Ja, clubleden komen zelfs eerder, als het goed is, we proberen de auto's zo op te stellen dat je kan zien wie de clubleden zijn (25 mensen) en wie neitquote:Op woensdag 21 juli 2010 09:41 schreef ReMcOrE het volgende:
@ Intelligence; mijn kameraad voegde nog toe dat als hij het niks vond vrijdag (als jullie sjonnies waren etc.), hij snel weer weg wasen ik neem aan dat we jullie wel zien staan op de parkeerplaats? aangezien de rest leeg is, omdat de winkels om 21.00 sluiten
kan goed zijn dat wij ook ff de MediaMarkt of de Mac induiken voor 21.00quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:11 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Ja, clubleden komen zelfs eerder, als het goed is, we proberen de auto's zo op te stellen dat je kan zien wie de clubleden zijn (25 mensen) en wie neitDit soort dingen trekt van allerlei volk aan.
Gewoon op t niveau van de autos letten, de dikke wagens zijn Outsiderz mensen haha
Ik neem de Vento en de Charade meequote:Op woensdag 21 juli 2010 10:13 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
kan goed zijn dat wij ook ff de MediaMarkt of de Mac induiken voor 21.00neem jij de Vento mee dan? zal die van mij nog wassen etc., anders lijkt het nergens naar
![]()
precies, dat heb ik kameraad ook gezegd, dat jullie ook goed werk van je auto's maken; dingen netjes afwerken, geen bergen plastic en geen kippengaasquote:Op woensdag 21 juli 2010 10:15 schreef Intelligence het volgende:
En daarbij, de autos op de flyer, zijn ook geen sjonnie auto's, en eigen auto's, geen fotos van internet gehaald
ben benieuwd naar de Ventoquote:Op woensdag 21 juli 2010 10:15 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Ik neem de Vento en de Charade mee
Femkequote:Op woensdag 21 juli 2010 10:20 schreef Fems het volgende:
Hai!
Weten mensen hier of we nog met strippenkaart in onze bussen kunnen reizen?
fijne reisquote:Op woensdag 21 juli 2010 10:24 schreef Fems het volgende:
Ooooh. oke!
Dan ga ik er nu vandoor! Tot in twente!
Dat ga ik hier niet posten haha ... ik lig dubbel hhahahahahahahaha ... dacht serieus iemand mij te slim af te zijn hahaha ... zit gewoon met een grijns van oor tot oor op mn werk hahahahahaquote:
Zwart - Bruin - Lichtbruinquote:Op woensdag 21 juli 2010 11:09 schreef Assiej het volgende:
Sanhoe is het met je en met je vader?
Toch niks ernstigs aan over gehouden of ?...
Btw!
Ik heb de verf vandaag binnen gekregen
Zwart - Bruin - Lichtbruin
(Meng opties mogelijk)
Ik moet dan wel van mn uitgroei af, maar dat is me iets te radicaal.quote:
If laptop=newer than{2005} then={playable}quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:17 schreef ReMcOrE het volgende:
vanavond ff kijken of CoD2 fatsoenlijk is te spelen op m'n laptop
volgens mij heb ik hem nu iets meer dan 2 jaar (hoogstens iets meer dan 3) dus dat moet lukkenquote:Op woensdag 21 juli 2010 13:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
If laptop=newer than{2005} then={playable}
kwam in me op
Hierquote:Op woensdag 21 juli 2010 14:29 schreef ReMcOrE het volgende:
6 topics achter op Nijmegen, we komen langzaam dichterbij
maar waar is iedereen?
ik heb op mijn laptop een keer het beruchte BSOD gehad, maar hij doet gewoon prima, niks geen data kwijtquote:Op woensdag 21 juli 2010 14:35 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Alleen mn xbox geeft weer een RROD aan![]()
maar af en toe doet tie t wel..
raar ding
welke?quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:36 schreef Intelligence het volgende:
Sticker speciaal voor vrijdag laten maken
Ik heb een tubbetje met Zwarte verf kwakquote:Op woensdag 21 juli 2010 11:43 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Zwart - Bruin - Lichtbruin
(Meng opties mogelijk)
leg uit
Juustquote:Op woensdag 21 juli 2010 14:41 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ik heb een tubbetje met Zwarte verf kwak
Ik heb een tubbetje met Bruine verf kwak
En... Jaja nu komt het !
Ik heb ook nog een tubbetje met Lichtbruine verf kwak!
Wat doe je met die verf,
Of je gaat b.v. zwart en bruin mengen
of je doet alleen b.v. bruin maar zwart/bruin is mooier qua kleur
Duszj.. En dan heb je ook nog Oxidant die je erbij in moet doen zodat het vloeibaarder word en
het pas een echte verf word!
Heujleuk he
Verrassingquote:
Zat je niet gewoon op de wc?quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:41 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ik heb een tubbetje met Zwarte verf kwak
Ik heb een tubbetje met Bruine verf kwak
En... Jaja nu komt het !
Ik heb ook nog een tubbetje met Lichtbruine verf kwak!
Wat doe je met die verf,
Of je gaat b.v. zwart en bruin mengen
of je doet alleen b.v. bruin maar zwart/bruin is mooier qua kleur
Duszj.. En dan heb je ook nog Oxidant die je erbij in moet doen zodat het vloeibaarder word en
het pas een echte verf word!
Heujleuk he
Dat je er zo diep over na denkt maakt me gewoon bangquote:Op woensdag 21 juli 2010 14:43 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Verrassing
[..]
Zat je niet gewoon op de wc?
je zit wel in de goede richtingquote:Op woensdag 21 juli 2010 14:45 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik gok op die 'fuck airride' of 'lower than your mothers tits'
Dat was serieus het eerste wat in me opkwam toen ik t lasquote:Op woensdag 21 juli 2010 14:45 schreef Assiej het volgende:
[..]
Dat je er zo diep over na denkt maakt me gewoon bang
Slecht, wil naar de kapper maar die heeft niet eerder tijd als vrijdag en ik kan vrijdag niet wachten en heb het nu al te lang en met die warmte is dat kutquote:
Ik heb de ramen van de auto nog open, snel rennen straksquote:Op woensdag 21 juli 2010 14:59 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ow dat is mooi kloten, moet nog gras maaien vanavond aangezien het nu te warm is.
Wat schuift 't?quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:02 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Ik heb de ramen van de auto nog open, snel rennen straks
Wie voelt zich geroepen om vanavond ff te helpen een auto van een blok te ontdoen? Motor MOET eruit vanavond ivm planning!
ik zie het vrijdag dan wel gok ikquote:Op woensdag 21 juli 2010 14:56 schreef Intelligence het volgende:
[..]
je zit wel in de goede richting
ik ben vorige week vrijdag geweest, toen het ook 30+ graden was, en dan is naar de kapper gaan ook totaal niet fijnquote:Op woensdag 21 juli 2010 14:58 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Slecht, wil naar de kapper maar die heeft niet eerder tijd als vrijdag en ik kan vrijdag niet wachten en heb het nu al te lang en met die warmte is dat kut
* Mdrop voelt zichzelf een vrouw met deze uitspraken.
hier is nog aardig licht, weinig tekenen van regenquote:
Een fietsbelquote:
Mijn kapper kan dat zelfs met dit weerquote:Op woensdag 21 juli 2010 15:05 schreef ReMcOrE het volgende:
ik ben vorige week vrijdag geweest, toen het ook 30+ graden was, en dan is naar de kapper gaan ook totaal niet fijnharen bleven overal plakken, maar nu zijn ze weer kort, dus een stuk frisser
knippen ging prima, mooi snelquote:Op woensdag 21 juli 2010 15:06 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Mijn kapper kan dat zelfs met dit weer, maar helaas ben ik dus blijkbaar niet meer de enigste die haar diensten heeft gevonden
.
Ik wordt altijd bij haar thuis geknipt dus moet goed komenquote:Op woensdag 21 juli 2010 15:09 schreef ReMcOrE het volgende:
knippen ging prima, mooi snelmaar het was gewoon te warm daarbinnen en 1 klein ventilatortje trekt dat dan niet zeg maar
Gore gedachtes heb jij danquote:Op woensdag 21 juli 2010 14:56 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Dat was serieus het eerste wat in me opkwam toen ik t las
Selmaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(_/_)
(='.'=)
(")_(")
Mwa ... het valt mee ... veel mensen die het zover van te voren nog niet kunnen zeggen, maar naar mijn idee op schema + dat we natuurlijk zitten met mensen die op vakantie zijn en het dus nog niet gezien hebben, daarom ook de stickiesquote:Op woensdag 21 juli 2010 16:03 schreef ReMcOrE het volgende:
al veel aanmeldingen voor de 11 jaar FOK! meet kerels?
quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:06 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Mwa ... het valt mee ... veel mensen die het zover van te voren nog niet kunnen zeggen, maar naar mijn idee op schema + dat we natuurlijk zitten met mensen die op vakantie zijn en het dus nog niet gezien hebben, daarom ook de stickies.
Gezocht: Creatief iemand die een logo in elkaar kan flansen die gedrukt kan worden op o.a. shirts, liefst in 1 kleur dus (Trefwoorden: FOK!, Twente, Meet, 11 Jaar, 2010)
Marko leert ons typen in breezah, kan van pas komen op hyves.quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:09 schreef Ratelslangetje het volgende:
Waarom in cijfers? Of heb ik iets gemist ofzo.
ach, ze konden alle letters waarschijnlijk niet meer aan!quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:09 schreef Ratelslangetje het volgende:
Waarom in cijfers? Of heb ik iets gemist ofzo.
wat heb ik gedaanquote:Op woensdag 21 juli 2010 16:12 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Marko leert ons typen in breezah, kan van pas komen op hyves.
Jij ben toch de man die hele dagen op hyves en MSN rond hangtquote:
Het is de waarheid, 'ik zweer jonguh'!quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:18 schreef Ratelslangetje het volgende:
Nah volgens mij steken jullie me de gek aan en daar hou ik niet van. Dat br33z4h gedoe is van 2006.
Dus wat is er nou?
oh?quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:18 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Jij ben toch de man die hele dagen op hyves en MSN rond hangt.
En dat, terwijl ze geen vlieg kwaad doetquote:Op woensdag 21 juli 2010 16:26 schreef ReMcOrE het volgende:
ze steken je een beetje de gek aan Selma, niet op reageren
Moet ik nog even plannen, maar dat is een goed idee!quote:Op woensdag 21 juli 2010 17:02 schreef Assiej het volgende:
[..]
Wanneer eentje drinken bij jou met de dames?
Hoe is het nu met je vader?
Was eerder Selma's idee!quote:Op woensdag 21 juli 2010 17:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Moet ik nog even plannen, maar dat is een goed idee!
Met pa is het prima hoor
Wat mankeert er aan jouw handen?quote:Op woensdag 21 juli 2010 17:09 schreef Intelligence het volgende:
Eten ... hou op .. honger ... lunch gemist ivm hond uitlaten
Ga je naar de subway of naar de snack oid en haal je watquote:Op woensdag 21 juli 2010 17:15 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Niks, ligt meer aan het feit dat ik nog op mn werk zit
Oke, h0i!quote:Op woensdag 21 juli 2010 18:08 schreef Panzerknacker666 het volgende:
ook thuis van werk
[ afbeelding ]
![]()
Stuurde hij terug:quote:Ej, heb ik je nog gesproken bij de ZC? Ik ben nogal veel kwijt ;p
quote:Ik heb idd met je gesproken. Nja, gepraat kun je het ook niet noemen. Je was ook zo dikke. Ik heb een poging gedaan om met je te praten. Kwam geen 1 normaal woord uit. Heb 2 min. bij je gestaan. Toen zei ik: Machiel je bent dikke. Ik ga weg, jo.
De grasmaaierquote:Op woensdag 21 juli 2010 18:09 schreef Panzerknacker666 het volgende:
en over 2 weken wordt de honda waarschijnlijk opgevoerd
Samenvatting: BIER!quote:Op woensdag 21 juli 2010 18:10 schreef haakon het volgende:
Whehe gister met de moatn bij elkaar, herinneringen ophalen van de ZC.
Stuur ik een sms naar een kameraad uit Rijssen:
Stuurde hij terug:____
Cbr600quote:Op woensdag 21 juli 2010 18:10 schreef Mdrop het volgende:
[..]
De grasmaaier?
[..]
Samenvatting: BIER!
quote:Op woensdag 21 juli 2010 18:10 schreef haakon het volgende:
[..]
Stuurde hij terug:
[..]____
Onderste helft is wit, dan een lijn blauw, en dan roodquote:Op woensdag 21 juli 2010 18:11 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Nice, welke kleurcombinatie?
[ afbeelding ]
![]()
Sorry maar daar kan ik dus echt niet om lachen he, vind het eerder beetje kansloos if I may say so..quote:Op woensdag 21 juli 2010 18:10 schreef haakon het volgende:
[..]
Stuurde hij terug:
[..]____
ik had ook vissticks vanavond, maar die waren niet (bijna) aangebrandquote:Op woensdag 21 juli 2010 17:18 schreef Mdrop het volgende:
Klacht: Mn vissticks zijn bijna aangebrand.
Ik was nog net op tijd, krijg je als je alleen thuis bent en de bel gaat wanneer je aan het koken bentquote:Op woensdag 21 juli 2010 18:38 schreef ReMcOrE het volgende:
ik had ook vissticks vanavond, maar die waren niet (bijna) aangebrand
ja, dan is gestoord worden tijdens het eten meestal niet echt handigquote:Op woensdag 21 juli 2010 18:41 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ik was nog net op tijd, krijg je als je alleen thuis bent en de bel gaat wanneer je aan het koken bent.
U snapt hetquote:Op woensdag 21 juli 2010 18:42 schreef ReMcOrE het volgende:
ja, dan is gestoord worden tijdens het eten meestal niet echt handig
Daar is de zc toch voor ?quote:Op woensdag 21 juli 2010 18:20 schreef Assiej het volgende:
[..]
Sorry maar daar kan ik dus echt niet om lachen he, vind het eerder beetje kansloos if I may say so..
Precies, dat vind ik dus kansloos, die insteekquote:
Ik vraag me af wat je er meer kan doenquote:Op woensdag 21 juli 2010 18:48 schreef ReMcOrE het volgende:
ZC is niet per definitie voor laveloos zuipen hoor
Phoooo ben net zo drnknquote:Op woensdag 21 juli 2010 18:48 schreef Assiej het volgende:
Precies, dat vind ik dus kansloos, die insteek
en dan zoveel geld eraan uitgeven, zonde..
En het dan helemaal geweldig vinden dat je bijna niks meer weet
Ik vraag me af hoevel hersencellen je er nog aan overgehouden hebt want je bent vaker dronken dan nuchter volgens mij zoals je hier vaak plaatst dat je dik bent oid.
genieten van muziek, cross en de gezelligheid. daar hoort een biertje bij... en niet andersomquote:Op woensdag 21 juli 2010 18:50 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat je er meer kan doen.
Ja zo zou het moeten zijn, maar de werkelijkheid lijkt (helaas) meestal andersquote:Op woensdag 21 juli 2010 18:51 schreef ReMcOrE het volgende:
genieten van muziek, cross en de gezelligheid. daar hoort een biertje bij... en niet andersom
voor de meesten wel jah, als je dat zo ziet... maar voor mij in ieder geval nietquote:Op woensdag 21 juli 2010 18:52 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ja zo zou het moeten zijn, maar de werkelijkheid lijkt (helaas) meestal anders.
Waarom Hap jij als ik het tegen Machiel hebquote:Op woensdag 21 juli 2010 18:50 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat je er meer kan doen.
[..]
Phoooo ben net zo drnkn, weer 13 hersencellen, niet alles is waar hier assie
!
Ongesteld ?quote:Op woensdag 21 juli 2010 18:48 schreef Assiej het volgende:
[..]
Precies, dat vind ik dus kansloos, die insteek
en dan zoveel geld eraan uitgeven, zonde..
En het dan helemaal geweldig vinden dat je bijna niks meer weet
Ik vraag me af hoevel hersencellen je er nog aan overgehouden hebt want je bent vaker dronken dan nuchter volgens mij zoals je hier vaak plaatst dat je dik bent oid.
Nee, schijnbaar weet je niet beterquote:
Omdat appelquote:Op woensdag 21 juli 2010 18:55 schreef Assiej het volgende:
Waarom Hap jij als ik het tegen Machiel heb
Oh joh, als jij wilt zuipen moet je dat doen, ik hou je niet tegenquote:Op woensdag 21 juli 2010 18:59 schreef haakon het volgende:
[..]
damnben je chagrijnig ofzo? laat me..
Is niet dramatisch, ik vraag het toch aan hemquote:Op woensdag 21 juli 2010 19:03 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Omdat appel, doe niet zo dramatisch
.
ga jij nog naar de meet?quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:03 schreef ReMcOrE het volgende:
al veel aanmeldingen voor de 11 jaar FOK! meet kerels?
Oja, kats niet aan gedachtquote:Op woensdag 21 juli 2010 19:10 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nope, valt tegelijk met Q-Base en daar ga ik al heen met de kameraden
Niks hoor, gewoon mooi werkquote:Op woensdag 21 juli 2010 19:03 schreef Assiej het volgende:
[..]
Oh joh, als jij wilt zuipen moet je dat doen, ik hou je niet tegen
Ik snap alleen het nut er niet van wat er nu zo geweldig aan is
Fietste jij net door oldenzaal? half u terug?quote:Op woensdag 21 juli 2010 19:31 schreef Assiej het volgende:
[..]
Haha..
Hoelang moet je nu nog trouwens met school?
Nein, zit de hele dag al thuisquote:Op woensdag 21 juli 2010 19:33 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Fietste jij net door oldenzaal? half u terug?
tot januari ofzoquote:Op woensdag 21 juli 2010 19:31 schreef Assiej het volgende:
[..]
Haha..
Hoelang moet je nu nog trouwens met school?
De zon is nu toch wegquote:Op woensdag 21 juli 2010 19:35 schreef Assiej het volgende:
[..]
Nein, zit de hele dag al thuis
Allergie Jeweetsch, is niet handig als ik nu buiten ben
Ik stem voorquote:Op woensdag 21 juli 2010 19:47 schreef Samzz het volgende:
Ooeeeh, volgende week een ToF-dames meet bij mij thuis
I know.quote:
is je bier op?quote:
mag ik ook komenquote:Op woensdag 21 juli 2010 19:47 schreef Samzz het volgende:
Ooeeeh, volgende week een ToF-dames meet bij mij thuis
Doe ik voor jou speciaal mn PM inbox openquote:Op woensdag 21 juli 2010 19:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
I know.
Ik ga een PB'tje rondsturen. *maakt lijstje met ToF-ladies*
quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:03 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Doe ik voor jou speciaal mn PM inbox open
educatedquote:
Dat was een bewuste typoquote:Op woensdag 21 juli 2010 20:04 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
educated
veel plezier dan dames!
Ja, en daarom ga ik zo naar een kameraad, want die heeft nog wel bierquote:
joepiequote:
Er was een kans hé, misschien wel een heel kleine, maar er was een kans!quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat was een bewuste typoWat verwachtte je zelf toen je je vraag stelde?
Nee, er was geen kans.quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:01 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Er was een kans hé, misschien wel een heel kleine, maar er was een kans!
quote:
whahaquote:
quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:05 schreef haakon het volgende:
jeuj, pa had krat bier gekocht
half10 pas naar Pim
die massage krijg je van mij wel!quote:
afbliemquote:Op woensdag 21 juli 2010 21:55 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
die massage krijg je van mij wel!
Ik ookquote:Op woensdag 21 juli 2010 21:54 schreef Kreator het volgende:
'avond. Vakantie. (Y).
Begin te vervellen van de Zwarte Cross..
Mijn neus ook. En ik heb een grote neus.quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:59 schreef Samzz het volgende:
Ik ookMij neus is felrood en m'n schouders vervellen als de pest
er wordt om je gevochtenquote:
Maar ik heb geen PBquote:Op woensdag 21 juli 2010 22:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan heb ik je voor niks een PB gestuurd
goede zaak 14.gifquote:
Jaaaa!quote:
Spreken wij op een andere dag van de week of dezelfde dag af ?quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:26 schreef Samzz het volgende:
Moet je maar even kijken. Ik moet van Nath ook nog een PB terug krijgen. Pas dan wordt er een dag gepland. Waarschijnlijk gewoon vrijdag avond rond een uur of acht.
Zelfde dag lijkt me net zo handig, toch?quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:31 schreef Assiej het volgende:
[..]
Spreken wij op een andere dag van de week of dezelfde dag af ?
Is goed, neem ik mijn spullen mee!quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zelfde dag lijkt me net zo handig, toch?
Mijn werk overnemen, kan ik uitrustenquote:Op woensdag 21 juli 2010 22:44 schreef Assiej het volgende:
Wat zal ik eens gaan doen deze dagen, ole ole
zullen we haar delen?quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mijn werk overnemen, kan ik uitrusten
nee, hoezo?quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:26 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Joo, verjaardagen van vriendin van kameraden zijn kut, wist je dat?
dan doe je morgen voor David en vrijdag voor mijquote:
Het begon al dat ik moest bobben met de busquote:
de fris koud? dus?quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:35 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Het begon al dat ik moest bobben met de bus, daarna was de fris niet koud 'want iedereen van jullie drinkt toch bier' NEE NIET ALS WE 10 KM moeten rijden!!, en daarna ging het de hele avond over de o zo leuke vakantie van haar
.
Anti-Klacht: Vriendinnen van ....
Zipt zichzelf in 2'enquote:Op woensdag 21 juli 2010 23:32 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dan doe je morgen voor David en vrijdag voor mij
Nee dat staat er nooit tijdens een verjaardag toch?, maar echt dit doe ik nooit meer of ik zorg dat ik niet moet bobben, voordeel is natuurlijk wel dat ik zondag niet moet bobben en we maar met 3 kameraden in de bus van 9 gaan dus plek zat voor andere (vrouw)leuquote:Op woensdag 21 juli 2010 23:36 schreef rulerofdeath het volgende:
de fris koud? dus?
ah, ik zie de edit
hmm, en er stond vast geen tv aan
Dan moet je zeggen dat ze haar bek houdt omdat je haar gekwebbel niet aan wilt horen.quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:35 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Het begon al dat ik moest bobben met de bus, daarna was de fris niet koud 'want iedereen van jullie drinkt toch bier' NEE NIET ALS WE 10 KM moeten rijden!!, en daarna ging het de hele avond over de o zo leuke vakantie van haar
.
Anti-Klacht: Vriendinnen van ....
Durftie nietquote:Op woensdag 21 juli 2010 23:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan moet je zeggen dat ze haar bek houdt omdat je haar gekwebbel niet aan wilt horen.
Ik kwam vanmiddag onder de douche weg en tegen de tijd dat ik klaar was met aankleden was ik alweer plakkerigquote:
Ik herken het, was vanochtend om half 7 gaan douchenquote:Op woensdag 21 juli 2010 23:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kwam vanmiddag onder de douche weg en tegen de tijd dat ik klaar was met aankleden was ik alweer plakkerig
morgen is het donderdagquote:
Pritstiftquote:Op woensdag 21 juli 2010 23:42 schreef Assiej het volgende:
Ik herken het, was vanochtend om half 7 gaan douchen
Daarna in kleding buiten gezeten
Maar toen kreeg ik het verdomde koud, dus dekentje over me heen, beentjes op de andere stoel
en slapen, ik werd wel wakker met kippevel maar ach, het was lekker frisjes
Dit weer is goor, dan voel ik me net zo'n prittstift...
Kan me niet voorstellen dat veel mensen seks hebben met dit weer...
Mischien wel , JE WEET HET NIET ...!quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:43 schreef Assiej het volgende:
Morgen kans op zware onweersbuienzou het dan weer zo vies benauwd worden na die tijd ?
Ik denk dat het afkoelt. De regen is overigens erg welkom hier!quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:43 schreef Assiej het volgende:
Morgen kans op zware onweersbuienzou het dan weer zo vies benauwd worden na die tijd ?
quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:43 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Pritstift, ik snap dat echt niet, ga dan zwemmen ofzo heb je compleet nergens last van, en ja je hebt een allergie, Hengelo heeft ook een binnenzwembad, is dat geen optie?
Oke excuses dan bij deze, ik heb zelf last met dit weer van exceem maar dat is goed te doen vergeleken met wat je nu aanhaalt, daarom lig ik halve dagen in het zwembad juist goed voor mijquote:Op woensdag 21 juli 2010 23:48 schreef Assiej het volgende:
Denk je dat zwemmen lekker is als je huid aangetast is door een allergie? (douchen is al geen plezier)
dat je zelfs je klieren in je keel opgezet krijgt doordat het zo zwaar is
en dat je smiddags moet slapen omdat je uitgeput bent...
Thuis zitten is het beste maar het is zo saai
Ja ik verlang ook naar regenquote:Op woensdag 21 juli 2010 23:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat het afkoelt. De regen is overigens erg welkom hier!
Zarqa Black Mud Zeep kopenquote:Op woensdag 21 juli 2010 23:49 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Oke excuses dan bij deze, ik heb zelf last met dit weer van exceem maar dat is goed te doen vergeleken met wat je nu aanhaalt, daarom lig ik halve dagen in het zwembad juist goed voor mij.
* Mdrop typt alsof hij bier heeft gehad.
Joodelsquote:Op woensdag 21 juli 2010 23:53 schreef Assiej het volgende:
Poging doen tot slapen![]()
Slaap lekker allen![]()
Zalf werkt ook goed genoeg hierquote:Op woensdag 21 juli 2010 23:53 schreef Assiej het volgende:
Zarqa Black Mud Zeep kopen
Is voor o.a. exceem
Nespresso... What Else?quote:
ook weer terug van sluit draaien jah?!quote:
Patrickquote:
Sanshinequote:Op donderdag 22 juli 2010 09:17 schreef Samzz het volgende:
Ja hoi.
Meet wordt volgende vrijdag, tijd nog nader te bepalen.
zondag nietquote:Op donderdag 22 juli 2010 09:39 schreef Samzz het volgende:
Zondag niet. De rest van de dagen wel. En nu ben ik aan het vervellen
Super!quote:Op donderdag 22 juli 2010 09:20 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Patrickwij zijn morgenavond 100% zeker aanwezig
quote:Op donderdag 22 juli 2010 09:17 schreef Samzz het volgende:
Ja hoi.
Meet wordt volgende vrijdag, tijd nog nader te bepalen.
klopt, toen leek het inderdaad geen mooie dag te worden... maar heb me toch flink ingesmeerd, omdat ik aardig snel rood wordt in m'n nek en gezichtquote:Op donderdag 22 juli 2010 09:42 schreef Samzz het volgende:
Ja, wat nouZondag ochtend was het constant bewolkt.
waar haal jij om 00.00 nog nieuwe radio en speakers op in Enschede?quote:Op donderdag 22 juli 2010 09:47 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Super!![]()
Ik ben echt te brak ... tot 22.00 liggen sleutelen, daarna snel onder de douche gesprongen, ff vrienden op bezoek gehad, en om 00.00 was ik in Enschede om nieuwe radio en speakers op te halen![]()
01.30 weer thuis ofzo, toen nog sticker designen, meten enzo voor op de Vento, hond uitlaten, en slapen ... weet niet eens hoe laat t geworden is, weet alleen dat ik nu ga kijken of de koffie al klaar is
Hoi iedereen
Assiejquote:
Flat Beat?quote:Op donderdag 22 juli 2010 09:55 schreef Intelligence het volgende:
Er was koffie![]()
Nu muziekje erop en werken (Mr Oizo haha)
toevallig foto's of typenummers van radio/speakers? ben ff nieuwsgierigquote:Op donderdag 22 juli 2010 10:05 schreef Intelligence het volgende:
Ja haha ... die moest ik gewoon weer ff een x horen
Radio (JVC ding) en speakers opgehaald bij een oude buurman van me. Die moest tot laat werken, en ik wil t vandaag na mijn werk inbouwen...
JVC Radio met MP3, en 250 Watt RMS Boschmann ovale speakers, samen voor 90 eur... incl doos en shit
Radio komt in de Vento (zit nu een vooroorlogs ding in dat geen MP3 vreet, wel CD's maar dan moet je tactisch slaan op het front als je de CD er weer uit wil hebben) en de speakers in de Charade, kan geen ovale speakers in de vento doen
quote:
leuk setje speakersquote:Op donderdag 22 juli 2010 10:16 schreef Intelligence het volgende:
JammerVandeCenten weet ik zo niet welk type het was
Bosschmann is een PR 6380 Turbo ... 79 nieuw setprijs
ik heb zelf ook een JVC radio gekocht voor in de Swift, dingen kosten niks, maar het is wel allemaal plastic etc, je moet er niet teveel van verwachtenquote:Op donderdag 22 juli 2010 10:21 schreef Samzz het volgende:
Oke... Je noemt JVC nu jammer van de centen, maar je koopt het wel?
je wilt een 2-DIN radio er in gaan bouwen? of een dvd-speler etc.?quote:Op donderdag 22 juli 2010 10:24 schreef Intelligence het volgende:
Jep, is t ook haha .. maar was een cheap setje, en dit is beter dan wat ik had
Ga pas echt geld uitgeven als ik 2-DIN dashboard erin heb zitten, zodat ik ook een fatsoenlijke radio erin kan bouwen
ik heb een pioneer DEH-5000UB erin zitten.quote:Op donderdag 22 juli 2010 10:31 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
leuk setje speakersik heb zelf nu deze radio er in zitten, speakers zo geen plaatje ofzo van, zijn beste wel lompe dingen qua design
[..]
ik heb zelf ook een JVC radio gekocht voor in de Swift, dingen kosten niks, maar het is wel allemaal plastic etc, je moet er niet teveel van verwachtendus als je een laag budget hebt, maar gewoon een radio zonder al teveel fratsen wilt; dan ga je voor JVC...
[..]
je wilt een 2-DIN radio er in gaan bouwen? of een dvd-speler etc.?
mooi dingquote:Op donderdag 22 juli 2010 10:45 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik heb een pioneer DEH-5000UB erin zitten.
[ afbeelding ]
usb aansluiting aan de achterkant![]()
en de kleur van de verlichting is instelbaar
past dat in een Vento, of vereist dat nog wat werk?quote:Op donderdag 22 juli 2010 10:52 schreef Intelligence het volgende:
ja ik ga op den duur een Golf 4 Dashboard inbouwenDan komt er een car-pc in met touchscreen
Dat vereist wel wat werkquote:Op donderdag 22 juli 2010 10:57 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
past dat in een Vento, of vereist dat nog wat werk?en vind zelf een car-pc en/of dvd-speler een beetje teveel van het goede in een auto
sluit weer overleefd?quote:
jij hebt volgens mij geen kleine plannen ofwel?quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:48 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Dat vereist wel wat werk
Inkorten (diepte), stuurstang van een oud-model Golf 4 of New Beetle, tellerklok met een bepaald onderdeelnr (ivm canbus e.d.) kachelhuis kan ik behouden, knoppen en kabels van de 4 overzetten.
Alle kabels omstekkeren, en dan ben je zo ongeveer een paar dagen verder, en klaar
ik laat het kabeltje onderin bungelen.quote:Op donderdag 22 juli 2010 10:49 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
mooi dingen je hebt een usb-kabel naar het dashboardkastje gemaakt ofzo? en 10 kleuren mogelijk, nice
mijn cd-lade zit trouwens achter het frontje, met een druk op het knopje rechtsboven klapt hij naar voren
owja, dat is net zo makkelijkquote:Op donderdag 22 juli 2010 11:55 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik laat het kabeltje onderin bungelen.
hier kun je misschien net zien dat er onder de radio een opbergvakje is. en daar laat ik 'm gewoon hangen.
ik heb daar extra niet voor gekozen omdat ik bang ben om zo'n ding eruit te slaanquote:Op donderdag 22 juli 2010 11:56 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
owja, dat is net zo makkelijkik heb een USB-ingang aan de voorkant, dus daar doe ik gewoon een klein stickje in, werkt ook prima...
bij mij zit de radio hoog (bovenaan) in het dashboard, dus zo makkelijk sla ik niet langs de radioquote:Op donderdag 22 juli 2010 11:57 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik heb daar extra niet voor gekozen omdat ik bang ben om zo'n ding eruit te slaan
mooi werk kerelquote:Op donderdag 22 juli 2010 12:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Leu
Heb net een sollicitatiegesprek nav een interne vacature gehad, en heb er vanaf 1 september weer 16 vaste uren bij![]()
Dat komt dan op een totaal van 32 uur per week, dus lekker verdienen!
Geen kleine plannen nee, zeker niet als je onze nieuwe charade ziet haha ...quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:48 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
sluit weer overleefd?
[..]
jij hebt volgens mij geen kleine plannen ofwel?je pakt alles gelijk groots aan! en dan kom ik morgenavond aanzetten met een Polo waar alleen andere veren en velgen onderzitten, plus wat leuke audio
![]()
wat zijn US modules en wat is een ABF blok?quote:Op donderdag 22 juli 2010 12:23 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Geen kleine plannen nee, zeker niet als je onze nieuwe charade ziet haha ...
Maar grote plannen kosten grote bedragen, daarom alleen maar kleine stappen![]()
Heb helaas geen geldboom ...
Plannen voor de Charade (prioriteit):
1) Andere motor, vereist een versterkt chassis, zelf gemaakte uitlaat, motorsteunen en standalone ECU. Welke motor precies moet een verrassing blijven, ivm de exclusiviteit (nadat wij een 1.6 16v in een charade hadden kwamen die ook met bosjes)
2) Op zoek naar remmen die ik pas kan maken en dit geweld aan kunnen
3) Vestatec bumperkit repareren en cleanen
4) Motorkap aanpassen op motorblok
5) Volledige respray, kleur is ook al bekend maar ook dat blijft een verrassing
Daarna is de prioriteit eraf en beginnen we aan de binnenkant...
Vento:
Schades herstellen, bumpers cleanen, US modules, Golf 4 dash, Cruise control, airco, ABF blok, etc etc etc
Vento is meer, kijken wat ik tegen kom ... als ik cheap een dash tegen kom koop ik die, en zie ik wel wanneer die erin komt
Femkequote:
Informatiemedewerker op vestiging Zielhorst. Da's prettig, want als infomed. krijg je meer betaald dan als een leen- en klantenservicemed.quote:Op donderdag 22 juli 2010 12:22 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
mooi werk kerelwat ga je er nu, qua werkzaamheden, bij doen vanaf september?
dus straks ben je 16 uur per week leen- en klantenservicemedewerker en de andere 16 uur informatiemedewerker... wat is het verschil?quote:Op donderdag 22 juli 2010 12:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Informatiemedewerker op vestiging Zielhorst. Da's prettig, want als infomed. krijg je meer betaald dan als een leen- en klantenservicemed.![]()
Ik heb tenminste 6 cd wisselaar achter in de kofferbak hangenquote:Op donderdag 22 juli 2010 10:49 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
mooi dingen je hebt een usb-kabel naar het dashboardkastje gemaakt ofzo? en 10 kleuren mogelijk, nice
mijn cd-lade zit trouwens achter het frontje, met een druk op het knopje rechtsboven klapt hij naar voren
L&K: nieuwe klanten inschrijven, pasjes aanmaken, mensen een korte rondleiding geven, boeken etc. innemen...quote:Op donderdag 22 juli 2010 12:32 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dus straks ben je 16 uur per week leen- en klantenservicemedewerker en de andere 16 uur informatiemedewerker... wat is het verschil?
Dritz. Lees jij nu ook veel?quote:Op donderdag 22 juli 2010 12:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
L&K: nieuwe klanten inschrijven, pasjes aanmaken, mensen een korte rondleiding geven, boeken etc. innemen...
Info: moeilijke vragen oplossen, administratief werk doen (nieuwe boeken inwerken etc.), materialen die buiten onze eigen biebs aanwezig zijn (van middelburg tot grunn) aanvragen voor klanten, en nog meer
US modules zijn amerikaanse knipperlichten, running lights, die continue branden.quote:Op donderdag 22 juli 2010 12:29 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wat zijn US modules en wat is een ABF blok?flink wat werk lijkt me, cruise control en airco inbouwen!
en damn man, die Charade is helemaal extreem wat je daarmee van plan bent
kameraad heeft z'n 1.8 blok uit de Mk2 ook een beetje naar de kloten, dus die is aan het kijken naar een G60-blok, mits de bak (het is een automaat) en de rest van de auto het aankan...
Ik lees sowieso redelijk wat jaquote:
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 22 juli 2010 12:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Leu
Heb net een sollicitatiegesprek nav een interne vacature gehad, en heb er vanaf 1 september weer 16 vaste uren bij![]()
Dat komt dan op een totaal van 32 uur per week, dus lekker verdienen!
op mijn USB-stick past wel meer dan 6 cd'squote:Op donderdag 22 juli 2010 12:43 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
Ik heb tenminste 6 cd wisselaar achter in de kofferbak hangen
ik hoor het al wel, helemaal niks voor mijquote:Op donderdag 22 juli 2010 12:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
L&K: nieuwe klanten inschrijven, pasjes aanmaken, mensen een korte rondleiding geven, boeken etc. innemen...
Info: moeilijke vragen oplossen, administratief werk doen (nieuwe boeken inwerken etc.), materialen die buiten onze eigen biebs aanwezig zijn (van middelburg tot grunn) aanvragen voor klanten, en nog meer
sorryquote:
owja, die US running lights heeft zijn Mk2 ookquote:Op donderdag 22 juli 2010 13:11 schreef Intelligence het volgende:
[..]
US modules zijn amerikaanse knipperlichten, running lights, die continue branden.
Een ABF blok is een Golf 3 16v motor, 2.0 16v met standaard 150pk, hebben potentie en zijn redelijk makkelijk boven de 170pk te krijgen.
Een automaatbak past niet op de G60, je moet een draadgeschakelde bak hebben.
Mijn mening: G60 niet aan beginnen, tenzij je een flinke bankrekening hebben, heb zelf een Corrado G60 gehad
Koop een 1.8 16v of 2.0 16v, minder werk, goedkoper, en betrouwbaarder....
Sel, zou je je PB box open willen houden? Dan kan ik je makkelijker op de hoogte houden van de ontwikkelingen wbt de meetquote:Op donderdag 22 juli 2010 13:45 schreef Ratelslangetje het volgende:
Mooi Justin.
Zo ik ga naar de stad een fles Hennessy halen
kom ik nog ergens in voor?quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:52 schreef Mdrop het volgende:
Middag, tour kijken
.
Lol vakantie is niet goed voor me:
zondag 4 juli 2010
79. 074 Mdrop
woensdag 14 juli 2010
35. 122 Mdrop
donderdag 15 juli 2010
66. 088 Mdrop
zondag 18 juli 2010
055. 078 Mdrop
dinsdag 20 juli 2010
64. 089 Mdrop
woensdag 21 juli 2010
010. 191 Mdrop
Volkswagen Polo 6N2 1.4 uit januari 2000quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:01 schreef sjoemie1985 het volgende:
wat voor auto hebben de rij bevoegde tukkers hier eigenlijk?
Volkswagen Vento 2.0 8v uit '96 en 3 Charade's G102quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:06 schreef sjoemie1985 het volgende:
ik zelf heb een alfa romeo 166nog meer tukkers met mooie wagens?
Voor alles kan je bij mij terechtquote:Op donderdag 22 juli 2010 13:55 schreef ReMcOrE het volgende:
owja, die US running lights heeft zijn Mk2 ookjij bent wel van de blokken verwisselen lees ik, eerst de Charade's en nu je Vento
en ik zal je opmerkingen over de G60 doorgeven
vw polo uit 1990 zie foboquote:Op donderdag 22 juli 2010 14:06 schreef sjoemie1985 het volgende:
ik zelf heb een alfa romeo 166nog meer tukkers met mooie wagens?
en waar staat KR voor? en wat is Digifant? en wat zijn Cat Cams?quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:16 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Voor alles kan je bij mij terechtBen nu met de 3e motor bezig in eeuh, een half jaar ofzo....
Wat ik je vriend aan raad, een Golf 2, met een 1.8 16v KR, ombouwen op Digifant, setje Cat Cams erin, spaghetti, versnellingsbak van een GTI 8v ... en dan schrikt hij zich wel dood als je t gas in trapt
ik sta er niet in de laatste paar dagenquote:
Is goed meisiequote:Op donderdag 22 juli 2010 13:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sel, zou je je PB box open willen houden? Dan kan ik je makkelijker op de hoogte houden van de ontwikkelingen wbt de meet
Voor nu staat vast:
Volgende week vrijdag. Tijd enz. moet nog even overlegd worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |