Wat een aardig onthaal hier.quote:
Ik vind het er smakelijk uitzien zeg!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat een aardig onthaal hier.
Is dit een beetje leuke SC?
Misschien moet ik hier ook maar eens posten gaan.
voor de niet teruglezerts: we zijn weer een hapje wezen eten, zie mijn sig
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:29 schreef DarkElf het volgende:
he isa, hoe gaat het nou? 2e dag ook leuk geweest?
(en moet je nu vaker 2x werken op 1 dag? das zwaar!)
Ja, het ouwe besjequote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:33 schreef Duderella het volgende:
En jemig Bluezz!! Jij hoeft niet eens meer vrolijk te kijken om er goed uit te zien.![]()
quote:
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:34 schreef Bluezz het volgende:
Isa iig even kunnen liggen.... maar er gebeurt natuurlijk overdag in die nieuwe baan teveel om het echt van je af te kunnen zetten.
Hoe ziet de rest van je rooster er uit? Want een mens kan echt niet té veel continue roosters/gebroken diensten draaien heur
Dat zou ik maar doen golfie.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, het ouwe besjemag er best nog wezen.
![]()
Ik hou haar nog maar eventjes. Ook al is de garantie intussen verlopen.
Wat gaat er mis?quote:
Je moet jezelf niet overwerken hoorquote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb al 2 diensten geschrapt omdat Ross het zo niet goed (lees: veel te vol) vond![]()
Maar ik wil zo graag eindelijk wat extra verdienen; ik heb nog wat rekeningen liggen en ik wil...nou ja, een keer naar de bioscoop en uit eten of zo
Tenerife en Gran Ganaria en Lanzerote zitten allemaal al vol?quote:
Oeh. Die is raak.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:44 schreef DarkElf het volgende:
kan ross geen krantenwijk nemen ofzo? komt ie lekker de deur uit, leert hij de omgeving kennen en kan meteen de krant lezen op zoek naar een vacature
Das balenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:45 schreef Laydina het volgende:
[..]
We kunnen niks vinden dat ons echt echt leuk lijktDus hebben nog niks
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:45 schreef MissHobje het volgende:
*klussert meld zich
Dag 1 zit erop en hebben veel kunnen doen, morgen meer, ben op
slaap lekker klushobjequote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:45 schreef MissHobje het volgende:
*klussert meld zich
We? Als in Pluralis Majestatis?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:45 schreef Laydina het volgende:
[..]
We kunnen niks vinden dat ons echt echt leuk lijktDus hebben nog niks
Goed gedoan Hobbema!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:45 schreef MissHobje het volgende:
*klussert meld zich
We willen wel loads of pics Hobbekequote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:45 schreef MissHobje het volgende:
*klussert meld zich
komend weekend of volgende weekquote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Das balenEn wanneer willen jullie gaan?
de wie?quote:
Ow nee, ik en een vriendinquote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:54 schreef golfer het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Pluralis_majestatis
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:50 schreef Sunnythesun het volgende:
Leuk Hob!!Ben benieuwd naar de vorderingen, is er al een klustopic?
![]()
@ Golfer: volgens mij ging ze met een Duitse vriendin..
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:55 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Nog niet, ik heb nu de puf niet meer maar heb net een zooi foto's zitten uploaden, heb zelf morgen nog lange klusdag donderdag middagen avond werk ik dus probeer ik in de ochtend ff ene klustopic te makenmèt foto's
Probeer Malta eens?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:55 schreef Laydina het volgende:
Weet iemand hier nog een plek waar je wel lekker kan stappen en uitgaan en strandliggen, maar waar het zeg maar niet uit massatoerisme bestaat?
Een reisbureau zou jullie suggesties kunnen doen, als je dat aangeeft als wens.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:55 schreef Laydina het volgende:
Weet iemand hier nog een plek waar je wel lekker kan stappen en uitgaan en strandliggen, maar waar het zeg maar niet uit massatoerisme bestaat?
Ben er bij een paar geweest, maar die klikken zelf een beetje rond het internet en voor extra informatie gaan ze googlenquote:Op woensdag 21 juli 2010 00:02 schreef Duderella het volgende:
[..]
Een reisbureau zou jullie suggesties kunnen doen, als je dat aangeeft als wens.
Bloemendaal aan Zee.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:55 schreef Laydina het volgende:
Nou, dan zou ik maar eens een ander reisbureau proberen. Het is zo'n beetje de bedoeling dat ze ook uit kennis en ervaring putten.quote:Op woensdag 21 juli 2010 00:04 schreef Laydina het volgende:
[..]
Ben er bij een paar geweest, maar die klikken zelf een beetje rond het internet en voor extra informatie gaan ze googlen
Heerlijke snob van me.quote:Op woensdag 21 juli 2010 00:08 schreef Duderella het volgende:
En kijk anders eens op de site van ClubMed.
Ja nee jeetje, dat is gewoon behulpzaamheid.quote:
Jahaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 21 juli 2010 00:13 schreef Isabeau het volgende:
golfer & Bluezz, leuk en lekker etentjeMaar Bluezz kijkt een klein beetje bedremmelt op die foto terwijl ze een prachtige lach heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |