quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:09 schreef D. het volgende:
[..]
Nou, daar zijn enige problemen mee, maar da's weer een ander verhaal
Nee Benny zou haar gelijk ten huwelijk vragenquote:Op woensdag 21 juli 2010 11:09 schreef crv het volgende:
[..]
![]()
Jawel hoor Benny. Wat vindt jij ¨?
Moet Crazy met zijn collega naar het fietsenhok of naar het kopieerhok?
Dat 'ahum' was waarschijnlijk om het "moet kunnenquote:
jajaquote:Op woensdag 21 juli 2010 11:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh dat. Ja dat is voor mij 2 muisklikken. Ze vroeg wat over d'r laptop, dus ik had die asset al openstaan, dan staat daar gewoon 'Gebruiker; <naam chick>, en als ik daar op klik zie ik de SAP-gegevens, dus wat voor werk ze doet, naam, geb. datum etc.
De smiley D.quote:
Ow dus Benny mag het zelf niet zeggen, maar jij wilt het voor hem doenquote:Op woensdag 21 juli 2010 11:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[Benny-mode]
Ik zou haar eerst ten huwelijk vragen![]()
![]()
[/Benny-mode]
quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat 'ahum' was waarschijnlijk om het "moet kunnen" deel
quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee Benny zou haar gelijk ten huwelijk vragen
Ik snap ineens waarom Bella ons soms door elkaar haaltquote:Op woensdag 21 juli 2010 11:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[Benny-mode]
Ik zou haar eerst ten huwelijk vragen![]()
![]()
[/Benny-mode]
Ik denk dat we eerst een plattegrond moeten zien voor we daar over beslissenquote:Op woensdag 21 juli 2010 11:09 schreef crv het volgende:
Moet Crazy met zijn collega naar het fietsenhok of naar het kopieerhok?
quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Ik snap ineens waarom Bella ons soms door elkaar haalt
De serverruimte zou ook nog kunnen. Misschien wel beter ook met dit weerquote:Op woensdag 21 juli 2010 11:13 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk dat we eerst een plattegrond moeten zien voor we daar over beslissen
Laat mij erbuitenquote:Op woensdag 21 juli 2010 11:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hoewel... gisteravond was D-tje wel erg serieusEn kon hij niet lachen om onze orgie
Nee...quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hoewel... gisteravond was D-tje wel erg serieusEn kon hij niet lachen om onze orgie
Maar die zit er bij mij zo ingeburgerd dat ik niet eens doorheb dat jullie die associėren met mijquote:
quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
D'r Facebook vinden was idd wat meer werk
In Londonquote:Op woensdag 21 juli 2010 11:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Is dat zo???
WAAR IS BELLASLET EIGENLIJK
Ik ben ook hartstikke jaloers, maar ben blij dat ik eruit gestapt ben, hij geeft niet eens een reactie meerquote:Op woensdag 21 juli 2010 11:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee...![]()
Maar ik hou me gewoon voor dat wie zeurt gewoon jaloers is stiekem
Als we de plattegrond hebben dan kunnen we ook wel achter de naam van het bedrijf komen toch?quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:13 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk dat we eerst een plattegrond moeten zien voor we daar over beslissen
Hij is gewoon aan het huilen in een hoekje nuquote:Op woensdag 21 juli 2010 11:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben ook hartstikke jaloers, maar ben blij dat ik eruit gestapt ben, hij geeft niet eens een reactie meer
Geloof er niks vanquote:Op woensdag 21 juli 2010 11:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hij is gewoon aan het huilen in een hoekje nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |