Ja, clubleden komen zelfs eerder, als het goed is, we proberen de auto's zo op te stellen dat je kan zien wie de clubleden zijn (25 mensen) en wie neitquote:Op woensdag 21 juli 2010 09:41 schreef ReMcOrE het volgende:
@ Intelligence; mijn kameraad voegde nog toe dat als hij het niks vond vrijdag (als jullie sjonnies waren etc.), hij snel weer weg wasen ik neem aan dat we jullie wel zien staan op de parkeerplaats? aangezien de rest leeg is, omdat de winkels om 21.00 sluiten
kan goed zijn dat wij ook ff de MediaMarkt of de Mac induiken voor 21.00quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:11 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Ja, clubleden komen zelfs eerder, als het goed is, we proberen de auto's zo op te stellen dat je kan zien wie de clubleden zijn (25 mensen) en wie neitDit soort dingen trekt van allerlei volk aan.
Gewoon op t niveau van de autos letten, de dikke wagens zijn Outsiderz mensen haha
Ik neem de Vento en de Charade meequote:Op woensdag 21 juli 2010 10:13 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
kan goed zijn dat wij ook ff de MediaMarkt of de Mac induiken voor 21.00neem jij de Vento mee dan? zal die van mij nog wassen etc., anders lijkt het nergens naar
![]()
precies, dat heb ik kameraad ook gezegd, dat jullie ook goed werk van je auto's maken; dingen netjes afwerken, geen bergen plastic en geen kippengaasquote:Op woensdag 21 juli 2010 10:15 schreef Intelligence het volgende:
En daarbij, de autos op de flyer, zijn ook geen sjonnie auto's, en eigen auto's, geen fotos van internet gehaald
ben benieuwd naar de Ventoquote:Op woensdag 21 juli 2010 10:15 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Ik neem de Vento en de Charade mee
Femkequote:Op woensdag 21 juli 2010 10:20 schreef Fems het volgende:
Hai!
Weten mensen hier of we nog met strippenkaart in onze bussen kunnen reizen?
fijne reisquote:Op woensdag 21 juli 2010 10:24 schreef Fems het volgende:
Ooooh. oke!
Dan ga ik er nu vandoor! Tot in twente!
Dat ga ik hier niet posten haha ... ik lig dubbel hhahahahahahahaha ... dacht serieus iemand mij te slim af te zijn hahaha ... zit gewoon met een grijns van oor tot oor op mn werk hahahahahaquote:
Zwart - Bruin - Lichtbruinquote:Op woensdag 21 juli 2010 11:09 schreef Assiej het volgende:
Sanhoe is het met je en met je vader?
Toch niks ernstigs aan over gehouden of ?...
Btw!
Ik heb de verf vandaag binnen gekregen
Zwart - Bruin - Lichtbruin
(Meng opties mogelijk)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |