Ik gebruik amper linux. Ben meer Microsoft.quote:
Ik ben over op oeboentoequote:Op woensdag 21 juli 2010 14:05 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik gebruik amper linux. Ben meer Microsoft.
Ik werk nu met Debianquote:
Maar die zijn goedkoperquote:Op woensdag 21 juli 2010 14:06 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik ben meer een roze koek ipv een stroopwafel.
Jammmeeer. Maar waarom moest dat gebeuren dan?quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:04 schreef Mexicaantje. het volgende:
Sorry koekje, je ziet er niets meer van. Behalve een beetje opgedroogd bloed achterin mijn mond.
Er zat nog een kapje tandvlees over mijn verstandskies en als dat zou blijven zitten zou er een gat onder ontstaan. Dus moest het er maar even afgeknipt.quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:08 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Jammmeeer. Maar waarom moest dat gebeuren dan?
quote:
Huppakee nagelschaartje bloed alles.quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:09 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Er zat nog een kapje tandvlees over mijn verstandskies en als dat zou blijven zitten zou er een gat onder ontstaan. Dus moest het er maar even afgeknipt.
[..]![]()
![]()
Klopt. Alleen maar fabriekstroep overalquote:Op woensdag 21 juli 2010 14:09 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ik vind stroopwafels alleen lekkerder als ze vers en warm zijn.![]()
![]()
En dat zijn ze bijna nooit.
Ik ging daarna een ijsje eten en toen voelde de ene kant koud en de andere kant warm aan omdat de verdoving nog niet helemaal was uitgewerkt. Best een interessante ervaring.quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:11 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Huppakee nagelschaartje bloed alles.
Klinkt vet.
Dat is altijd lastig om te bedenkenquote:
Ik had vorig jaar 4 spoedbehandelingen voor een wortel in een week.quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:12 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik ging daarna een ijsje eten en toen voelde de ene kant koud en de andere kant warm aan omdat de verdoving nog niet helemaal was uitgewerkt. Best een interessante ervaring.
Haha dat ken ik ook ja. Gaten die zo diep geboord moeten worden dat je halve mond scheef gaat hangen door de verdoving en dan zelfs met een rietje niet normaal kunnen drinken.quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:15 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ik had vorig jaar 4 spoedbehandelingen voor een wortel in een week.
Toen was ik zo'n glaasje water aan het drinken erna, liep de helft eruit omdat ik mn onderlip niet voelde.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |