quote:
quote:
quote:Op woensdag 21 juli 2010 12:31 schreef Greys het volgende:
[..]
![]()
Gisteravond en vannacht ging het echt uitstekend!
Hopen dat het zo blijft. Ik durf (weer eens) niet zo hard te hopen, omdat toen ik het een paar dagen geleden bijna dacht dat het goed bleef gaan, ze ineens weer raar ging doen.
Maar so far, so good!
Neuh maar meestal verschijnt dat op het moment dat de chauffeur de pakketjes scant op het sorteercentrum en in de bus mikt. Als je aan het einde van de route zit duurt het gerust nog paar uur.quote:Op woensdag 21 juli 2010 12:50 schreef JJH het volgende:
[..]
Tussen 08:00 en 20:00 stond in de mail.
Maar goed, vanmorgen stond dat er nog niet bij.
Dat weet ik, ik ken de PTT ondertussen langer als vandaag.quote:Op woensdag 21 juli 2010 12:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neuh maar meestal verschijnt dat op het moment dat de chauffeur de pakketjes scant op het sorteercentrum en in de bus mikt. Als je aan het einde van de route zit duurt het gerust nog paar uur.
Dus ik bedoelde meer, ga niet al voor de deur zitten ofzo
Jup, arme beest heeft steeds hongerquote:Op woensdag 21 juli 2010 12:34 schreef Greys het volgende:
En hoe gaat het met Tom, Ing?
Mist ie zijn brokjes al?
quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:36 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jup, arme beest heeft steeds honger![]()
Maar gelukkig knapt ie weer op, al is ie nog niet zo diedelig als dat ie was.
Vanmiddag moeten we naar de DA om hechtingen te verwijderen en dan zal ze hem verder ook nog wel ff onderzoeken.
M'n Tommeltje
Tommiequote:Op woensdag 21 juli 2010 13:36 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jup, arme beest heeft steeds honger![]()
Maar gelukkig knapt ie weer op, al is ie nog niet zo diedelig als dat ie was.
Vanmiddag moeten we naar de DA om hechtingen te verwijderen en dan zal ze hem verder ook nog wel ff onderzoeken.
M'n Tommeltje
Ja hoor, eten gaat prima, maar hij mag alleen steeds kleine porties blikvoer.... en hij heeft liever een grote portiequote:Op woensdag 21 juli 2010 13:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar het zachte voer gaat er goed in?
Benieuwd of de DA het allemaal goed vindt gaan, hoop het!
Ja maar het is volgens mij een vervolgenting. Dus dan is het misschien handig dat toch ff af te maken ofzo? Ik moet het nog ff goed bekijken iig.quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:41 schreef Ingetje79 het volgende:
Ll, onze katten hebben nog nooit een enting gehad, onze DA vindt dat onzin bij een binnenkat![]()
Nu weer werken
quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:41 schreef Ingetje79 het volgende:
Ll, onze katten hebben nog nooit een enting gehad, onze DA vindt dat onzin bij een binnenkat![]()
Nu weer werken
quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Van 65 foto's moet ik toch wel een aardige collage kunnen maken, nietwaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |