Eigenlijk is heel mn post raar, want heb zelf bij de vrbzo gewerkt en weet hoe het er aan toe gaat daar in een geval van ditquote:Op woensdag 21 juli 2010 14:15 schreef lezzer het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, dat snappen ze heus wel.
www.crisis.nl (alleen dat zou automatisch moeten doorkoppelen, true)
www.omroepbrabant.nl heeft het ook heel erg zwaar.
Das een foto die ik heb gemaakt...vanaf mijn werkplek. Toen wist de gemeente nog niet of ramen en deuren dicht moesten....terwijl er al wel zwarte roetvlokken naar beneden dwarreldenquote:
Eens.quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:31 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Ik denk dat de prioriteit voor de gemeente wel degelijk mede ligt op goede informatievoorziening. Of denk je dat al die ambtenaren die in het gemeentehuis zitten nu de brand aan het blussen zijn?
Je ziet het keer op keer in Nederland, als er iets gebeurt werkt de informatievoorziening naar de burgers toe gewoon erg slecht.
[..]
Dan moet de burgemeester niet oproepen om voor meer informatie naar de website van Valkenswaard te gaan. Daarnaast zou die website direct moeten doorlinken naar een site die erop berekend is.
In het rampenplan hoort dit gewoon te zijn meegenomen. Als tijdens het opstellen daarvan blijkt dat de gemeente te klein is voor een volwaardige rampensite, moet daarin staan dat meteen naar crisis.nl wordt doorgelinkt. Bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:39 schreef lezzer het volgende:
[..]
Eens.
Echter.
De gemeente valkenswaard is niet zo'n grote gemeente. Die hebben waarschijnlijk iets van 0,2 fte voor het beheer van zo'n website, en zijn gewoon echt niet berekend op dit soort dingen.
Het technisch beheer is waarschijnlijk weer ergens anders belegd.
Het is vakantietijd, misschien is degene die die redirect aan kan brengen, net effe op vakantie.
Ja, zo gaat dat.
Ik begrijp wel dat mensen vinden dat het moet werken, maar mensen vinden ook dat er op ambtenaren bezuinigd moet worden en dan is er vaak geen achtervang voor dit soort dingen.
Dat staat er waarschijnlijk ook wel in zelfs. Alleen moet er nog iemand zijn die het doet dan hèquote:Op woensdag 21 juli 2010 14:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
In het rampenplan hoort dit gewoon te zijn meegenomen. Als tijdens het opstellen daarvan blijkt dat de gemeente te klein is voor een volwaardige rampensite, moet daarin staan dat meteen naar crisis.nl wordt doorgelinkt. Bijvoorbeeld.
Zeer duidelijk te ruiken idd, alsof ik 'n BIC-pen zat te roken.quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:51 schreef Frezer het volgende:
Hier in Eindhoven heb ik het wel degelijk geroken, van een uur of 4 tot 8 stonk het naar verbrand plastic.
quote:Giftige stoffen in tuinen Valkenswaard
VALKENSWAARD - Bewoners van huizen in de buurt van industrieterrein de Veste in Valkenswaard kunnen volgens de gemeente beter geen groenten en fruit uit eigen tuin eten.
In monsters uit tuinen aan de Zeelberg in Valkenswaard zijn verhoogde concentraties giftige stoffen aangetroffen. Dit meldt de gemeente zes dagen na de grote brand bij Timco Plastics, Fixet en Kobé.
Het advies geen groenten en fruit uit eigen tuin te eten geldt voor bewoners van huizen aan de Zeelberg, de Stad, de Zandbergstraat, de Paukesvenweg en het Scoutingpad.
Vanwege de verhoogde concentraties giftige stoffen gaf de gemeente Valkenswaard eerder al het advies om dieren niet van de weilanden te laten grazen.
Na de regenbuien van de afgelopen dagen zijn de concentraties giftige stoffen waarschijnlijk al lager. De gemeente verwacht dat later deze week deze problemen voorbij zijn.
Dus later in de week mag je de groenten wel eten, als het spul lekker via de wortels erin kan komenquote:
Ah dat is gewoon weer een bakje weerstand wat ze dan naar binnen werken...quote:
Wat voor schietpartij?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:51 schreef prupke het volgende:
geen reacties na de schietpartij van gister??
Ik zie nu verkeerde topic maar goedquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |