ok ik schuif vast opquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Hoe kom je daar zo bij?
[..]
Ik kom eraan
Wat dat ik naakt slaap, dat had ik al gezegdquote:
ik alleen als te warm isquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:45 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ik ook, ik kan niet tegen een pyama of shirt dat gaat kreukelen en dan ben ik net prinses op de erwt
ALTIJD?quote:
Dat je zo zou reageren..quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Wat dat ik naakt slaap, dat had ik al gezegd
Dit is een onnavolgbaar breinknipseltje zonder diepere laag. Ik wilde jullie laten struikelen over het woord.quote:
Heerlijk iddquote:
Ik probeer het wel eens, slapen met een shirt aan. Meestal word ik dan midden in de nacht wakker omdat het shirt om mn nek gedraaid zitquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:45 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ik ook, ik kan niet tegen een pyama of shirt dat gaat kreukelen en dan ben ik net prinses op de erwt
hey heyquote:
Leer eerst eens quoten danquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:48 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dit is een onnavolgbaar breinknipseltje zonder diepere laag. Ik wilde jullie laten struikelen over het woord.
Welterusten!
quote:
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:48 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dit is een onnavolgbaar breinknipseltje zonder diepere laag. Ik wilde jullie laten struikelen over het woord.
Welterusten!
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee, dan doe ik alleen sok over mijn zaakie, anders vattie kouw
nooit last vanquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik probeer het wel eens, slapen met een shirt aan. Meestal word ik dan midden in de nacht wakker omdat het shirt om mn nek gedraaid zit
Ja vreselijkquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik probeer het wel eens, slapen met een shirt aan. Meestal word ik dan midden in de nacht wakker omdat het shirt om mn nek gedraaid zit
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:48 schreef D. het volgende:
Oja, mijn post in deel 100 is een feit, dus tijd om afscheid te nemen
Ik wens u allen een behouden vaart
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee, dan doe ik alleen sok over mijn zaakie, anders vattie kouw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |