Ik zag je mol al voor me met allemaal slingersquote:Op woensdag 21 juli 2010 11:26 schreef D. het volgende:
[..]
Nee
Je gleed bijna iedere wedstrijd van de bank
ja maar mijn man is een beetje Villa.quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:25 schreef crv het volgende:
[..]
Ze heeft zelfs een string met een naam van een andere vent dan heer eigen erop
maar je deelde hem al met Huppel en Tombo...quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja, en aangezien dat wel moet, zal ik er afstand van moeten nemen
quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zag je mol al voor me met allemaal slingers
per ongeluk te heet wassenquote:Op woensdag 21 juli 2010 11:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja maar mijn man is een beetje Villa.
Hij heeft een Spanje shirt met Villa erop
quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:26 schreef D. het volgende:
[..]
Nee
Je gleed bijna iedere wedstrijd van de bank
Telefonische acquisitiequote:
Maar ik kan het dus niet, ook niet met Huppel en Tombo, ik heb het geprobeerd, maar het gaat nietquote:Op woensdag 21 juli 2010 11:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
maar je deelde hem al met Huppel en Tombo...
Dan trek ik me terug, en dan hou ik het mbij Crazy
Dus ik mag je niet meer serieus nemen?quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja, en aangezien dat wel moet, zal ik er afstand van moeten nemen
quote:
Nou ja dat zei ik niet natuurlijkquote:Op woensdag 21 juli 2010 11:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dus ik mag je niet meer serieus nemen?
Eigenlijk welquote:Op woensdag 21 juli 2010 11:29 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga even werken als jullie het niet erg vinden
En als we het wel erg vinden?quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:29 schreef charmed_angel het volgende:
hoaxquote:Op woensdag 21 juli 2010 11:29 schreef charmed_angel het volgende:
spanje ...quote:
kun je niet werken en fokken tegelijkquote:Op woensdag 21 juli 2010 11:29 schreef charmed_angel het volgende:
Nou, als er echt "nee" gezegd werd dan stopte ik wel hoorquote:
HEB JE AL GEMAILD?quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:33 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
spanje ...
[..]
kun je niet werken en fokken tegelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
haha, zal onthouden als ik iets moet wetenquote:Op woensdag 21 juli 2010 11:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou, als er echt "nee" gezegd werd dan stopte ik wel hoorMaar ik was redelijk goed in het omzeilen van nee en via omwegen namen krijgen en TOCH doorverbonden worden met mensen die normaal niet bereikbaar waren
quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:35 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
haha, zal onthouden als ik iets moet weten
quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
HEB JE AL GEMAILD?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Maar dat druiste in tegen je gevoelens en daarom doe je nu iets anders?quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou, als er echt "nee" gezegd werd dan stopte ik wel hoorMaar ik was redelijk goed in het omzeilen van nee en via omwegen namen krijgen en TOCH doorverbonden worden met mensen die normaal niet bereikbaar waren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |