Die heeft het niet goed gedaan. GSM Riba, 9 man naar huis.quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:21 schreef InTrePidIvity het volgende:
Wie van jullie heeft Riba bedreigd?
quote:Op woensdag 21 juli 2010 17:47 schreef franklop het volgende:
nu Bellucci er nog uit en het feest is compleet
Is nog bezig, staat een break voor in de derde set.quote:Op woensdag 21 juli 2010 19:30 schreef franklop het volgende:
Is bellucci door? Zo ja. Kan iemand dan Oop plaatsen? Zit op mobiel
ok thanks dan is t nog ff wachtenquote:Op woensdag 21 juli 2010 19:31 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Is nog bezig, staat een break voor in de derde set.
merciquote:Op donderdag 22 juli 2010 19:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Eerste set Reister met 6-3.
wil toch proberen uit te spelen:quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:07 schreef franklop het volgende:
Pick 5: Juan Carlos Ferrero
Ik wijzig naar 5. Golubevquote:Op donderdag 22 juli 2010 22:30 schreef Brahimov het volgende:
5. Melzer
In mijn hoofd switch ik elke keer van Istomin naar Golubev en andersom. Close match, maar ik wil hem uitspelen. En ik zag een kleine samenvatting van de match tegen Davydenko.quote:
haha ik kan niet switchen omdat ik istomin al heb gebruikt, maar wil idd ook uitspelen, aangezien ik mijn ranking heb verkloot met mijn GS'squote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:35 schreef danusz1986 het volgende:
[..]
In mijn hoofd switch ik elke keer van Istomin naar Golubev en andersom. Close match, maar ik wil hem uitspelen,
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:56 schreef franklop het volgende:
ah weet al wat het is. Je heb de volgorde verkeerd gedaan, als je start met [ b ] en daarna [ i ] dan moet je eerst de [/ i ] doen en daarna de [/ b ] bij het afsluiten en dat heb je omgedraait.
dat moet je in FB maar bekijken waarom dat isquote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:59 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Je hebt gelijkWel vreemd, doe het al jaren zo.
Gratulierequote:
Nice !quote:Op zondag 25 juli 2010 20:19 schreef groenen het volgende:
Thanks !Ik verbaas mezelf ook een beetje dit toernooi.
ook feli knijn !quote:
Doe maar.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:34 schreef Szura het volgende:
Is er al iemand die dit op zich heeft genomen?
Anders stuur ik van het weekend wel een PM rond enzow.
Inderdaad, stuur er maar eentje rond naar iedereen in de ranglijstquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:58 schreef APK het volgende:
[..]
Doe maar.![]()
Krijgen we ook een mooie speech per PM?
quote:Hallo allen,
Vanwege vakantie is intel op dit moment niet beschikbaar en neem ik het even van hem over. Als eerbetoon aan onze vaste organisator een PM in zijn stijl, hoewel dit natuurlijk in de schaduw staat van de meester
Na bier en bockworst in Hamburg pakken we met z'n allen het vliegtuig naar het Amerikaanse continent, of voor wie wil mag meezeilen met Laura Dekker. We komen terecht in de grootste stad van Canada, het land waar eskimo's en indianen samenleven.
Ik heb het natuurlijk over Toronto, het financiële centrum van Canada, stad van de CN Tower, de Toronto Maple Leafs en de Toronto Raptors.
Tennis, niet zo'n grote sport in Canada maar toch vindt er ieder jaar een Master Series-toernooi plaats, afwisselend in Montreal en Toronto. Het gaat de komende week om de zogenaamde Rogers Cup. Zal het na 2004 en 2006 eindelijk weer eens Roger's cup worden of gaat een ander er met de hoofdprijs vandoor?
XL-game topic: XL's Tennisgame #65
Toernooitopic: ATP Masters Series Toronto 2010 #1
Officiële site: http://www.rogerscup.com/men/english/home.php
Good luck to all!
PS: intel, ik verwacht het geld voor eind volgende week op m'n rekening en de vrouwen wil ik vrijdag om 21:00 voor de deur hebben staan.
quote:
Het is 6:35 in Torontoquote:Op maandag 9 augustus 2010 12:26 schreef FedExpress het volgende:
hanescu als die nog niet begonnen is!
oh ja, in Torontoquote:Op maandag 9 augustus 2010 12:35 schreef Szura het volgende:
[..]
Het is 6:35 in Toronto
Wedstrijden beginnen er om 11:00
Ik stem voor uitsluiting.quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:01 schreef wimderon het volgende:
dag 1: Melzer
Copypaste van TheGeneral trouwens? inclusief spelfout?
Hij heeft wel nog de punt achter Melzer weggehaald de sneakquote:Op maandag 9 augustus 2010 17:01 schreef wimderon het volgende:
Jup was copy paste. Makkelijker dan zelf neerzetten. Moet het wel goed getypt worden natuurlijkquote:Op maandag 9 augustus 2010 17:01 schreef wimderon het volgende:
Ik wist gewoon dat je zoiets geplaatst hadquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:33 schreef TheGeneral het volgende:
Ik had Meltzer, mag ik nu toch nog door?
Zou niet de eerste keer zijnquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:23 schreef FedExpress het volgende:
Als Wawrinka nou ook nog faalt gaat het helemaal leuk worden
Maak beter een nieuwe post ipv 3 uur later te edittenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:11 schreef danusz1986 het volgende:
Dag 2: Roger Federer
Mocht Querrey winnen.
Als het een beetje meezit, is het al gedaan voor intel terugkomtquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:55 schreef Szura het volgende:
[..]
Maak beter een nieuwe post ipv 3 uur later te editten
De Petzschner's van de 1e dag liggen er nu ook uit![]()
Wat een slagveld28 in totaal
ik ben in ieder geval nog een rondje verder, want lu heeft zojuist gewonnenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:35 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Als het een beetje meezit, is het al gedaan voor intel terugkomt
wanneer speelt ie eigenlijkquote:
melzer/petschner hebben net gedubbeld (nu wel gewonnenquote:
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:10 schreef de_boswachter het volgende:
Nou Soders door voor me. Nu Querrey nog....
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 02:01 schreef luckass het volgende:
Is er ooit een toernooi slechter gegaan?
kut Almagroquote:
Moet ik ff de top-8 instromen en het vanaf dan overnemen, dan haal ik de Masters welquote:Op donderdag 12 augustus 2010 01:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Volgens mij heeft het met jou te maken Szura. Neem je het een keer over en dan krijg je dit.
nou, zo boeiend was het nietquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:10 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Gaan ze een toernooi beginnen terwijl ik nog op vakantie was
Helaas chookte Djoko vandaag.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:38 schreef danusz1986 het volgende:
Dag 7: Novak Djokovic mocht hij winnen van Federer.
Dank voor alle support de afgelopen week. Ik ben nu erg gemotiveerd om 3 keer op rij de finale te halen. Het liefst natuurlijk uitspelen.quote:Op zondag 15 augustus 2010 17:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Goed gedaan Danusz.
Morgen moeten we weer!
Hiervoor:quote:Op maandag 16 augustus 2010 10:58 schreef Chriz2k het volgende:
XL, waarom probeer je dit seizoen zo min mogelijk punten te halen?
tja... het loopt allemaal niet zoals ik wil en ik kijk te weinig tennis vanwege werk ipv studentquote:Op maandag 16 augustus 2010 10:58 schreef Chriz2k het volgende:
XL, waarom probeer je dit seizoen zo min mogelijk punten te halen?
Die twijfels heb ik bij elke pickquote:Op maandag 16 augustus 2010 15:30 schreef danusz1986 het volgende:
Dag 1: David Ferrer
Al heb ik mijn twijfels.
Wat is dat voor een rijtje waar ik in sta?quote:Op maandag 16 augustus 2010 11:03 schreef franklop het volgende:
[..]
Hiervoor:
Tennisgame Kills: Jiveje, Karel_Laaglawaai, The_Vulture, Tim86, Vegakip, VerdwaasdeVogel, BeamofLight, Doks, Sarabi, Timm-E, KentdeBruin, ratjetoe
Tennisgame Kills rijtje.quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:33 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Wat is dat voor een rijtje waar ik in sta?
Dag 1: Andy Roddickquote:Op maandag 16 augustus 2010 15:30 schreef danusz1986 het volgende:
Dag 1: David Ferrer
Al heb ik mijn twijfels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |