Vaak lopen er dinsdag nog 'locals' te struinen tussen de puinhopen om waardevolle prullen troep te bergen. Echt komisch is de opruimactie, 20 man sterk op lijn met van die grijp armen, uiteraard wel nadat het grove vuil al geborgen is. De laatste fase bestaat uit mannetjes met metaaldetectoren op zoek naar verloren haringen, piercings en euromuntjesquote:Op woensdag 21 juli 2010 11:03 schreef wormtrein het volgende:
Elk jaar op maandag een nieuwe tent uitzoeken![]()
Precies dat!quote:Op donderdag 22 juli 2010 10:15 schreef GotC het volgende:
Gewoon op m'n gemakkie inpakken maandag, niks haasten/nacht doorhalen/zondagal inpakken.
Het is pas afgelopen als je thuis bentquote:Op zondag 25 juli 2010 12:19 schreef broccolitaart het volgende:
Tenten in fik steken mag niet meer maar iedereen doet het toch![]()
Idd pas maandag beginnen, goh je gaat niet doen alsof LL op zondag al afgelopen is..
Op de lowlands maandag moet het een beetje klote weer zijn.quote:Op zondag 25 juli 2010 15:21 schreef ohnikua het volgende:
Ik heb nooit last gehad van moeten haasten op maandagochtend, ik wil dan altijd zelf zo snel mogelijk weg. Het is smerig, het miezert bijna altijd, ik ben smerig, moe, het is klaar, ik wil naar huis, en dan daar douchen, terug in bed en nagenieten van een topweekend!
Dat ben ik eigenlijk wel met je eens, ja! Het hoort er gewoon bij, het druilerige, het geeft aan dat het over isquote:Op zondag 25 juli 2010 17:19 schreef kesselman het volgende:
[..]
Op de lowlands maandag moet het een beetje klote weer zijn.
Het zou pas echt klote zijn als het stralend weer is.
Jaquote:Op zondag 25 juli 2010 17:50 schreef SeLang het volgende:
Ik het waar dat wijven op Lowlands zich een halve week niet wassen?
Sommige ja. Ik kies er meestal voor halverwege 't weekend maar eens te douchen. Moet zeggen dat ik 't douchen ook niet zo fris vind. In 't gootje zie je van alles wegdrijven: pleisters, haar natuurlijk, en geel water. Bah!!quote:Op zondag 25 juli 2010 17:50 schreef SeLang het volgende:
Ik het waar dat wijven op Lowlands zich een halve week niet wassen?
Maar echte mannen horen te stinken. Vrouwen niet.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:01 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
't Zou niet uit moeten maken dat vrouwen zich zo lang niet wassen, sommige kerels ruiken alsof ze voor lowlands de douche al niet meer wisten te vinden.
Maak je nou een heel slechte grap of vind je dit echt?quote:Op maandag 26 juli 2010 13:51 schreef broccolitaart het volgende:
Ik vind eigenlijk dat douches op LL afgeschaft moeten worden. Je moet echt niet gaan douchen op LL ben je helemaal besodemieterd. (ook niet na modderglijden bij alpha)
doekje over je lijf heen en ladingen deo. Klaar is klara. Douchen doe je thuis.
Dat lijkt me zo ondertussen juist wel interessantquote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:57 schreef broccolitaart het volgende:
Hoe lang ik vrijgezel ben lijkt me hier niet interessant
Ik als man ook hoor, en ik vind het zo vreemd nog niet. Weet nog dat mijn toenmalige vriendin vertelde dat ze niet douchte op Pinkpopquote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:23 schreef GotC het volgende:
Is er al een topic over douchen?
Overigens, ik sta braaf tenminste 2x onder de douche op Lowlands, als vrouw zijnde
Das mooi, ben je lekker schoonquote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:23 schreef GotC het volgende:
Is er al een topic over douchen?
Overigens, ik sta braaf tenminste 2x onder de douche op Lowlands, als vrouw zijnde
Haha, dat probeerde ik ook elk jaar maar is nog nooit gelukt..quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:03 schreef whosvegas het volgende:
Maandags ben ik te brak om me tent af te breken en netjes in te pakken.
Al heb ik me dit jaar voorgenomen om een wat duurdere tent te kopen en meerdere malen te gebruiken, ben benieuwd of dat gaat lukken
Op pinkpop maak je danook niks bijzonders mee. Modderglijen enzoquote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:14 schreef BeterHigh het volgende:
[..]
Weet nog dat mijn toenmalige vriendin vertelde dat ze niet douchte op Pinkpop![]()
Vreemd genoeg ben ik altijd super vroeg waker op een festival, ga altijd voor de tent in het gras liggen. Dus ik ben altijd op tijd weg.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:06 schreef broccolitaart het volgende:
[..]
Haha, dat probeerde ik ook elk jaar maar is nog nooit gelukt..
Nou, weet niet wat jij in een uur na het douchen doet danquote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:01 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Das mooi, ben je lekker schoon
En een uur later ben je weer vies en zweterig
Ik douch niet op festivalsquote:Op woensdag 28 juli 2010 01:16 schreef GotC het volgende:
[..]
Nou, weet niet wat jij in een uur na het douchen doet dan
Inderdaad. Dat dus.quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:39 schreef Waaghals2010 het volgende:
Zoals al jaren, zondagnacht feesten en om 7 uur tent pakken en wegwezen.
En de 1500 lachgaspatronen die we jaarlijks achterlatenquote:Op woensdag 21 juli 2010 22:32 schreef xenobinol het volgende:
[..]
De laatste fase bestaat uit mannetjes met metaaldetectoren op zoek naar verloren haringen, piercings en euromuntjes
Dat is geen gevoel; dat is gewoon zo.quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:14 schreef SvenM het volgende:
Afgelopen jaar was ik echt om 8 uur al weg ofzo. Dat kwam doordat de pa van een maatje van ons al vroeg kwam en ons voor zijn werk nog ff op kon halen.
Dit jaar ben ik wel van plan wat langer door te slapen aangezien de zondagavond echt de meest leuke avond is. Heb altijd het gevoel dat iedereen (inclusief ik) nog ff alles eruit wil halen wat erin zit.
@Sam_Raimi Waar sta je.. ben benieuwd hoe dat voelt
Dan waren we waarschijnlijk burenquote:Op zondag 1 augustus 2010 22:06 schreef Sam_Raimi het volgende:
[..]
En de 1500 lachgaspatronen die we jaarlijks achterlaten
Haha, true!quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:43 schreef julian6 het volgende:
[..]
Dat is geen gevoel; dat is gewoon zo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |