Net als bij ons?quote:Op woensdag 21 juli 2010 17:16 schreef Great.Expectations het volgende:
Volgens mij gaat het zo dadelijk heel hard regenen, aan de rare wind te zien.
Ik heb bloemkool op... maar dit ziet er ook lekker uitquote:
En aardappels en een bieflapjequote:
Het ruikt naar rook buiten.quote:Op woensdag 21 juli 2010 17:16 schreef Great.Expectations het volgende:
Volgens mij gaat het zo dadelijk heel hard regenen, aan de rare wind te zien.
Dat zo maar eens kunnen ja... dat is me nogal een fikquote:Op woensdag 21 juli 2010 19:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het ruikt naar rook buiten.
Zou dat van Valkenswaard zijn?
Wat... nederlandsquote:
De laatste keer dat ik keek stond er Nederlands bij mijn nationailteit...quote:
Ja, weet ikquote:Op woensdag 21 juli 2010 19:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik keek stond er Nederlands bij mijn nationailteit...
Ach, plaag die jongen toch niet zo.quote:Op woensdag 21 juli 2010 19:40 schreef Bartjebart het volgende:
Wacht ff hoor... lees ik nou tussen de verschillende posts door dat Deceit een standaard heeft?
Dat is echt een gigantische verrassing zeg maar...
Of is z'n standaard; het moet een jongetje zijn...
Dan was het weer niet echt heel nieuw...
Plagen? Ik ben gewoon helemaal flabbergasted...quote:Op woensdag 21 juli 2010 19:44 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ach, plaag die jongen toch niet zo.
Maar wat deed je nou precies verkeerd dan?quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:03 schreef Waxxer het volgende:
Ben ik aan het hardlopen, zie ik onderweg een hardloopclubje staan, dat luistert naar instructies van de trainer. Ben ik bijna bij dat clubje, 15x2=30 ogen kijken mij aan, die trainer legt iets uit en zegt "Nou, wat je ook bij veel hardlopers ziet is dat...", en ik hoor daten ik floepte er wat mompelend uit "en ik geef dus níet het goede voorbeeld..." en toen moesten ze allemaal lachen.
Dat was een erg stomme situatie.
Maar dat het nou zó grappig was....
Dankzij mij.quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:10 schreef Dragonwizard het volgende:
Iedereen is tegenwoordig aan het hardlopen..
klopt, jou zou ik bijv nooit doen omdat je te min bentquote:Op woensdag 21 juli 2010 19:40 schreef Bartjebart het volgende:
Wacht ff hoor... lees ik nou tussen de verschillende posts door dat Deceit een standaard heeft?
Dat is echt een gigantische verrassing zeg maar...
Of is z'n standaard; het moet een jongetje zijn...
Dan was het weer niet echt heel nieuw...
Ik te min voor jouquote:Op woensdag 21 juli 2010 21:19 schreef Deceit het volgende:
[..]
klopt, jou zou ik bijv nooit doen omdat je te min bent
Oeh! Ik heb het niet snel dat ik iemand echt mooi vind, maar wowquote:Op woensdag 21 juli 2010 20:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Best een knappe man:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat heet niet te min, dat heet te dicht bij de waarheid zitten. En dan ga je schoppen... en ach dat is helemaal niet erg hoor. Dat overkomt iedereen die nog volwassen moet worden wel eensquote:
quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:24 schreef Deceit het volgende:
[..]
lol
geen idee
je lijkt me wel aardig dus sowieso beter dan de meeste mensen hier
wat is er volwassen aan deze post? en die daarvoor? en die daarvoor?quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:26 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dat heet niet te min, dat heet te dicht bij de waarheid zitten. En dan ga je schoppen... en ach dat is helemaal niet erg hoor. Dat overkomt iedereen die nog volwassen moet worden wel eens
ik ben ook best wel verbaasdquote:Op woensdag 21 juli 2010 21:29 schreef Dragonwizard het volgende:
Nou jah, Deceit pesten begint onderhand wel een beetje oud te worden...
quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:24 schreef Deceit het volgende:
[..]
lol
geen idee
je lijkt me wel aardig dus sowieso beter dan de meeste mensen hier
Who's next?quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:29 schreef Dragonwizard het volgende:
Nou jah, Deceit pesten begint onderhand wel een beetje oud te worden...
quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:36 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Me! Me! Pick on me! pick on me!
nettie was een goede opvolger, maar die is foetsie, waar is de stijltangboy gebleven eigenlijk ?quote:
quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Misschien die rolstoeldude! Easy target enzo.
quote:
Die bijt waarschijnlijk wat heftiger van zich af.quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Misschien die rolstoeldude! Easy target enzo.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
. Waar moeten we het dan over hebben?
daar heb je je antwoord al.quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:48 schreef Ang3l het volgende:
ROEL HEEFT ME VETGEMEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEST!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Heb je nog gebreid de laatste tijd?quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
. Waar moeten we het dan over hebben?
quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:48 schreef Ang3l het volgende:
ROEL HEEFT ME VETGEMEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEST!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |