Geef me een niet te missen voorzet en ik knal 'm er zo in. Op links.quote:
Uiteraard, er gebeurt geen ruk en wat er gebeurt, gebeurt met een staaltje zelfregulatie waar je ziek van wordt, dat is net zoiets als als leerkracht een klas hebben met alleen maar brave kindertjes.quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:33 schreef Copycat het volgende:
Nee RLS modden, dat is enerverend!
Kan van Persie een voorbeeld aan nemen.quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:38 schreef Copycat het volgende:
Die TT!
[..]
Geef me een niet te missen voorzet en ik knal 'm er zo in. Op links.
Zeur nietquote:
Tja, dat krijg je met zo'n verzameling kwaliteits-users.quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Uiteraard, er gebeurt geen ruk en wat er gebeurt, gebeurt met een staaltje zelfregulatie waar je ziek van wordt, dat is net zoiets als als leerkracht een klas hebben met alleen maar brave kindertjes.
Dat is dan ook niet de verdienste van die leerkracht maar zo lijkt het wel
Wel knap dat je ook zonder rel alsnog commentaar op de moderatie kan hebben, *grom*.quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:39 schreef Leandra het volgende:
Uiteraard, er gebeurt geen ruk en wat er gebeurt, gebeurt met een staaltje zelfregulatie waar je ziek van wordt, dat is net zoiets als als leerkracht een klas hebben met alleen maar brave kindertjes.
Dat is dan ook niet de verdienste van die leerkracht maar zo lijkt het wel
Moet ik anders even gaan rellen en dat jij dan strak op kan treden als mod? Ik speel wel even mee, hoor.quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wel knap dat je ook zonder rel alsnog commentaar op de moderatie kan hebben, *grom*.
Ver Pestie hè!quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
Kan van Persie een voorbeeld aan nemen.
Oh, ik vind het gezellig dat jullie er zijn hoor, maar die pet heb je hier niet nodig....quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wel knap dat je ook zonder rel alsnog commentaar op de moderatie kan hebben, *grom*.
Ja, dat wordt weer een note, en dan word je nooit modquote:Op woensdag 21 juli 2010 10:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Moet ik anders even gaan rellen en dat jij dan strak op kan treden als mod? Ik speel wel even mee, hoor.
Wat leuk gedaan!quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vraag hier je enige echte Ian_Nick avatar aan #4![]()
!
Mensen die notes serieus nemenquote:Op woensdag 21 juli 2010 10:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, dat wordt weer een note, en dan word je nooit mod
Ja dat waren SC's tijdens DGK...... en God wat was dat hilarisch af en toe, van fipeau tot driehonderdpeaux, maar dat viel niet op, want een SC en dus het genegeerde deel van DGK.quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Tja, dat krijg je met zo'n verzameling kwaliteits-users.
Ik ben geloof ik zelf de enige die hier baggertopics heeft lopen openen
Toen ik erbij kwamquote:Op woensdag 21 juli 2010 10:45 schreef Leandra het volgende:
Pas toen het vol begon te lopen met trieste figuren in de COS en de SC vooral een verzamelplaats werd van mensen die de COS ondertussen te triest voor woorden vonden werd het echt gezellig
Nou, ik durf ze niet eens op te vragen want waarschijnlijk ga ik me dan nog zitten ergeren aan de onrechtvaardigheid van een deel van de notesquote:Op woensdag 21 juli 2010 10:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Mensen die notes serieus nemen.
Epic topic is epic.quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja dat waren SC's tijdens DGK...... en God wat was dat hilarisch af en toe, van fipeau tot driehonderdpeaux,
Ja, toevallig had ik die vd week nog doorgekeken, en helemaal dubbel gelegenquote:Op woensdag 21 juli 2010 10:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Epic topic is epic.
[SC # 192] Leandra Ist Guitig!
Ik sta al zolang het zichtbaar is braaf op 5 notes....... en dat op bijna 50.000 posts in bijna 5 jaar.quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:45 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik heb al weken geen note meer gekregenIk heb mijn leven gebeterd.
Zie je, ik ben net een mongooltje, al hartstikke grappig als hij voor zichzelf zit te kutten.quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, toevallig had ik die vd week nog doorgekeken, en helemaal dubbel gelegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |