quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:12 schreef tong80 het volgende:
Als ik Brenny! was zou morgen het jubileum zijn.
Of Piraniha.quote:
Hou dat maar eens 8 jaar volquote:
Ik merk het nog steeds als ik in de Bundesliga-topicreeks post.quote:
Zeker. Maar users als beschouw en Methodmitch die daar op attenderen zijn er niet meer.quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:31 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik merk het nog steeds als ik in de Bundesliga-topicreeks post.
Ik ben het afgelopen seizoen voor een zeer groot aandeel verantwoordelijk geweest voor rangen, standen en het laatste nieuws. Ik vind dat die topicreeks wat meer aandacht mag krijgen...
Hij opent niet.Waar staat ie ?quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:33 schreef DrDentz het volgende:
Hier moet tong ook gepost hebben voor de 400.000
radiohead fanclubje
Beschouw schrijft nog vaak toto's uit, die is nog niet weg.quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zeker. Maar users als beschouw en Methodmitch die daar op attenderen zijn er niet meer.
Je zegt om 17.15 pas goeiemorgen, dus ik ga ervanuit dat je een nachtje heb ingehaald, zoals zo vaak!quote:
Ik zeg goeiemorgen als ik on line kom.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:26 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Je zegt om 17.15 pas goeiemorgen, dus ik ga ervanuit dat je een nachtje heb ingehaald, zoals zo vaak!
Ja ok, maar jij hebt toch altijd een kater, niet?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zeg goeiemorgen als ik on line kom.
Kan ook 's ochtends om 7 uur zijn.
Ik haat huisdierenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:59 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Ja ok, maar jij hebt toch altijd een kater, niet?
Ik wilde die grap juist maken op jouw reactie!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |