en ik heb alleen maar te melden dat ik een nieuwe mixer rijker ben.quote:ik val eventjes binnen hoor, ik vroeg me namelijk nav dit topic: Ambtenaar mag toegang tot woning eisen # 5 af, of jullie allemaal hier (bijna iig ) beseffen dat zo'n wet jullie ook aangaat. als het je niet boeit negeer je het gewoon
ik denk om te mixen, want daar had ik m voor nodig.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:24 schreef appelfan het volgende:
Simmu doelde op kinderbijslag dacht ik....
Edit Waarvoor ga je de mixer gebruiken lady?
ik heb geen supersonische machine. gewoon een mixer. die gebruik ik zeker 1 x per week als het niet vaker is. dus ik wou nu eens een betere en met standaard. krijg ik niet zo'n lamme arm.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:30 schreef Vicky het volgende:
Wij hebben een tijdje geleden zo'n supersonische keukenmachine gekocht..
Ik geloof dat ik maximaal 4x uit de kast gekomen is
we hebben nog een aparte mixer en die gebruik ik wel regelmatigquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:32 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik heb geen supersonische machine. gewoon een mixer. die gebruik ik zeker 1 x per week als het niet vaker is.
broodbakmachine, ijsmaakmachine en frituurpan worden hier weinig tot nooit gebruikt:Dquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:33 schreef appelfan het volgende:
Ik zit hier ook met een actifry die nauwelijks wordt gebruikt. O en ook een tosti ijzer, wafelijzer, broodrooster, barbecue, mini oven en magnetron
de bbm is een hobby van mijn vent (die maakt graag tomatenbrood) ijsmachine moet ik hoognodig weer eens in gebruik nemen, want dat is zoooo veel lekkeder dan dat fabrieksijsquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:34 schreef Vicky het volgende:
[..]
broodbakmachine, ijsmaakmachine en frituurpan worden hier weinig tot nooit gebruikt:D
oh en een bbq maar die ligt onder de vloer
wat is dat voor een ding? gooi je daar je ingredienten in en komen de koekjes daar gebakken uit ofzo?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:39 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik heb een magimix keukenmachine en ben er zo blij mee.... gelukkig wel een vaatwasser, anders zou ie nooit uit de kast komen, zo ben ik dan ook wel weer
welnee joh. ding moet 24 uur diepgevroren worden.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:41 schreef Vicky het volgende:
Ik moet eerst eens uitzoeken hoe die ijsmachine werkt
Ik weet nog wel dat je het onderste deel in de vriezer moet zetten.. Volgens mij duurt ijs maken met dat ding een eeuwigheid.
Oh damn.. de planten moeten nog water...
ohhh dat valt wel mee...quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:42 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
welnee joh. ding moet 24 uur diepgevroren worden.
ingredienten in de staafmixer, koelelement in dat ding, mix erbij en aanzetten.
binnen 1 kwartier ofzo istie klaar.
Nou, dat zou wat zijnquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:41 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
wat is dat voor een ding? gooi je daar je ingredienten in en komen de koekjes daar gebakken uit ofzo?
t klinkt wel magisch in elk geval
* freecell kijkt naar username....quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:08 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
Ik gebruik mijn mixer meerdere keren per week
Bij mij weet ik het... afgelopen jaar één gekocht, mocht niet eerder van TARA omdat ik er twee keer mij vingers in heb gehad.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:40 schreef lady-wrb het volgende:
o en van de staafmixer denk ik tegenwoordig: waarom heb ik die niet jaren eerder gekocht?
Ijscrushen! Maar dat doe ik in mijn blenderquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:39 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb een ijscrusher. dat is nou het enige waarvan ik denk: wat moet ik er eigenlijk mee
het gaat niet alleen om bijslag en ww enzo, maar ook kinderbijslag, toeslagen en aow.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:24 schreef lady-wrb het volgende:
o en toen gooide ik hem dicht
vorige bankje : [OUD SC]Waar we slowchatontwijkend gedrag vertonen
en de post van simmu waar mijn tt aan refereert:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |