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zou een klacht indienen bij de NS. Daar krijg je geld voor terug
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |