quote:Op woensdag 21 juli 2010 09:59 schreef Sersjee het volgende:
Net draaiden ze op radio 2 Split Enz' I hope I never. Dat was wel even een moment. Maar zojuist kwamen Jan Keizer en Anny Schilder langs, dus de definitieve overstap naar 2 stel ik nog even uit...
Nou, ik ben niet vies van een beetje contrast (ik schakel moeiteloos van Slipknot naar Anita Meyer via Faithless), maar Jan en Anny, die verdacht veel als BZN klonken trouwens (gek he?!), da's net een brug te ver.quote:
Mailen is niet nodig. Ik geef het hier intern wel even door.quote:Op woensdag 21 juli 2010 09:33 schreef gerbenp het volgende:
Valt het jullie ook op dat op de VSR continu de hele tijd blijft staan, volgens mij is dat VSR systeem vastgeslagen, waar kan ik ergens naar mailen om te probleem te melden?
"Check: Wat vind jij van de Megahit? Check 3fm.nl/megahit"
Ah, gemist maar luister dan ook niet naar zijn showquote:Op woensdag 21 juli 2010 09:13 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Uiteraard. Hij kwam net ook al langs bij Giel.
Bedankt voor het melden, vond het al zo raar. Dacht al dat er wat systemen op hol waren geslagen.quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:17 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mailen is niet nodig. Ik geef het hier intern wel even door.
[edit]
Zojuist gedaan. Ze gaan even wat systemen schoppen.
De megahit-pagina heeft de afgelopen dagen overigens wel opvallend veel bezoek gehad.
Je hebt nu toch totdat Ekdom weer terug is een mute ingesteld van 10:00 tot 12:00?quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
Echt muziek die je bij IJsland verwacht![]()
.
Mwah, ik ben nu vooral op het Roos-filter van sirolf aan 't wachten.quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:51 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Je hebt nu toch totdat Ekdom weer terug is een mute ingesteld van 10:00 tot 12:00?
quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Mwah, ik ben nu vooral op het Roos-filter van sirolf aan 't wachten.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:50 schreef alors het volgende:
Goedemorgen allen
Heerlijke zomermuziek dit
quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]Tjonge, Sirolf heeft nog veel te doen
Reclame-skipper, Roos-filter, MH-skipper (alleen bij slecht nummer) enz enz
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |