abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 18 september 2010 @ 19:14:24 #201
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_86578050
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 18:48 schreef DutchieBre het volgende:

[..]

Die pagina heb ik ook al verscheidene malen proberen te bezoeken, maar ik krijg telkens deze melding
[..]

Ben niet echt een computer nerd ..
Als ik de pagina via deze link wil zoeken krijg ik inderdaad de melding van een gedecteerd trojaans paard, mijn virusscanner laat het bezoeken wel toe maar blokkeert de 'kwaadaardige' java exploit.....
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_86579081
Ik heb het anders opgelost. Aangezien ik in Breda woon zal mijn vrouw me naar Antwerpen brengen, vanaf daar heb ik een treinticket naar Charleroi Sud en TEC bus naar het vliegveld genomen. Dat is een standaard ticket in België. 16 euro en een paar centen. Toch netjes opgelost op deze manier.
pi_86704528
quote:
Als gevolg van een stakingsactie vanFranse luchtverkeersleiders vanaf 22 september 18:00 uur GMT tot 24 september 6:00 uur GMT 2010, zijn wij genoodzaakt uw vlucht hieronder vermeld te annuleren:

Wij verontschuldigen ons voor het ongemak dat veroorzaakt is door deze stakingsactie, welke buiten de controle van Ryanair ligt.

Daar gaat mijn goedkope reis. Door de staking heb ik mijn vlucht vanuit Girona naar Beauvais nog wel kunnen omzetten naar de volgende ochtend, maar heb wel een hotel moeten boeken voor 80 euro :-(
  woensdag 22 september 2010 @ 11:55:25 #204
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_86705861
quote:
Op woensdag 22 september 2010 11:15 schreef DutchieBre het volgende:

[..]

Daar gaat mijn goedkope reis. Door de staking heb ik mijn vlucht vanuit Girona naar Beauvais nog wel kunnen omzetten naar de volgende ochtend, maar heb wel een hotel moeten boeken voor 80 euro :-(
Dat is best kut.

Maar waarom je van Charleroi via Girona naar Beauvais gaat, is me nog steeds een raadsel. Over land is het 258 km tussen Charleroi en Beauvais.
pi_86706225
quote:
Op woensdag 22 september 2010 11:55 schreef Lemans24 het volgende:

[..]

Dat is best kut.

Maar waarom je van Charleroi via Girona naar Beauvais gaat, is me nog steeds een raadsel. Over land is het 258 km tussen Charleroi en Beauvais.
Omdat ik overdag ook een afspraak heb gemaakt in Girona voor mijn bedrijf (en het zo ook erg goedkoop kon).
  woensdag 22 september 2010 @ 12:57:17 #206
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_86707717
quote:
Op woensdag 22 september 2010 12:06 schreef DutchieBre het volgende:

[..]

Omdat ik overdag ook een afspraak heb gemaakt in Girona voor mijn bedrijf (en het zo ook erg goedkoop kon).
duidelijk!
pi_86707783
quote:
Op woensdag 22 september 2010 12:57 schreef Lemans24 het volgende:

[..]

duidelijk!
Wat ik me afvraag. Zou ik mijn extra hotelovernachting vergoed kunnen krijgen van Ryanair ? Ik heb ze vandaag een fax gestuurd (kon niet per email).
pi_86708311
Weinig kans :)
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_86709188
quote:
Op woensdag 22 september 2010 13:17 schreef Thetallguy het volgende:
Weinig kans :)
Leek mij ook niet, maar wie niet waagt ;-) ..
pi_87053769
quote:
Op woensdag 22 september 2010 12:59 schreef DutchieBre het volgende:

[..]

Wat ik me afvraag. Zou ik mijn extra hotelovernachting vergoed kunnen krijgen van Ryanair ? Ik heb ze vandaag een fax gestuurd (kon niet per email).
Hier dus het antwoord :)

quote:
Dear Mr ------------------,

I acknowledge receipt of your letter dated 22nd September 2010, received in our office on the same day.

On behalf of Ryanair, we sincerely apologise for the cancellation of your flight the FR9107 from Girona to Paris Beauvais on the 23rd September 2010. Unfortunately, this flight was cancelled due to strike action outside of our control by French Air Traffic Controllers.

Ryanair is committed to providing on time services for all passengers and continues to be the No.1 on-time airline in Europe with the least flight cancellations; as detailed in audited statistics issued by the UK Civil Aviation Authority.

Notwithstanding this, there are situations outside of our control such as strike action that affect our flight operation. We sincerely regret that this flight was one of the occasional flights cancelled.

In relation to our regulatory requirements under EU Reg. 261/2004, we can confirm that the wording of EU261/2004 Article 14.1 is printed on all online boarding passes and displayed at the airport bag drop area.

We can assure you that Ryanair took all reasonable measures to prevent this flight delay which was caused by strike action outside of our control. Please note that when flights are delayed for reasons outside of the control of an airline, monetary compensation is not applicable under EU Reg 261/2004.

Notwithstanding the above, we are in a position to reimburse reasonable receipted expenses you might have incurred during the delay for refreshments, meals and phone calls. Please send us copies of the receipts for our consideration.

In the meantime, we once again sincerely apologise for the unavoidable disruption to your flight schedule.

Yours sincerely

For and on Behalf of

RYANAIR LIMITED

Frank Cunningham

Customer Services

zaterdag 2 oktober 2010 @ 14:19:45 #211
291358 PanPaniscus
ik weet van geen ophouden
pi_87097451
we proberen op dit moment een boardingpas uit te printen maar krijgen een pagina die half leeg is. Bovenin staat een blauwe balk met witte letters Ryanair.com, vervolgens een geel balkje met wat tekst, en daaronder is alles grijs, maar verder geen boardingpas.
Nu bleek de popupblokker aan te staan, dus die heb ik uit gezet en opnieuw geladen. Toen kwam er een popup met de tekst dat er iets mis was gegaan, maar nog steeds geen boardingpas

weet iemand hoe je nu aan zo'n boardingpas moet komen?
Oh wat is het toch fijn om een bonobo te zijn
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 14:38:58 #212
291358 PanPaniscus
ik weet van geen ophouden
pi_87098026
oja er zat op die popup met die foutmelding ook de optie "afdrukken" en "downloaden als PDF". Dat hebben we allebei gedaan. We kregen toen een blanco plaatje uit de printer en een blanco PDF bestand.

ik hoor nu van mijn vriendin dat ze na een poging opnieuw in te checken wel een boardingpas kreeg

dus dat probleem is opgelost

maar ze wil weten of ze nu achteraf nog een extra rekening krijgt toe gestuurt. Ze had eens vernomen dat iemand die in een zelfde situatie zat en last kreeg van een storing op de website van Ryan Air hiervoor dubbel moest betalen.

Mij lijkt het sterk, want dat zou heel erg naar oplichterij rieken.
Weet iemand of ze nu achteraf nog een rekening zou kunnen krijgen?
Oh wat is het toch fijn om een bonobo te zijn
pi_87099602
Het antwoord staat al in je eigen post. :')
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 16:33:27 #214
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_87102934
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 14:38 schreef PanPaniscus het volgende:
oja er zat op die popup met die foutmelding ook de optie "afdrukken" en "downloaden als PDF". Dat hebben we allebei gedaan. We kregen toen een blanco plaatje uit de printer en een blanco PDF bestand.

ik hoor nu van mijn vriendin dat ze na een poging opnieuw in te checken wel een boardingpas kreeg

dus dat probleem is opgelost

maar ze wil weten of ze nu achteraf nog een extra rekening krijgt toe gestuurt. Ze had eens vernomen dat iemand die in een zelfde situatie zat en last kreeg van een storing op de website van Ryan Air hiervoor dubbel moest betalen.

Mij lijkt het sterk, want dat zou heel erg naar oplichterij rieken.
Weet iemand of ze nu achteraf nog een rekening zou kunnen krijgen?
Voor opnieuw inchecken kan Ryanair echt geen rekening nasturen.

Wat wel kan bij een storing op een website, dus ook die van Ryanair, dat je door de storing een dubbele boeking maakt en dat deze dus ook dubbel belast wordt. Maar dat is dus in het boekingsproces en niet tijdens het inchecken.
In deze situatie kan je overigens het geld van de dubbele boeking over het algemeen gewoon terugkrijgen, zeker als met exact dezelfde reisdetails dezelfde vluchten zijn geboekt, sterker nog, Ryanair houdt dit zelf in de gaten en spoort dubbele boekingen op.
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 00:03:28 #215
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_87344733
quote:
Op woensdag 1 september 2010 16:49 schreef nattermann het volgende:
Iemand ervaringen met Shuttle Direct? :+
Goede ervaringen mee opgedaan trouwens. Bij aankomst in Girona (met een anderhalf uur vertraagde vlucht) bleek de shuttlebus al vertrokken te zijn. De organisatie had daarop voor ons een taxi geregeld! Op de terugweg ruim op tijd opgehaald door de bus richting het vliegveld.

Aanrader!
Tics van je petten.
  woensdag 20 oktober 2010 @ 20:01:44 #216
77418 Tha_Flash
bijna 2020 !!!
pi_87766451
Afgelopen maandag van Charleroi naar Treviso gevlogen en gisteren weer terug, is eigenlijk prima bevallen.
De vluchten waren redelijk op tijd en de beenruimte was ook wel redelijk. ( ik ben 1.83 )
pi_87774606
Niet vernieuwend een beetje flauw op sommige punten (geen bordingpass printen e.d.) maar wel weer prachtige CEO van Ryanair http://weblogs.vpro.nl/goudzoekers/category/afl-7-ryanair/
Cashback? Check <a href="http://spaarcentje.nl/?ref=10867">Spaarcentje</a> of <a href="http://www.shopbuddie.nl/?r=49a08ba692225eadf6049ca9d63f2518">Shopbuddie</a>
  woensdag 20 oktober 2010 @ 22:42:39 #218
62913 Blik
The one and Only!
pi_87775077
Rome Ciampino is echt een kansloos vliegveld. Ik denk dat er op het hele vliegveld nog niet eens genoeg stoelen staan om 1 vlucht een zitplaats te geven. Tevens zijn er 11 gates geplaatst in een ruimte waar je op Schiphol misschien 2 of 3 gates zou hebben.
pi_87777472
Ik was laatst op Paris Beauvais. haha, wat een hok is dat dan !! _O-
pi_87784311
Misschien wel een leuk stukje over Ryanair voor sommige hier:

http://weblogs.vpro.nl/goudzoekers/
  donderdag 21 oktober 2010 @ 10:44:39 #221
286050 Muridae
Acta non Verba
pi_87785250
Hallo luitjes,

Nog tips voor iemand die met Ryanair vanuit Charleroi zal vertrekken ?
Het liefste parkeer ik namelijk zo voordelig mogelijk in Brussel om daar vanuit met het OV richting het vliegveld te reizen. Maar dit lijkt mij niet echt handig omdat mijn terugvlucht rond 23:25 zal landen op Charleroi.

Toch maar de long-term-parking van Charleroi Aéroport gebruiken ? :?
(ik ben 10 dagen weg)
pi_87786379
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 10:44 schreef Muridae het volgende:
Hallo luitjes,

Nog tips voor iemand die met Ryanair vanuit Charleroi zal vertrekken ?
Het liefste parkeer ik namelijk zo voordelig mogelijk in Brussel om daar vanuit met het OV richting het vliegveld te reizen. Maar dit lijkt mij niet echt handig omdat mijn terugvlucht rond 23:25 zal landen op Charleroi.

(ik ben 10 dagen weg)
Helaas is Charleroi erg duur om te parkeren. Wat je ook kunt doen. Zet je auto ergens bij een klein station in België en reis vanuit daar met de trein. je hebt in België namelijk een kaartje dat je voor dezelfde prijs vanuit ieder station naar Charleroi Zuid brengt, vanaf daar paar minuutjes met de bus naar het vliegveld (dat kaartje is ook al inbegrepen).
  Moderator donderdag 21 oktober 2010 @ 14:14:47 #223
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_87792352
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 10:44 schreef Muridae het volgende:

(ik ben 10 dagen weg)
Gaat je 100 euro kosten dan.
Bezopen graaierij.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  donderdag 21 oktober 2010 @ 14:18:45 #224
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_87792518
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 22:42 schreef Blik het volgende:
Rome Ciampino is echt een kansloos vliegveld. Ik denk dat er op het hele vliegveld nog niet eens genoeg stoelen staan om 1 vlucht een zitplaats te geven. Tevens zijn er 11 gates geplaatst in een ruimte waar je op Schiphol misschien 2 of 3 gates zou hebben.
Gewoon prio boarding en lekker laat op het vliegveld aankomen....niks aan het handje.

[ Bericht 0% gewijzigd door PLAE@ op 21-10-2010 14:24:24 ]
  donderdag 21 oktober 2010 @ 15:46:15 #225
286050 Muridae
Acta non Verba
pi_87795895
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 14:14 schreef Gert het volgende:

[..]

Gaat je 100 euro kosten dan.
Bezopen graaierij.
:(

Dat wordt slijmen bij mn broer om ons te brengen.
pi_87798306
De -weliswaar tijdelijke- 'terminal' in Volos (Griekenland) is echt gieren. Het is letterlijk een schuur waarin drie incheckbalies, een metaaldetector, een aantal WCs en wat tafels met stoelen geplaatst zijn. Onvoldoende ruimte voor de passagiers van een vliegtuig, behalve de incheckbalie geen computers om het boarden te begeleiden en daardoor echt enorm gestresste medewerkers. Volstrekt begrijpelijk overigens.

Maar ja, de vlucht was een paar tientjes heen en weer, en beiden ruim op tijd. Je hoort mij niet klagen :7
pi_87819507
Zestig euro Marokko. Heen en weer. Tof.
pi_87993552
Vlucht van donderdag gecanceld, vanwege de staking in Frankrijk :(. Meer mensen wiens vluchten met Ryanair gecanceld zijn?
People live to learn things, and I learn to live...
pi_87993936
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 19:43 schreef Piepje het volgende:
Vlucht van donderdag gecanceld, vanwege de staking in Frankrijk :(. Meer mensen wiens vluchten met Ryanair gecanceld zijn?
Ik had het een paar weekjes terug :) Lees maar terug :)
pi_87994138
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 19:51 schreef DutchieBre het volgende:

[..]

Ik had het een paar weekjes terug :) Lees maar terug :)
Ah, dus die Franse vliegveld-mensen hebben al eerder gestaakt dit seizoen...
We hebben gelukkig ook gratis kunnen omboeken, een dag later. Maar ja, is wel weer een dag minder in je weekend :(, plus dat ik hoop dat we andere reserveringen kunnen cancelen (bus naar vliegveld was al betaald, en 1e nacht overnachting is natuurlijk ook geboekt terwijl we daar nu geen gebruik van maken...).

Stomme Fransen ;)
pi_87994219
Fransen staken elke week zo ongeveer :') En Ryanair is altijd nogal scheutig met annuleringen, bij het minste of geringste cancelen ze een vlucht al.
pi_87996002
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 19:57 schreef Thetallguy het volgende:
Fransen staken elke week zo ongeveer :') En Ryanair is altijd nogal scheutig met annuleringen, bij het minste of geringste cancelen ze een vlucht al.
Dat dus... ik snap niet waarom Ryanair niet gewoon stopt met vliegen op een aantal Franse luchthavens...(kunnen die Fransen eens voelen wat er van komt, van al dat gestaak voor de minste of geringste scheet O-) ) Want op deze manier is het ook niet leuk meer, niet voor de passagiers en niet voor Ryanair.
pi_87996948
Heeft weinig zin om te stoppen met vliegen op Frankrijk als de luchtverkeersleiders staken. Dan zullen ook vluchten die alleen maar over Frankrijk vliegen geannuleerd worden. Zo had ik enkele weekjes geleden geluk dat ik slechts 3 uur vertraging had op weg naar Spanje maar nog wel mocht vliegen.
pi_88020849
Precies, ik hoef ook helemaal niet naar Frankrijk toe, maar de vlucht moet er wel OVER heen...
pi_88467967
Even een vraagje:

Ik heb een trolley voor m'n handbagage met de volgende maten:
52x36x21
Zouden ze moeilijk doen over die ene centimeter dat mijn trolley te "dik" is?
pi_88468085
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 12:11 schreef Gutz het volgende:
Even een vraagje:

Ik heb een trolley voor m'n handbagage met de volgende maten:
52x36x21
Zouden ze moeilijk doen over die ene centimeter dat mijn trolley te "dik" is?
Ligt eraan waar je incheckt, op Charleroi moet je af en toe je bagage in dat rekje plaatsen, als het niet past heb je inderdaad een probleem. Hoef je dat niet te doen, dan is er weinig aan het handje ;)
pi_88468280
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 12:14 schreef DutchieBre het volgende:

[..]

Ligt eraan waar je incheckt, op Charleroi moet je af en toe je bagage in dat rekje plaatsen, als het niet past heb je inderdaad een probleem. Hoef je dat niet te doen, dan is er weinig aan het handje ;)
Ik vlieg vanaf Eindhoven, heb daar vorig jaar geen rekje gezien.
In Marseille (waar ik vanuit terugvlieg) tevens ook niet.

Anders maar een paar poststieken eromheen.
pi_88468435
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 12:20 schreef Gutz het volgende:

[..]

Ik vlieg vanaf Eindhoven, heb daar vorig jaar geen rekje gezien.
In Marseille (waar ik vanuit terugvlieg) tevens ook niet.

Anders maar een paar poststieken eromheen.
Weinig ervaring vanuit Eindhoven. Ben er vorig jaar vertrokken naar Spanje, toen werd er inderdaad absoluut niet naar gekeken. Weet je wat het is, ook al is het maar 1 cm en zou het enorm mierenneukerig zijn van Ryanair als ze er een probleem van maken, ze staan hoe dan ook in hun recht omdat de precieze afmetingen duidelijk zijn aangeven. Daarnaast boeken zij juist op zulke punten hun winst omdat jij dan extra moet gaan betalen om de koffer in te checken, daarnaast scoren ze zo geen enkele punten wat betreft service, maarja, wat wil je met die prijzen :D
pi_88468555
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 12:25 schreef DutchieBre het volgende:

[..]

Weinig ervaring vanuit Eindhoven. Ben er vorig jaar vertrokken naar Spanje, toen werd er inderdaad absoluut niet naar gekeken. Weet je wat het is, ook al is het maar 1 cm en zou het enorm mierenneukerig zijn van Ryanair als ze er een probleem van maken, ze staan hoe dan ook in hun recht omdat de precieze afmetingen duidelijk zijn aangeven. Daarnaast boeken zij juist op zulke punten hun winst omdat jij dan extra moet gaan betalen om de koffer in te checken, daarnaast scoren ze zo geen enkele punten wat betreft service, maarja, wat wil je met die prijzen :D
Klopt. 't is een gok. 'k ga wel ff een half uur op die koffer zitten, als de rits onder de "harde rand" valt is ie 20cm
pi_88468600
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 12:29 schreef Gutz het volgende:

[..]

Klopt. 't is een gok. 'k ga wel ff een half uur op die koffer zitten, als de rits onder de "harde rand" valt is ie 20cm
Een goede tip, doe een jas aan met veel zakken, kun je toch nog wat extra spullen meenemen waardoor je koffer iets minder dik is ;)
pi_88468623
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 12:31 schreef DutchieBre het volgende:

[..]

Een goede tip, doe een jas aan met veel zakken, kun je toch nog wat extra spullen meenemen waardoor je koffer iets minder dik is ;)
't is niet het spul wat in de koffer zit ;), het is de koffer zelf die 1 cm uitsteekt (rits bovenuit de rand)
pi_88468678
Aah ok ! Nouja, ben niet bang dat het een probleem oplevert hoor, in Marseille durf ik het niet te zeggen, daar ben ik nog niet geweest. In Parijs Beauvais keken ze er in ieder geval helemaal niet naar.
pi_88468746
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 12:34 schreef DutchieBre het volgende:
Aah ok ! Nouja, ben niet bang dat het een probleem oplevert hoor, in Marseille durf ik het niet te zeggen, daar ben ik nog niet geweest. In Parijs Beauvais keken ze er in ieder geval helemaal niet naar.
Ik heb net de koffer er even bij gepakt, Ik kan gelukkig de opstaande rits naar binnen onder de "rand" duwen zodat de koffer op 19.5 cm komt.

iig bedankt. ik zit nu wel safe.
pi_88809361
Heerlijk stukje promotie weer ;)

Zoals dat wij laatst ook niet uit het vliegtuig mochten toen we enkele uren waren vertraagd, niets te drinken mochten bestellen en dat de wc's ook afgesloten waren. Heerlijke start van je reisje !
pi_88811335
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 09:15 schreef DutchieBre het volgende:

Zoals dat wij laatst ook niet uit het vliegtuig mochten toen we enkele uren waren vertraagd, niets te drinken mochten bestellen en dat de wc's ook afgesloten waren. Heerlijke start van je reisje !
Ben benieuwd hoe ze dit gaan verkopen naar de pers
pi_88812036
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 09:15 schreef DutchieBre het volgende:

Ik lees toch echt dat ze zelf zo eigenwijs waren en er niet uit wilde.
pi_88819744
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 10:55 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Ik lees toch echt dat ze zelf zo eigenwijs waren en er niet uit wilde.
Klopt, ik gaf alleen aan dat wij er toen niet uit mochten. Maar, het is toch belachelijk dat het personeel gewoon verdwijnt, ik zou denk ik ook wel op zijn minst een beetje geïrriteerd geraken ? Kom op zeg.
pi_88819966
quote:
2s.gif Op woensdag 17 november 2010 10:32 schreef Rookert het volgende:

[..]

Ben benieuwd hoe ze dit gaan verkopen naar de pers
Door de belachelijke regelgeving van Beauvais airport moest vlucht FR1234 uitwijken naar Luik. Het personeel is hier uitgestapt om busvervoer te regelen, en de passagiers mochten in het toestel achterblijven in afwachting van de bussen. Nadat de crew dit geregeld heeft zijn de passagiers in de bus gestapt voor een comfortabele rit van 5 uur richting 'Parijs'

Zoiets wrs. :)
  woensdag 17 november 2010 @ 14:44:54 #249
324709 baaart
¯¯¯¯¯¯¯
pi_88820370
Is het betalen via de Wirecard bij Ryanair nog steeds gratis ? Het is dus een MasterCard-Prepaid ?

Ook vraag ik me af hoelang het duurt wat betreft overmaken vanaf Rabobank Nederland naar Wirecard (Duitsland) en dat de betaling verwerkt is. Heeft iemand hier meer info over ?

Vluchtje boeken naar Venetië tijdens de carnaval :-) !!
  woensdag 17 november 2010 @ 19:05:23 #250
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_88831122
Toch is het vreemd dat de toiletten 'afgesloten' zijn. Een vliegtuigtoilet kan namelijk niet op slot, je kan natuurlijk wel de toiletten van buitenaf op slot doen, maar als je dat metalen dingetje omhoog doet kan je het toilet ook weer openmaken van buitenaf.
(En dat is niet voor niets, om te voorkomen dat iemand zich opsluit in het toilet, of als iemand onwel wordt dat je er snel bij kunt komen),

Al vind ik het een strakke actie door te blijven zitten, ik kan mij er iets bij indenken, want de beloofde bussen bij landing zijn er bij Ryanair over het algemeen niet, en je moet dan maar zelf uitzoeken hoe je verder naar je eindbestemming moet.
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')