quote:Op woensdag 21 juli 2010 12:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
zei iemand op de pf ook al.
Maar wat moet fixet met vuurwerk?
Niks vreemds aan, De Boerenbond bijv. heeft ook nog genoeg liggen. En het ligt veilig hoor.quote:Kan voor bedrijven feesten zijn of pretparken etc. Zijn genoeg evenementen waarbij vuurwerk wordt gebruikt.
Ehm..? Dat vraag je aan een Groningse?quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:02 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
is de zender op FM (91.0 FM) uit west-brabant ook hetzelfde signaal als de editie uit omgeving Eindhoven van Radio Brabant?
de west editie kan ik gewoon ontvangen hier
wist ik veelquote:Op woensdag 21 juli 2010 13:07 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ehm..? Dat vraag je aan een Groningse?Ik heb familie in Waalre, die vertelden dat dit station updates tussendoor doet als er nieuws is.
Allemaal hetzelfde.quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:02 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
is de zender op FM (91.0 FM) uit west-brabant ook hetzelfde signaal als de editie uit omgeving Eindhoven van Radio Brabant?
de west editie kan ik gewoon ontvangen hier
Lol, dat kon je ook niet weten, ik moest lachen.quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:09 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
wist ik veel
maar goed, zo te horen wel.
Zo hadden ze "well done" vast niet bedoeld...quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:13 schreef Drassss het volgende:
Ik mag toch hopen dat de mensen na 4 uur toch wel uit het pand zijn? Zo niet ben je dan toch echt helemaal weggefikt lijkt me zo
Tja, als ze niet op tijd weg zijn gekomen en het is nog niet veilig genoeg voor brandweermannen om daar naar binnen te gaan......quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:13 schreef Drassss het volgende:
Ik mag toch hopen dat de mensen na 4 uur toch wel uit het pand zijn? Zo niet ben je dan toch echt helemaal weggefikt lijkt me zo
Klopt, het kruispunt voor de Gibo Groep is weer vrij gegeven voor het verkeer.quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:23 schreef Fredo55 het volgende:
Ze zouden de brand onder controle hebben, volgens onbevestigde berichten zouden er nog mensen in het brandende gebouw van Timco Plastics in Valkenswaard zijn.
Bron:Omroep Brabant.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:35 schreef Drassss het volgende:
Sta je dan in je tuin. Eens wat anders dan worsten op de BBQ gooien.......
Brabanders zijn niet zo slimquote:Op woensdag 21 juli 2010 13:38 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ramen moeten dicht, filmt er een met raam open.
Ach ja, is meestal zo met waarschuwingen, sommigen denken dat het een uitnodiging is om te komen kijken.quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:38 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ramen moeten dicht, filmt er een met raam open.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |