Wat een aardig onthaal hier.quote:
Ik vind het er smakelijk uitzien zeg!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat een aardig onthaal hier.
Is dit een beetje leuke SC?
Misschien moet ik hier ook maar eens posten gaan.
voor de niet teruglezerts: we zijn weer een hapje wezen eten, zie mijn sig
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:29 schreef DarkElf het volgende:
he isa, hoe gaat het nou? 2e dag ook leuk geweest?
(en moet je nu vaker 2x werken op 1 dag? das zwaar!)
Ja, het ouwe besjequote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:33 schreef Duderella het volgende:
En jemig Bluezz!! Jij hoeft niet eens meer vrolijk te kijken om er goed uit te zien.![]()
quote:
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:34 schreef Bluezz het volgende:
Isa iig even kunnen liggen.... maar er gebeurt natuurlijk overdag in die nieuwe baan teveel om het echt van je af te kunnen zetten.
Hoe ziet de rest van je rooster er uit? Want een mens kan echt niet té veel continue roosters/gebroken diensten draaien heur
Dat zou ik maar doen golfie.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, het ouwe besjemag er best nog wezen.
![]()
Ik hou haar nog maar eventjes. Ook al is de garantie intussen verlopen.
Wat gaat er mis?quote:
Je moet jezelf niet overwerken hoorquote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb al 2 diensten geschrapt omdat Ross het zo niet goed (lees: veel te vol) vond![]()
Maar ik wil zo graag eindelijk wat extra verdienen; ik heb nog wat rekeningen liggen en ik wil...nou ja, een keer naar de bioscoop en uit eten of zo
Tenerife en Gran Ganaria en Lanzerote zitten allemaal al vol?quote:
Oeh. Die is raak.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:44 schreef DarkElf het volgende:
kan ross geen krantenwijk nemen ofzo? komt ie lekker de deur uit, leert hij de omgeving kennen en kan meteen de krant lezen op zoek naar een vacature
Das balenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:45 schreef Laydina het volgende:
[..]
We kunnen niks vinden dat ons echt echt leuk lijktDus hebben nog niks
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:45 schreef MissHobje het volgende:
*klussert meld zich
Dag 1 zit erop en hebben veel kunnen doen, morgen meer, ben op
slaap lekker klushobjequote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:45 schreef MissHobje het volgende:
*klussert meld zich
We? Als in Pluralis Majestatis?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:45 schreef Laydina het volgende:
[..]
We kunnen niks vinden dat ons echt echt leuk lijktDus hebben nog niks
Goed gedoan Hobbema!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:45 schreef MissHobje het volgende:
*klussert meld zich
We willen wel loads of pics Hobbekequote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:45 schreef MissHobje het volgende:
*klussert meld zich
komend weekend of volgende weekquote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Das balenEn wanneer willen jullie gaan?
de wie?quote:
Ow nee, ik en een vriendinquote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:54 schreef golfer het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Pluralis_majestatis
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:50 schreef Sunnythesun het volgende:
Leuk Hob!!Ben benieuwd naar de vorderingen, is er al een klustopic?
![]()
@ Golfer: volgens mij ging ze met een Duitse vriendin..
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:55 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Nog niet, ik heb nu de puf niet meer maar heb net een zooi foto's zitten uploaden, heb zelf morgen nog lange klusdag donderdag middagen avond werk ik dus probeer ik in de ochtend ff ene klustopic te makenmèt foto's
Probeer Malta eens?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:55 schreef Laydina het volgende:
Weet iemand hier nog een plek waar je wel lekker kan stappen en uitgaan en strandliggen, maar waar het zeg maar niet uit massatoerisme bestaat?
Een reisbureau zou jullie suggesties kunnen doen, als je dat aangeeft als wens.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:55 schreef Laydina het volgende:
Weet iemand hier nog een plek waar je wel lekker kan stappen en uitgaan en strandliggen, maar waar het zeg maar niet uit massatoerisme bestaat?
Ben er bij een paar geweest, maar die klikken zelf een beetje rond het internet en voor extra informatie gaan ze googlenquote:Op woensdag 21 juli 2010 00:02 schreef Duderella het volgende:
[..]
Een reisbureau zou jullie suggesties kunnen doen, als je dat aangeeft als wens.
Bloemendaal aan Zee.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:55 schreef Laydina het volgende:
Nou, dan zou ik maar eens een ander reisbureau proberen. Het is zo'n beetje de bedoeling dat ze ook uit kennis en ervaring putten.quote:Op woensdag 21 juli 2010 00:04 schreef Laydina het volgende:
[..]
Ben er bij een paar geweest, maar die klikken zelf een beetje rond het internet en voor extra informatie gaan ze googlen
Heerlijke snob van me.quote:Op woensdag 21 juli 2010 00:08 schreef Duderella het volgende:
En kijk anders eens op de site van ClubMed.
Ja nee jeetje, dat is gewoon behulpzaamheid.quote:
Jahaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 21 juli 2010 00:13 schreef Isabeau het volgende:
golfer & Bluezz, leuk en lekker etentjeMaar Bluezz kijkt een klein beetje bedremmelt op die foto terwijl ze een prachtige lach heeft
Oh pardon, dat wist ik niet.quote:Op woensdag 21 juli 2010 00:40 schreef Memento-Mori het volgende:
Heb al anderhalve maand geen nieuwe marlies gekocht hoor, dat is wel wat over
Oh yeahquote:
Migraine lichtenquote:Op woensdag 21 juli 2010 01:40 schreef SeaOfLove het volgende:
Mijn ding![]()
Hier srondik tussen afgelopen zaterdag
quote:Op woensdag 21 juli 2010 01:18 schreef golfer het volgende:
's nachts koken is een leuke afwijking.
Join the club.
STOND dus, typen is ook een vakquote:Op woensdag 21 juli 2010 01:47 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Migraine lichtenmaar wel water om in te springen
en lekkere opzwepende muzak
Neem je dan zelf ook pilletjes om het vol te houden
Klinkt goedquote:Op woensdag 21 juli 2010 02:15 schreef golfer het volgende:
Late nite snack die zo lekker is naar binnen werken: Iberico Pata Negra.
Zelfs voor een kosjere joodse halal eter is dit zo vreselijk lekker.
En waar ben jij ?quote:Op woensdag 21 juli 2010 02:19 schreef SeaOfLove het volgende:
in zijn oranje shirtje en wat vooraf ging
Slaap zequote:Op woensdag 21 juli 2010 02:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En waar ben jij ?
Wij gaan de apendansch doen
kutkattenquote:
quote:
quote:Op woensdag 21 juli 2010 03:29 schreef SeaOfLove het volgende:
kutkattenhet is heul nog geen etenstijd
ze liggen nu gezellig op bed na de deur opengemaakt te hebben
(de ene springt omhoog en doet de deurklink naar beneden en de ander geeft dan een zetje tegen de deur
)
quote:Op woensdag 21 juli 2010 03:29 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
kutkattenhet is heul nog geen etenstijd
ze liggen nu gezellig op bed na de deur opengemaakt te hebben
(de ene springt omhoog en doet de deurklink naar beneden en de ander geeft dan een zetje tegen de deur
)
Ik heb zelfs speciaal zo'n din gdat een geluidje geeft. Maar ondertussen bne ik al zeker 10x gestoken. Heb er 1 vermoord, maar er vliegt er nog 1 rond. Echt dit wordt weer een korte nachtquote:Op woensdag 21 juli 2010 03:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Aye, vervelend.
Ik vind een klamboe altijd ideaal, en anders een ventilator op je bed gericht.
dat dan weer welquote:Op woensdag 21 juli 2010 03:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je hebt slimme katten die samenwerken!
quote:Op woensdag 21 juli 2010 03:16 schreef Isabeau het volgende:
Collega van de beveiliging moet iemand inwerken. Ik hoor alleen maar 1 gigantische stroom aan geklets van hem, die ander zegt eigenlijk niets. Hij praat luid en elke minuut en dan niet over beveiligingswerk, maar allemaal geroddel en saaie verhalen. Man man man, wat ben ik zijn stem achter mij gigantisch zat.
Goed idee!quote:Op woensdag 21 juli 2010 03:52 schreef Laydina het volgende:
Toch nog een interessante vakantie gevonden
Kos
quote:Op woensdag 21 juli 2010 07:35 schreef Leintjeuh het volgende:
Haar collega heeft zich verslapenJe moet wel goed lezen
Moet je ook zeker doen. Super vervelend, als je al 2 diensten op dezelfde dag draait feitelijk. Ben je tussendoor naar huis gegaan?quote:Op woensdag 21 juli 2010 07:37 schreef Isabeau het volgende:
Jah.
Inmiddels 2e trein naar huis gemist, dus nu sowieso een uur later thuis. Ik ga dit schrijven hoor
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En terecht. Wat je werkt moet je gewoon schrijvenquote:Op woensdag 21 juli 2010 07:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jah.
Inmiddels 2e trein naar huis gemist, dus nu sowieso een uur later thuis. Ik ga dit schrijven hoor
Gaat t al beter met je?quote:Op woensdag 21 juli 2010 07:51 schreef freecell het volgende:
En terecht. Wat je werkt moet je gewoon schrijven
Balen!
Denk het wel, maar twee kinderen half-ziek en man aan het werk, dus niet echt tijd om er over na te denkenquote:
Johnny Cashquote:Op woensdag 21 juli 2010 08:38 schreef TAV74 het volgende:
Well they're building a gallows outside my cell and I've got 1380 minutes to go![]()
[/Johnny Cash modus]
quote:Op woensdag 21 juli 2010 08:38 schreef TAV74 het volgende:
Well they're building a gallows outside my cell and I've got 1380 minutes to go![]()
[/Johnny Cash modus]
Checkquote:
Nog niet, want m'n vriendin moet het nog goedkeuren en het moet nog boekbaar zijn als we het hebben goedgekeurd.quote:Op woensdag 21 juli 2010 08:53 schreef FutureFairytale het volgende:
goeiemorgen!
@ Lay: yeee leuk, toch nog goed gekomen!!!![]()
Serieus, dat wentquote:Op woensdag 21 juli 2010 09:09 schreef PdeHoog het volgende:
Goeiemorgen allemaal
[..]
CheckEn beetje irritant, FC, dat jezelf niet eens de kans krijgt om ziek te zijn
kan ze nu niet even checken?quote:Op woensdag 21 juli 2010 09:10 schreef Laydina het volgende:
[..]
Nog niet, want m'n vriendin moet het nog goedkeuren en het moet nog boekbaar zijn als we het hebben goedgekeurd.
dat dusquote:Op woensdag 21 juli 2010 09:18 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
kan ze nu niet even checken?
Ik bel haar straks even op ja.quote:Op woensdag 21 juli 2010 09:18 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
kan ze nu niet even checken?
Hier andersom, moet er nog best veel doorjassen voor mijn vakantiequote:
Vakantiequote:Op woensdag 21 juli 2010 10:49 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Hier andersom, moet er nog best veel doorjassen voor mijn vakantie
Wees blij, meestal klaag je dat je het veel te rustig hebt rond deze tijdquote:Op woensdag 21 juli 2010 10:49 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Hier andersom, moet er nog best veel doorjassen voor mijn vakantie
quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:03 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Wees blij, meestal klaag je dat je het veel te rustig hebt rond deze tijd![]()
Ik dacht al: wat ruik ik nouquote:Zo, gesport, nog even uitzweten en dan zo onder de douche door.. lekker warm weer zeg
quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:03 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Wees blij, meestal klaag je dat je het veel te rustig hebt rond deze tijd![]()
Zo, gesport, nog even uitzweten en dan zo onder de douche door.. lekker warm weer zeg
Ik kom eraanquote:Op woensdag 21 juli 2010 11:17 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
gegrilde biefstuk denk ikvoor de lunch van zometeen
dan stap ik zo ook maar in de autoquote:Op woensdag 21 juli 2010 11:17 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
gegrilde biefstuk denk ikvoor de lunch van zometeen
je hebt nog even tijd om die te halenquote:Op woensdag 21 juli 2010 11:21 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
ja ho hohet is maar een klein stukje hoor! Heb er geen halve koe op liggen
Ben bang van niet.. moet straks al weer wegquote:Op woensdag 21 juli 2010 11:21 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
je hebt nog even tijd om die te halen
hmm, liever een goede Ribeyequote:
Als dat al armoe isquote:Op woensdag 21 juli 2010 11:42 schreef flying-dutchman het volgende:
Gister nog aan de entrecote gezeten van armoe, ben benieuwd wat de dagschotel vandaag is
quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:18 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
gezellig! Moet je wel snel zijn anders is het op
quote:
Spareribs... Ik vind ze hoogst zelden echt lekker.quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:48 schreef FutureFairytale het volgende:
P. jij hebt spareribs![]()
vind ik net zo lekker als biefstuk. heerlijk gemarineerd nog beter
Dat ligt dan aan de kwaliteit en de marinadequote:Op woensdag 21 juli 2010 11:50 schreef TAV74 het volgende:
Spareribs... Ik vind ze hoogst zelden echt lekker.
Of gewoon aan het feit dat ik ribben kluiven meestal niet zo geweldig vindquote:Op woensdag 21 juli 2010 11:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat ligt dan aan de kwaliteit en de marinade
Ik vind ze wel lekker maar te veel werk. Zowel met bereiden als met eten. Doe mij maar een stuk vlees zonder botquote:Op woensdag 21 juli 2010 11:50 schreef TAV74 het volgende:
Spareribs... Ik vind ze hoogst zelden echt lekker.
nou mooi dat het te regelen valt. hopelijk eind goed al goed en dan kun je rustig naar iets anders zoekenquote:Op woensdag 21 juli 2010 11:53 schreef Aure het volgende:
Net de dochter van de huisbaas aan de telefoon gehad.. Het zit hier nog ingewikkelder in elkaar dan ik dachtWij delen hier met zn 4en douche/keuken/wc, maar eigenlijk hoort nummer 4 officieel bij de mensen die weer onder ons wonen
Dus je hebt zeg maar de 1e etage (daar wonen onze italiaanse onderburen) 2e etage (2 van mn huisgenoten) en zolderverdieping (ik en huisgenoot). Ik hoor bij de 2e etage, huisgenootje bij de 1e etage. Hierdoor kunnen we dus wel een hoofdhuurder/onderhuurder constructie opstellen en dan kan iedereen gewoon blijven zitten
Dat gaan we deze week dus even regelen en dan is het als goed is allemaal weer legaal... Maar ik ga dus echt wel op zoek naar een andere kamer, want ik vertrouw het gewoon niet meer
Dan is er straks vast weer nieuw gezeik..
Is Sun zó afgevallen danquote:Op woensdag 21 juli 2010 11:53 schreef TAV74 het volgende:
Of gewoon aan het feit dat ik ribben kluiven meestal niet zo geweldig vindMaar er is inderdaad veel kwaliteitsverschil.
Ja kan het me voorstellen. maar gaan je Italiaanse onderburen wel akkoord met deze vreemde constructie?quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:53 schreef Aure het volgende:
Net de dochter van de huisbaas aan de telefoon gehad.. Het zit hier nog ingewikkelder in elkaar dan ik dachtWij delen hier met zn 4en douche/keuken/wc, maar eigenlijk hoort nummer 4 officieel bij de mensen die weer onder ons wonen
Dus je hebt zeg maar de 1e etage (daar wonen onze italiaanse onderburen) 2e etage (2 van mn huisgenoten) en zolderverdieping (ik en huisgenoot). Ik hoor bij de 2e etage, huisgenootje bij de 1e etage. Hierdoor kunnen we dus wel een hoofdhuurder/onderhuurder constructie opstellen en dan kan iedereen gewoon blijven zitten
Dat gaan we deze week dus even regelen en dan is het als goed is allemaal weer legaal... Maar ik ga dus echt wel op zoek naar een andere kamer, want ik vertrouw het gewoon niet meer
Dan is er straks vast weer nieuw gezeik..
Ik zou m PM'en als ik jou was, hij is vanavond laat (na 20 uur ws.) weer thuis. Maar ik vroeg m dus ook wat ie bedoelde, de kern was (voor zover ik het begreep) dat ie ineens allerlei bijkomende kosten moest betalen bij AdHoc.quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:57 schreef Aure het volgende:
Ennem Kaas,, als je dit leest, kun je me wat meer vertellen over jouw ervaringen met adhoc?![]()
Filmpje van F. is echt lief trouwens Free
ik ben gek op kluiven.quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:55 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik vind ze wel lekker maar te veel werk. Zowel met bereiden als met eten. Doe mij maar een stuk vlees zonder bot
quote:Op woensdag 21 juli 2010 09:12 schreef freecell het volgende:
[..]
Serieus, dat went
Had ik nooit gedacht, maar echt.
En vaak voel je je ook wel wat beter als je gewoon moet
Ik ben gisteren de IKEA uit-ontruimdStroomstoring.
Ja die zullen wel moeten, want doordat mijn huisgenootje dus eigenlijk bij hun hoort, zitten zij dus ook illegaal!quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:58 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja kan het me voorstellen. maar gaan je Italiaanse onderburen wel akkoord met deze vreemde constructie?
quote:
Ooh ja zoiets zei die vriendin ook wel hoor, 25 euro inschrijfgeld, iets van 300/400 euro borg en 85 euro voor een brandpreventiepakketquote:Op woensdag 21 juli 2010 11:59 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik zou m PM'en als ik jou was, hij is vanavond laat (na 20 uur ws.) weer thuis. Maar ik vroeg m dus ook wat ie bedoelde, de kern was (voor zover ik het begreep) dat ie ineens allerlei bijkomende kosten moest betalen bij AdHoc.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 12:02 schreef Sunnythesun het volgende:
was het maar waar
moet weer even wat strenger zijn geloof ik.. en dat gaat lastig worden op vakantie
maar zou het zoo zonde vinden als ik 'terug val' en dan mijn motivatie verlies. Zit nu op een enorm plateau en ik merk dat het nu heel moeilijk is om dat vast te houden, laat staan dat er weer iets af gaat..
vandaar nu mijn hyper gezonde aziatische biefreepjes salade![]()
quote:Op woensdag 21 juli 2010 12:16 schreef Sunnythesun het volgende:
Damn! Dat was een errug lekkere salade..
Voor de nieuwsgierigen het recept:Dank! *schrijft op boodschappenlijstje voor morgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Er was een stroomstoring, dus de sprinklers deden het niet.quote:Op woensdag 21 juli 2010 12:00 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik ben nog nooit de ikea uit ontruimd
Nja dat no-carben lukt op zich wel weer, dat pak ik makkelijk terug. Moet alleen even weer om het vet denken. Merk dat het meteen op mijn buik gaat zittenquote:Op woensdag 21 juli 2010 12:17 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ben ook niet meer op die 88.7 geweest, precies 2 dagen heeft dat geduurd
Nu weer schommelen, maar ik eet dan ook weer een paar dagen achter elkaar wat gewoon brood en 3X rijst.
De rest vd week maar weer aan de nocarbjes
je niet meer tot biertjes laten verleidenquote:Op woensdag 21 juli 2010 12:21 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nja dat no-carben lukt op zich wel weer, dat pak ik makkelijk terug. Moet alleen even weer om het vet denken. Merk dat het meteen op mijn buik gaat zittenSchommel nu tussen 77 en 78,5. Terwijl ik die 8 eigenlijk niet meer wil zien
(behalve als er een 6 voor zou staan natuurlijk
)
@ DE: heeft er wel wat van weg.. lekker!
Ja dat helpt ook wel iddquote:Op woensdag 21 juli 2010 12:22 schreef TAV74 het volgende:
[..]
je niet meer tot biertjes laten verleidenHoewel dat met de huidige zomer eigenlijk misdadig is
Bier zet echt vreselijk snel aan, zelfs bij mij gaat het direct op mijn buik zitten als ik zomers meer bier drinkquote:Op woensdag 21 juli 2010 12:23 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja dat helpt ook wel iddIk hou het wel bij rose en wit
![]()
Ik schommel hier continue op de 144. Dan weer iets erboven, dan weer iets eronder. Op zich niet slecht natuurlijkquote:Op woensdag 21 juli 2010 12:17 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ben ook niet meer op die 88.7 geweest, precies 2 dagen heeft dat geduurd
Nu weer schommelen, maar ik eet dan ook weer een paar dagen achter elkaar wat gewoon brood en 3X rijst.
De rest vd week maar weer aan de nocarbjes
Meer wandelen. Ik wil echt zoveel mogelijk op mijn werk lunchwandelen en nog meer fietsen thuisquote:Op woensdag 21 juli 2010 12:25 schreef PdeHoog het volgende:
Ik schommel hier continue op de 144. Dan weer iets erboven, dan weer iets eronder. Op zich niet slecht natuurlijkMaar ik wil eind volgende week toch wel op de 143 zitten. Denk dat ik nu iets harder moet gaan werken
Het is vakantie. Dan beweeg ik aanzienlijk minder dan op kantoorquote:Op woensdag 21 juli 2010 12:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Meer wandelen. Ik wil echt zoveel mogelijk op mijn werk lunchwandelen en nog meer fietsen thuis
Dat zal ook helpen en wat Elf zegt geloof ik ook meteen.
Ik ben aan het instellen of zoietsEn het hoeft ook niet heel snel er meer af, maar ik wil die 9 ook niet meer zien
Wel de 8 en de 7
Anders koop je een Border Colliequote:Op woensdag 21 juli 2010 12:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het is vakantie. Dan beweeg ik aanzienlijk minder dan op kantoorMorgen maar eens lekker naar de markt denk ik
Lopend
Hier precies hetzelfdequote:Op woensdag 21 juli 2010 12:33 schreef freecell het volgende:
ik schommel tussen de 73 en 75 momenteel
En ik had mezelf beloofd weer onder de 70 te komen
En een stok en een baardquote:
moet P een baard kopen?quote:Op woensdag 21 juli 2010 12:45 schreef TAV74 het volgende:
[..]
En een stok en een baard
[ afbeelding ]
quote:
Oeh, dat is wel heel cultquote:Op woensdag 21 juli 2010 12:53 schreef DarkElf het volgende:
in schotland bij een tankstation kon je een Highlanders outfit kopen. Cheapass ugly kilt, sporran en petje inclusief oranje haarMisschien is dat iets?
quote:Op woensdag 21 juli 2010 12:20 schreef freecell het volgende:
[..]
Er was een stroomstoring, dus de sprinklers deden het niet.
En dan moet de boel ontruimd.
Beetje jammer wel dat ik een aantal dingen had die ik echt moest hebben, dus ik moest weer terug vanmorgen
zie t helemaal voor mequote:Op woensdag 21 juli 2010 12:54 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Oeh, dat is wel heel cultEn dan lekker over de Delftsche Heidevelden trekken
Wat is een sporranquote:Op woensdag 21 juli 2010 12:53 schreef DarkElf het volgende:
in schotland bij een tankstation kon je een Highlanders outfit kopen. Cheapass ugly kilt, sporran en petje inclusief oranje haarMisschien is dat iets?
quote:
quote:
* PdeHoog voelt eens aan zijn wangquote:
Met Heidevolk op de speakersquote:Op woensdag 21 juli 2010 12:54 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Oeh, dat is wel heel cultEn dan lekker over de Delftsche Heidevelden trekken
Jaquote:Op woensdag 21 juli 2010 13:08 schreef freecell het volgende:
Mijn vader zei gisteren aan de telefoon: 'ja en ik ben zo warm en ze zeiden op het nieuws dat ouderen heel voorzichtig moeten zijn met dit weer...'
(voor de duidelijkheid, de bejaarde in kwestie is 68)
Dus ik: valt niet mee hè pap? in je ene been botontkalking en met de ander in't graf....
Zal ik hem dit mailen?
quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:14 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
JaJe paps kan het vast waarderen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
jouw vader klinkt een beetje als de vader van een vriendin van mij. Hij is ziek geworden (wat erg is natuurlijk) en er is een kleine kans dat een kleine groep mensen uiteindelijk in een rolstoel komt daardoor... Dus hij loopt nu steeds te zeggen: wat een ellende, ik kom in een rolstoel...quote:
lekker zeg P., kookheldquote:Op woensdag 21 juli 2010 13:15 schreef PdeHoog het volgende:
Hier net alle huishoudelijke kutkarweitjes afgerond. Huis ziet er weer uit als huis
Nu eens een boodschappenlijstje makenIk ga een citroenkip-ricotta-tagliatelle fabriceren voor de niet-spareribs-liefhebbers
En een lekkere salade erbij
verstandskiezen?quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:23 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb verdorie al een paar dagen zo'n zeurende pijn bij een van mijn kiezenKan er niet fatsoenlijk mee eten. Het lijkt wel geirriteerd te zijn. Ook het tandvlees en zo
quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:21 schreef DarkElf het volgende:
[..]
jouw vader klinkt een beetje als de vader van een vriendin van mij. Hij is ziek geworden (wat erg is natuurlijk) en er is een kleine kans dat een kleine groep mensen uiteindelijk in een rolstoel komt daardoor... Dus hij loopt nu steeds te zeggen: wat een ellende, ik kom in een rolstoel...
vriendinnetje kan daar niet zo goed tegen, tis zo negatief..
Die is wel heel negatief danquote:Op woensdag 21 juli 2010 13:21 schreef DarkElf het volgende:
[..]
jouw vader klinkt een beetje als de vader van een vriendin van mij. Hij is ziek geworden (wat erg is natuurlijk) en er is een kleine kans dat een kleine groep mensen uiteindelijk in een rolstoel komt daardoor... Dus hij loopt nu steeds te zeggen: wat een ellende, ik kom in een rolstoel...
vriendinnetje kan daar niet zo goed tegen, tis zo negatief..
Ik heb geen verstandquote:
Accountants zijn de vijandquote:Op woensdag 21 juli 2010 13:30 schreef FutureFairytale het volgende:
er komen net 2 accountants binnen waarvan 1 echt
het is een accountant, dus eventuele goede looks verpest hij wel weer met zjin zuigende en tamelijk saaie karakterquote:Op woensdag 21 juli 2010 13:30 schreef FutureFairytale het volgende:
er komen net 2 accountants binnen waarvan 1 echt
das wel fijn dat hij dat zo kanquote:Op woensdag 21 juli 2010 13:26 schreef freecell het volgende:
[..]
Die is wel heel negatief dan
Normaal is pa vrij optimistisch... Nou goed, realistisch.
Hij heeft een ramp van een lijf, maar doet wel zoveel mogelijk en ook best leuke dingen.
Als je hem vraagt hoe gaat het, krijg je antwoorden als: 'ik ben lekker met dit of dit bezig' of 'ben nog niet aan het dementeren'
Maar als je hem specifiek naar zijn lijf vraagt kan hij heerlijk jeuzelen
goed van je, dan kan het tenminste gelijk verholpen worden. en mocht het voor dinsdag over zijn, kun je altijd afbellenquote:Op woensdag 21 juli 2010 13:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb geen verstandDie dingen zijn al lang geleden vakkundig weggesloopt door mijn grote vriend de kaakchirurg
Net maar een afspraak gemaakt voor dinsdag om ff langs de tandarts te gaan. Doe ik niet heel snel, maar dit is irritant
Geïrriteerd tandvlees? Mijn tandarts raadde mij aan om een andere tandenborstel te gebruiken. Zo zacht mogelijk, met een rechthoekige borstel, overal even lange borstelharen en 'geen fratsen' in de hals. Zoiets:quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:23 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb verdorie al een paar dagen zo'n zeurende pijn bij een van mijn kiezenKan er niet fatsoenlijk mee eten. Het lijkt wel geirriteerd te zijn. Ook het tandvlees en zo
ok dat is jammerquote:Op woensdag 21 juli 2010 13:38 schreef TAV74 het volgende:
[..]
het is een accountant, dus eventuele goede looks verpest hij wel weer met zjin zuigende en tamelijk saaie karakter
68... ..mijn vader is ook van 1942 en liep vorige week fluitend de 5 km in 33 graden (hardlopen that is)quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:08 schreef freecell het volgende:
[..]
Mijn vader zei gisteren aan de telefoon: 'ja en ik ben zo warm en ze zeiden op het nieuws dat ouderen heel voorzichtig moeten zijn met dit weer...'
(voor de duidelijkheid, de bejaarde in kwestie is 68)
Dus ik: valt niet mee hè pap? in je ene been botontkalking en met de ander in't graf....
Zal ik hem dit mailen?
ik gebruik alleen soft of soft/medium. snap niet dat mensen graag met harde borstels over hun tanden willenquote:Op woensdag 21 juli 2010 13:39 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Geïrriteerd tandvlees? Mijn tandarts raadde mij aan om een andere tandenborstel te gebruiken. Zo zacht mogelijk, met een rechthoekige borstel, overal even lange borstelharen en 'geen fratsen' in de hals. Zoiets: [ afbeelding ]
Dus niet zo'n tandenborstel [ afbeelding ]
de ene heeft wel wat in zn lichaam en de ander niet. gaat niet om leeftijdquote:Op woensdag 21 juli 2010 13:40 schreef TAV74 het volgende:
[..]
68... ..mijn vader is ook van 1942 en liep vorige week fluitend de 5 km in 33 graden (hardlopen that is)
ga je nou alweer?quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:41 schreef DarkElf het volgende:Tafel gereserveerd voor ons 'joepie we zijn al 8 jaar getrouwd en vinden elkaar nog steeds leuk en lief' diner bij Mijn Keuken in Wouw
Deels is het aanleg en geluk uiteraard, deels levenstijl.quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:41 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
de ene heeft wel wat in zn lichaam en de ander niet. gaat niet om leeftijd
idd. mijn moeder is van '47. heeft 2 nieuwe knieën en een verrotte rug. en dat is al begonnen vanaf haar 30ste...quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:41 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
de ene heeft wel wat in zn lichaam en de ander niet. gaat niet om leeftijd
Heel goed van hemquote:Op woensdag 21 juli 2010 13:26 schreef freecell het volgende:
Normaal is pa vrij optimistisch... Nou goed, realistisch.
Hij heeft een ramp van een lijf, maar doet wel zoveel mogelijk en ook best leuke dingen.
Als je hem vraagt hoe gaat het, krijg je antwoorden als: 'ik ben lekker met dit of dit bezig' of 'ben nog niet aan het dementeren'
Maar als je hem specifiek naar zijn lijf vraagt kan hij heerlijk jeuzelen
Ok. Goed ideequote:Op woensdag 21 juli 2010 13:39 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Geïrriteerd tandvlees? Mijn tandarts raadde mij aan om een andere tandenborstel te gebruiken. Zo zacht mogelijk, met een rechthoekige borstel, overal even lange borstelharen en 'geen fratsen' in de hals. Zoiets: [ afbeelding ]
Dus niet zo'n tandenborstel [ afbeelding ]
Ongelijke borstelharen en vreemdgevormde borstelkoppen hebben volgens mijn tandarts absoluut geen meerwaarde omdat ze niet beter maar juist slechter schoonmaken. De niet-rechthoekige vorm zorgt er volgens hem ook nog voor dat je niet goed bij je achterste kiezen kan om schoon te maken.
Helemaal mequote:Op woensdag 21 juli 2010 13:42 schreef TAV74 het volgende:
Deels is het aanleg en geluk uiteraard, deels levenstijl.
Heldquote:Op woensdag 21 juli 2010 13:40 schreef TAV74 het volgende:
[..]
68... ..mijn vader is ook van 1942 en liep vorige week fluitend de 5 km in 33 graden (hardlopen that is)
Jeejquote:Op woensdag 21 juli 2010 13:41 schreef DarkElf het volgende:
Tafel gereserveerd voor ons 'joepie we zijn al 8 jaar getrouwd en vinden elkaar nog steeds leuk en lief' diner bij Mijn Keuken in Wouw
Mijn moeder heeft een zware whiplash in haar nek en een hernia gehad met de nodige permanente uitstralingen naar haar been. Mijn vader heeft atrose. En beide zijn nog ontzettend actief, moeder tennist, doet fitness en geeft handbaltraining, vader fietst, loopt hard, werkt in tuinen etc etc. Ik heb er bewondering voor dat ze zo in het leven staan en jong blijvenquote:Op woensdag 21 juli 2010 13:43 schreef DarkElf het volgende:
[..]
idd. mijn moeder is van '47. heeft 2 nieuwe knieën en een verrotte rug. en dat is al begonnen vanaf haar 30ste...
Oh! Ik ben op zijn advies ultra dunne ragers (spelling?) gaan gebruiken omdat mijn tanden erg dicht op elkaar staan. Ze zijn bij de meeste drogisten wel te vinden, deze:quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:44 schreef PdeHoog het volgende:
Ok. Goed ideeDie van mij had het ook over tandenstokers om de boel goed schoon te maken. Ga ik zo ook maar eens opduiken
ja die bedoel ik dus. maar die krijg ik niet tussen mijn tanden.quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:47 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Oh! Ik ben op zijn advies ultra dunne ragers (spelling?) gaan gebruiken omdat mijn tanden erg dicht op elkaar staan. Ze zijn bij de meeste drogisten wel te vinden, deze: [ afbeelding ]
Ideaal voor mij! Mocht je willen proberen, ik kan je er wel een paar met de post sturen als je wil
mooi voor hunquote:Op woensdag 21 juli 2010 13:46 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft een zware whiplash in haar nek en een hernia gehad met de nodige permanente uitstralingen naar haar been. Mijn vader heeft atrose. En beide zijn nog ontzettend actief, moeder tennist, doet fitness en geeft handbaltraining, vader fietst, loopt hard, werkt in tuinen etc etc. Ik heb er bewondering voor dat ze zo in het leven staan en jong blijven
Ik krijg juist flossdraad niet tussen mijn tanden door, dan blijven er steeds draadjes hangenquote:Op woensdag 21 juli 2010 13:48 schreef DarkElf het volgende:
ja die bedoel ik dus. maar die krijg ik niet tussen mijn tanden.
Werkze Leinquote:Op woensdag 21 juli 2010 13:51 schreef Leintjeuh het volgende:
Goed. T was gezellig maar ik ga werken. Prettige dag nog allemaal
Als je er lekker bij voelt is het heerlijk toch? In beweging blijven lijkt me nooit verkeerd.quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:49 schreef DarkElf het volgende:
[..]
mooi voor hun
Mijn moeder sport ook weer sinds een paar jaar, op haar gemakje in de sportschool. Ze kan nu eenmaal haar lichaam niet te veel belasten maar tis beter dan niets doen
Hey die post mistte ik.quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:41 schreef DarkElf het volgende:
Tafel gereserveerd voor ons 'joepie we zijn al 8 jaar getrouwd en vinden elkaar nog steeds leuk en lief' diner bij Mijn Keuken in Wouw
Als ik je verveel moet je het zeggen hoor, dan ga ik hier wel weer iets nutteloos doenquote:
iddquote:Op woensdag 21 juli 2010 13:52 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Als je er lekker bij voelt is het heerlijk toch? In beweging blijven lijkt me nooit verkeerd.
Zeker. Zie ze iets te vaak van de Nivra lopenquote:Op woensdag 21 juli 2010 13:38 schreef TAV74 het volgende:
[..]
het is een accountant, dus eventuele goede looks verpest hij wel weer met zjin zuigende en tamelijk saaie karakter
Sorry. Aangepast. Deze was niet helemaal de bedoelingquote:Op woensdag 21 juli 2010 13:53 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Als ik je verveel moet je het zeggen hoor, dan ga ik hier wel weer iets nutteloos doen
Had je bijna via PM uitgescholdenquote:Op woensdag 21 juli 2010 13:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Sorry. Aangepast. Deze was niet helemaal de bedoeling
Jammie. Dat ziet er bij voorbaat al heel erg lekker uit.quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:41 schreef DarkElf het volgende:Tafel gereserveerd voor ons 'joepie we zijn al 8 jaar getrouwd en vinden elkaar nog steeds leuk en lief' diner bij Mijn Keuken in Wouw
maar als wordt geadviseerd rustig te doen en niet te bewegen zijn mensen met een gebrek niet 'minder willend' dan mensen die wil bewegen met een gebrekquote:Op woensdag 21 juli 2010 13:52 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Als je er lekker bij voelt is het heerlijk toch? In beweging blijven lijkt me nooit verkeerd.
your point being?quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:00 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
maar als wordt geadviseerd rustig te doen en niet te bewegen zijn mensen met een gebrek niet 'minder willend' dan mensen die wil bewegen met een gebrek
rond onze trouwdagquote:Op woensdag 21 juli 2010 13:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Jammie. Dat ziet er bij voorbaat al heel erg lekker uit.![]()
Wanneer gaan jullie?
hoop niet dat je wilde zeggen dat mensen met een gebrek zwak zijn als ze niet bewegenquote:
jammer dat Wouw zo ver ligtquote:Op woensdag 21 juli 2010 14:01 schreef DarkElf het volgende:
[..]
rond onze trouwdag
en ik hoop dat het lekker zal zijn maar we zijn er een paar keer eerder geweest en toen was het ook steeds superlekker.
Ja vastquote:
lekker, maar ook erg sfeervol lijkt mequote:Op woensdag 21 juli 2010 13:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Jammie. Dat ziet er bij voorbaat al heel erg lekker uit.![]()
Wanneer gaan jullie?
Vraag me dan gewoon of ik dat bedoelquote:Op woensdag 21 juli 2010 14:02 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hoop niet dat je wilde zeggen dat mensen met een gebrek zwak zijn als ze niet bewegen![]()
(zo nam ik t op eigenlijk)
ok ja was beetje vaag misschienquote:Op woensdag 21 juli 2010 14:05 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Vraag me dan gewoon of ik dat bedoel.
Nee dus, integendeel. Mijn voorbeeld was alleen een reactie op de combinatie oud en 68 jaar. Ik schaar mensen van 68 niet onder de categorie oude mensen
ik heb nog geen een sterrenervaring gehad (sorry Zquote:Op woensdag 21 juli 2010 14:09 schreef DarkElf het volgende:
zeker sfeervol, tis idd misschien voor veel mensen ver weg maar tis zo de moeite waard
Die golferdutjes doen ook de jonkies hier zelfsquote:Op woensdag 21 juli 2010 14:07 schreef FutureFairytale het volgende:
ok ja was beetje vaag misschien![]()
mijn vader wordt 63 maar die is nog niet oud, behalve zn middagdutjes
* PdeHoog steekt vinger opquote:Op woensdag 21 juli 2010 14:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Die golferdutjes doen ook de jonkies hier zelfs
quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:19 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb een stel randdebielerige kattenIk verschoon de bakken en spontaan moeten ze met z'n tweeen tegelijk op dezelfde bak
En het past ook nog
is de rest van je huis zo vies dan?quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:19 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb een stel randdebielerige kattenIk verschoon de bakken en spontaan moeten ze met z'n tweeen tegelijk op dezelfde bak
En het past ook nog
Jaquote:
quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:23 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
is de rest van je huis zo vies dan?
Dichtstbijzijnde voor jou zit in Warmond.quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:10 schreef FutureFairytale het volgende:
ik heb nog geen een sterrenervaring gehad (sorry Z), dus de 1e wordt denk dichtbij... misschien bevalt het me wel helemaal niet
hehe aah koessiequote:Op woensdag 21 juli 2010 14:24 schreef PdeHoog het volgende:Jij mag niet meer komen eten.....
ik denk dat Haarlem nog net iets dichterbij ligt (scheelt weinig)quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Dichtstbijzijnde voor jou zit in Warmond.
Werkt nietquote:
oh wat leuk! ga je foto's maken van hen?quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:42 schreef PdeHoog het volgende:
Maandag op bezoek bij DudeBen al aan het oefenen op mijn frans
"Bonjour mademoiselles. Je m'appelle Peter. Je parle Francais tres terrible"
wat vind jij lekker?quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Werkt nietTenzij het een heel lekkere meid betreft
Geen ideequote:Op woensdag 21 juli 2010 14:43 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oh wat leuk! ga je foto's maken van hen?
Hangt van mijn bui afquote:
Yerseke = dé mosselstadquote:Op woensdag 21 juli 2010 14:48 schreef PdeHoog het volgende:
Bah. Ik ga vrijdag naar Doel in Belgie toe om wat foto's te maken en nu staat er regen op de weersvoorspelling. Nou ja...misschien des te beter want dan kunnen we eerder mosselen gaan etenIemand een goeie tip voor een zeeuws restaurant met mosselen?
Ziet er leuk uit! Wat kan dat ding allemaal??quote:
muziek en video's afspelen. handig voor onderweg.quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:12 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ziet er leuk uit! Wat kan dat ding allemaal??
Dat had ik al geradenquote:Op woensdag 21 juli 2010 15:14 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
muziek en video's afspelen. handig voor onderweg.
8gb kan er op deze, en nog losse Micro SD kaartjes indien gewenst. Ipod te veel conversie gezeur. Deze speelt vrijwel alles.quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:15 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat had ik al geradenHoeveel kan er op? En deze dus ipv een ipod?
Ah ja, dat is wel lekker als je meer wilt dan alleen muziekquote:Op woensdag 21 juli 2010 15:19 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
8gb kan er op deze, en nog losse Micro SD kaartjes indien gewenst. Ipod te veel conversie gezeur. Deze speelt vrijwel alles.
Nope. Auto door de toltunnel denk ikquote:Op woensdag 21 juli 2010 14:53 schreef DarkElf het volgende:
en DE heeft 1 ding die zij echt niet te eten vindt en dat zijn Mosselendus ik kan je daar niet mee helpen P
en Doel? Ben benieuwd hoe t er nu uitziet, ben er vorig jaar geweest. Ga je met de pont over vanaf Lillo? Lillo is een leuk plaatsje, piepklein (en dan nog kleiner) met leuke tentjes (vlakbij de pont) dus misschien kan je daar eten?
hij ligt hier naast mij op te laden. Ook al muziek op gezetquote:Op woensdag 21 juli 2010 15:20 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ah ja, dat is wel lekker als je meer wilt dan alleen muziekHeb je hem al?
Mooiquote:
ah ok.quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nope. Auto door de toltunnel denk ik
maar niet echt echt nietquote:Op woensdag 21 juli 2010 15:28 schreef PdeHoog het volgende:
blauwschimmelkaas en port is trouwens een goeie combo kan ik je vertellen
quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:30 schreef DarkElf het volgende:
maar niet echt echt nietdieettechnisch verantwoord
Ik zag het weerbericht al, ben er wel blij mee dat het koeler gaat wordenquote:Op woensdag 21 juli 2010 14:48 schreef PdeHoog het volgende:
Bah. Ik ga vrijdag naar Doel in Belgie toe om wat foto's te maken en nu staat er regen op de weersvoorspelling. Nou ja...misschien des te beter want dan kunnen we eerder mosselen gaan etenIemand een goeie tip voor een zeeuws restaurant met mosselen?
goedemorgenquote:Op woensdag 21 juli 2010 15:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Alles met mate past prima in (bijna) elk dieet
GoedemorgenIk lag om 9 uur op bed, nu naar het ziekenhuis.
heb zijn nummer niet. kan iemand sms'en?quote:Ik ben ook heel erg benieuwd hoe het met onze Steer gaatIk maak me wel wat zorgen.
ik lus beide nietquote:Op woensdag 21 juli 2010 15:28 schreef PdeHoog het volgende:
blauwschimmelkaas en port is trouwens een goeie combo kan ik je vertellen
Dat is wel erg lekker!!quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:27 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
geen itunes of een ander programma nodig. werkt gewoon als een externe HDD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |