Als ik de pagina via deze link wil zoeken krijg ik inderdaad de melding van een gedecteerd trojaans paard, mijn virusscanner laat het bezoeken wel toe maar blokkeert de 'kwaadaardige' java exploit.....quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:48 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Die pagina heb ik ook al verscheidene malen proberen te bezoeken, maar ik krijg telkens deze melding
[..]
Ben niet echt een computer nerd ..
Daar gaat mijn goedkope reis. Door de staking heb ik mijn vlucht vanuit Girona naar Beauvais nog wel kunnen omzetten naar de volgende ochtend, maar heb wel een hotel moeten boeken voor 80 euro :-(quote:Als gevolg van een stakingsactie vanFranse luchtverkeersleiders vanaf 22 september 18:00 uur GMT tot 24 september 6:00 uur GMT 2010, zijn wij genoodzaakt uw vlucht hieronder vermeld te annuleren:
Wij verontschuldigen ons voor het ongemak dat veroorzaakt is door deze stakingsactie, welke buiten de controle van Ryanair ligt.
Dat is best kut.quote:Op woensdag 22 september 2010 11:15 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Daar gaat mijn goedkope reis. Door de staking heb ik mijn vlucht vanuit Girona naar Beauvais nog wel kunnen omzetten naar de volgende ochtend, maar heb wel een hotel moeten boeken voor 80 euro :-(
Omdat ik overdag ook een afspraak heb gemaakt in Girona voor mijn bedrijf (en het zo ook erg goedkoop kon).quote:Op woensdag 22 september 2010 11:55 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Dat is best kut.
Maar waarom je van Charleroi via Girona naar Beauvais gaat, is me nog steeds een raadsel. Over land is het 258 km tussen Charleroi en Beauvais.
duidelijk!quote:Op woensdag 22 september 2010 12:06 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Omdat ik overdag ook een afspraak heb gemaakt in Girona voor mijn bedrijf (en het zo ook erg goedkoop kon).
Wat ik me afvraag. Zou ik mijn extra hotelovernachting vergoed kunnen krijgen van Ryanair ? Ik heb ze vandaag een fax gestuurd (kon niet per email).quote:
Hier dus het antwoordquote:Op woensdag 22 september 2010 12:59 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Wat ik me afvraag. Zou ik mijn extra hotelovernachting vergoed kunnen krijgen van Ryanair ? Ik heb ze vandaag een fax gestuurd (kon niet per email).
quote:Dear Mr ------------------,
I acknowledge receipt of your letter dated 22nd September 2010, received in our office on the same day.
On behalf of Ryanair, we sincerely apologise for the cancellation of your flight the FR9107 from Girona to Paris Beauvais on the 23rd September 2010. Unfortunately, this flight was cancelled due to strike action outside of our control by French Air Traffic Controllers.
Ryanair is committed to providing on time services for all passengers and continues to be the No.1 on-time airline in Europe with the least flight cancellations; as detailed in audited statistics issued by the UK Civil Aviation Authority.
Notwithstanding this, there are situations outside of our control such as strike action that affect our flight operation. We sincerely regret that this flight was one of the occasional flights cancelled.
In relation to our regulatory requirements under EU Reg. 261/2004, we can confirm that the wording of EU261/2004 Article 14.1 is printed on all online boarding passes and displayed at the airport bag drop area.
We can assure you that Ryanair took all reasonable measures to prevent this flight delay which was caused by strike action outside of our control. Please note that when flights are delayed for reasons outside of the control of an airline, monetary compensation is not applicable under EU Reg 261/2004.
Notwithstanding the above, we are in a position to reimburse reasonable receipted expenses you might have incurred during the delay for refreshments, meals and phone calls. Please send us copies of the receipts for our consideration.
In the meantime, we once again sincerely apologise for the unavoidable disruption to your flight schedule.
Yours sincerely
For and on Behalf of
RYANAIR LIMITED
Voor opnieuw inchecken kan Ryanair echt geen rekening nasturen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:38 schreef PanPaniscus het volgende:
oja er zat op die popup met die foutmelding ook de optie "afdrukken" en "downloaden als PDF". Dat hebben we allebei gedaan. We kregen toen een blanco plaatje uit de printer en een blanco PDF bestand.
ik hoor nu van mijn vriendin dat ze na een poging opnieuw in te checken wel een boardingpas kreeg
dus dat probleem is opgelost
maar ze wil weten of ze nu achteraf nog een extra rekening krijgt toe gestuurt. Ze had eens vernomen dat iemand die in een zelfde situatie zat en last kreeg van een storing op de website van Ryan Air hiervoor dubbel moest betalen.
Mij lijkt het sterk, want dat zou heel erg naar oplichterij rieken.
Weet iemand of ze nu achteraf nog een rekening zou kunnen krijgen?
Goede ervaringen mee opgedaan trouwens. Bij aankomst in Girona (met een anderhalf uur vertraagde vlucht) bleek de shuttlebus al vertrokken te zijn. De organisatie had daarop voor ons een taxi geregeld! Op de terugweg ruim op tijd opgehaald door de bus richting het vliegveld.quote:Op woensdag 1 september 2010 16:49 schreef nattermann het volgende:
Iemand ervaringen met Shuttle Direct?
quote:Helaas is Charleroi erg duur om te parkeren. Wat je ook kunt doen. Zet je auto ergens bij een klein station in België en reis vanuit daar met de trein. je hebt in België namelijk een kaartje dat je voor dezelfde prijs vanuit ieder station naar Charleroi Zuid brengt, vanaf daar paar minuutjes met de bus naar het vliegveld (dat kaartje is ook al inbegrepen).Op donderdag 21 oktober 2010 10:44 schreef Muridae het volgende:
Hallo luitjes,
Nog tips voor iemand die met Ryanair vanuit Charleroi zal vertrekken ?
Het liefste parkeer ik namelijk zo voordelig mogelijk in Brussel om daar vanuit met het OV richting het vliegveld te reizen. Maar dit lijkt mij niet echt handig omdat mijn terugvlucht rond 23:25 zal landen op Charleroi.
Toch maar de long-term-parking van Charleroi Aéroport gebruiken ?![]()
(ik ben 10 dagen weg)
quote:Gaat je 100 euro kosten dan.Op donderdag 21 oktober 2010 10:44 schreef Muridae het volgende:
Toch maar de long-term-parking van Charleroi Aéroport gebruiken ?![]()
(ik ben 10 dagen weg)
quote:Gewoon prio boarding en lekker laat op het vliegveld aankomen....niks aan het handje.Op woensdag 20 oktober 2010 22:42 schreef Blik het volgende:
Rome Ciampino is echt een kansloos vliegveld. Ik denk dat er op het hele vliegveld nog niet eens genoeg stoelen staan om 1 vlucht een zitplaats te geven. Tevens zijn er 11 gates geplaatst in een ruimte waar je op Schiphol misschien 2 of 3 gates zou hebben.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 14:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Gaat je 100 euro kosten dan.
Bezopen graaierij.
quote:Ik had het een paar weekjes terugOp dinsdag 26 oktober 2010 19:43 schreef Piepje het volgende:
Vlucht van donderdag gecanceld, vanwege de staking in Frankrijk. Meer mensen wiens vluchten met Ryanair gecanceld zijn?
quote:Ah, dus die Franse vliegveld-mensen hebben al eerder gestaakt dit seizoen...Op dinsdag 26 oktober 2010 19:51 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Ik had het een paar weekjes terugLees maar terug
quote:Dat dus... ik snap niet waarom Ryanair niet gewoon stopt met vliegen op een aantal Franse luchthavens...(kunnen die Fransen eens voelen wat er van komt, van al dat gestaak voor de minste of geringste scheetOp dinsdag 26 oktober 2010 19:57 schreef Thetallguy het volgende:
Fransen staken elke week zo ongeveerEn Ryanair is altijd nogal scheutig met annuleringen, bij het minste of geringste cancelen ze een vlucht al.
Ligt eraan waar je incheckt, op Charleroi moet je af en toe je bagage in dat rekje plaatsen, als het niet past heb je inderdaad een probleem. Hoef je dat niet te doen, dan is er weinig aan het handjequote:Op maandag 8 november 2010 12:11 schreef Gutz het volgende:
Even een vraagje:
Ik heb een trolley voor m'n handbagage met de volgende maten:
52x36x21
Zouden ze moeilijk doen over die ene centimeter dat mijn trolley te "dik" is?
Ik vlieg vanaf Eindhoven, heb daar vorig jaar geen rekje gezien.quote:Op maandag 8 november 2010 12:14 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Ligt eraan waar je incheckt, op Charleroi moet je af en toe je bagage in dat rekje plaatsen, als het niet past heb je inderdaad een probleem. Hoef je dat niet te doen, dan is er weinig aan het handje
Weinig ervaring vanuit Eindhoven. Ben er vorig jaar vertrokken naar Spanje, toen werd er inderdaad absoluut niet naar gekeken. Weet je wat het is, ook al is het maar 1 cm en zou het enorm mierenneukerig zijn van Ryanair als ze er een probleem van maken, ze staan hoe dan ook in hun recht omdat de precieze afmetingen duidelijk zijn aangeven. Daarnaast boeken zij juist op zulke punten hun winst omdat jij dan extra moet gaan betalen om de koffer in te checken, daarnaast scoren ze zo geen enkele punten wat betreft service, maarja, wat wil je met die prijzenquote:Op maandag 8 november 2010 12:20 schreef Gutz het volgende:
[..]
Ik vlieg vanaf Eindhoven, heb daar vorig jaar geen rekje gezien.
In Marseille (waar ik vanuit terugvlieg) tevens ook niet.
Anders maar een paar poststieken eromheen.
Klopt. 't is een gok. 'k ga wel ff een half uur op die koffer zitten, als de rits onder de "harde rand" valt is ie 20cmquote:Op maandag 8 november 2010 12:25 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Weinig ervaring vanuit Eindhoven. Ben er vorig jaar vertrokken naar Spanje, toen werd er inderdaad absoluut niet naar gekeken. Weet je wat het is, ook al is het maar 1 cm en zou het enorm mierenneukerig zijn van Ryanair als ze er een probleem van maken, ze staan hoe dan ook in hun recht omdat de precieze afmetingen duidelijk zijn aangeven. Daarnaast boeken zij juist op zulke punten hun winst omdat jij dan extra moet gaan betalen om de koffer in te checken, daarnaast scoren ze zo geen enkele punten wat betreft service, maarja, wat wil je met die prijzen
Een goede tip, doe een jas aan met veel zakken, kun je toch nog wat extra spullen meenemen waardoor je koffer iets minder dik isquote:Op maandag 8 november 2010 12:29 schreef Gutz het volgende:
[..]
Klopt. 't is een gok. 'k ga wel ff een half uur op die koffer zitten, als de rits onder de "harde rand" valt is ie 20cm
't is niet het spul wat in de koffer zitquote:Op maandag 8 november 2010 12:31 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Een goede tip, doe een jas aan met veel zakken, kun je toch nog wat extra spullen meenemen waardoor je koffer iets minder dik is
Ik heb net de koffer er even bij gepakt, Ik kan gelukkig de opstaande rits naar binnen onder de "rand" duwen zodat de koffer op 19.5 cm komt.quote:Op maandag 8 november 2010 12:34 schreef DutchieBre het volgende:
Aah ok ! Nouja, ben niet bang dat het een probleem oplevert hoor, in Marseille durf ik het niet te zeggen, daar ben ik nog niet geweest. In Parijs Beauvais keken ze er in ieder geval helemaal niet naar.
Ben benieuwd hoe ze dit gaan verkopen naar de persquote:Op woensdag 17 november 2010 09:15 schreef DutchieBre het volgende:
Heerlijk stukje promotie weer
Zoals dat wij laatst ook niet uit het vliegtuig mochten toen we enkele uren waren vertraagd, niets te drinken mochten bestellen en dat de wc's ook afgesloten waren. Heerlijke start van je reisje !
Ik lees toch echt dat ze zelf zo eigenwijs waren en er niet uit wilde.quote:Op woensdag 17 november 2010 09:15 schreef DutchieBre het volgende:
Heerlijk stukje promotie weer
Zoals dat wij laatst ook niet uit het vliegtuig mochten toen we enkele uren waren vertraagd, niets te drinken mochten bestellen en dat de wc's ook afgesloten waren. Heerlijke start van je reisje !
Klopt, ik gaf alleen aan dat wij er toen niet uit mochten. Maar, het is toch belachelijk dat het personeel gewoon verdwijnt, ik zou denk ik ook wel op zijn minst een beetje geïrriteerd geraken ? Kom op zeg.quote:Op woensdag 17 november 2010 10:55 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik lees toch echt dat ze zelf zo eigenwijs waren en er niet uit wilde.
Door de belachelijke regelgeving van Beauvais airport moest vlucht FR1234 uitwijken naar Luik. Het personeel is hier uitgestapt om busvervoer te regelen, en de passagiers mochten in het toestel achterblijven in afwachting van de bussen. Nadat de crew dit geregeld heeft zijn de passagiers in de bus gestapt voor een comfortabele rit van 5 uur richting 'Parijs'quote:Op woensdag 17 november 2010 10:32 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe ze dit gaan verkopen naar de pers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |