In Ecuador waren het brave mannen andersquote:Op woensdag 21 juli 2010 10:27 schreef Ang3l het volgende:
In peru? Daar zijn die manages toch allemaal in handen van El Popolocodoco?
Die heeft van die volwassen zoons die nog wel eens dronken wordden en experimenteren!
*slaat je voor je kop met het overduidelijke SARCASME-spandoek*quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
In Ecuador waren het brave mannen anders
Dan mag ik het toch nog wel jammer vindenquote:Op woensdag 21 juli 2010 10:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*slaat je voor je kop met het overduidelijke SARCASME-spandoek*
Ik was er in 2004quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee Peru staat nog op het lijstje... misschien volgend jaar wel... of Argentinië
In Peru heb ik niet op een paard gezet, maar wel een nacht in zo'n lemen hut geslapen bij de indianen, met zo'n moeke die dus alleen maar indiaans spreekt, en ons dan van die bonte mutsen en ponchos geeft zodat we s avonds meer in gepaste kledij op el condor kunnen dansen en drinkenquote:Op woensdag 21 juli 2010 10:27 schreef Ang3l het volgende:
In peru? Daar zijn die manages toch allemaal in handen van El Popolocodoco?
Die heeft van die volwassen zoons die nog wel eens dronken wordden en experimenteren!
Anders gaan jullie samenquote:Op woensdag 21 juli 2010 10:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik was er in 2004
schitterend land vol met afwisseling
als de plannen van je concreter zijn wil ik je best nog een aantal tips geven
Argentina staat ook nog op mijn to do lijst
Het lijkt redelijk veel op Ecuador als ik het zo zie...quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:37 schreef Stroekie het volgende:
Om The Vulture alvast jaloers te maken
hier wat Peru plaatjes van mijn tripje in 2004
http://foto.stroekie.com/Peru%202004/
quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het lijkt redelijk veel op Ecuador als ik het zo zie...
Inca's
Ik ben heel slecht in stil zijn....quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Anders gaan jullie samen. Kan jij gids zijn en praten, en dan kan TV stil zijn.
quote:
Waarom ziet niemand het sarcasme in mijn post?quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
In Peru heb ik niet op een paard gezet, maar wel een nacht in zo'n lemen hut geslapen bij de indianen, met zo'n moeke die dus alleen maar indiaans spreekt, en ons dan van die bonte mutsen en ponchos geeft zodat we s avonds meer in gepaste kledij op el condor kunnen dansen en drinken![]()
maar het mooist vond ik toch wel 4 dagen in een eco lodge aan de amazone![]()
met maar 2 keer een uur stroom en warm water op een dag
Da's nie fluisteren!quote:
Omdat je onduidelijk bentquote:Op woensdag 21 juli 2010 10:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waarom ziet niemand het sarcasme in mijn post?
Hallo! Alsof ik zou weten dat alle manages in peru van El Popolocodoco zijnquote:
Ze is niet voor niks een homo-icoonquote:
Er bestaat een vulkaan die Popacatepetl heet... dus ik neem alles serieus qua namenquote:Op woensdag 21 juli 2010 10:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hallo! Alsof ik zou weten dat alle manages in peru van El Popolocodoco zijn
Sowieso zou de naam El Popolocodoco al niet echt serieus genomen moeten worden !!!
Da's Mexico!quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Er bestaat een vulkaan die Popacatepetl heet... dus ik neem alles serieus qua namen
Daar kun je lekker etenquote:Op woensdag 21 juli 2010 10:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's Mexico!
En het is ook eeen restaurant in Eindhoven
Ja klopt ja, zijn er meer.quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Daar kun je lekker eten
En het is trouwens een hele keten... in Utrecht zit er ook één volgens mij
Ik heb dat geleerd van wikipedia... een stuk minder geilquote:Op woensdag 21 juli 2010 10:54 schreef Ang3l het volgende:
popocatepetl betekent trouwens rokende berg.
Dat heb ik van mijn mexicaan geleerd.
Ik ken de hele serie nietquote:Op woensdag 21 juli 2010 11:07 schreef Dosadi het volgende:
na zestien jaar kan ik die hele tekst nog opdreunen... is dat eigenlijk wel fris?
True.quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb dat geleerd van wikipedia... een stuk minder geil
Ik ook niet!quote:
is ie dat?quote:
Gerardo Cabal Urquiza.quote:
Dat is wel de omgekeerde wereld wat je daar nu voorstelt he!quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Anders gaan jullie samen. Kan jij gids zijn en praten, en dan kan TV stil zijn.
Wat een schatjequote:Op woensdag 21 juli 2010 11:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gerardo Cabal Urquiza.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welnee!quote:
Ik heb ze ook niet allemaal. Kheb er geen enkele van Jeremy en dat vind ik wel jammer.quote:Ik heb mijn veroveringen altijd maar slecht bewaard eigenlijk qua foto's....
Ik geloof dat ik er allesbehalve uitzie als een travo... hoop ikquote:Op woensdag 21 juli 2010 11:19 schreef Ang3l het volgende:
Ik denk bij TV steeds aan Travestiet, want dat zie je dan vaak in die profielnamen staan
Nounounou, nu nog zijn nombre dé telephone voor dees of geen en er zijn weer een hoop mensen gelukkig.quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gerardo Cabal Urquiza.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In je plakboek.quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Welnee!
[..]
Ik heb ze ook niet allemaal. Kheb er geen enkele van Jeremy en dat vind ik wel jammer.
Gelukkig maarquote:
Maar ondertussen zit je hele dagen te Tsssssssssss'en en te Pfffffffff'en en druk met je handen gebarend achter de computer.quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Gelukkig maar
ik vind mezelf best een echte man
Nu de buitenwereld nogquote:Op woensdag 21 juli 2010 11:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Gelukkig maar
ik vind mezelf best een echte man
Wat wil je hebben? Telefoonnummer? E-mail adres? Huisadres? Dudesnude-profiel? Facebook-profiel?quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:22 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nounounou, nu nog zijn nombre dé telephone voor dees of geen en er zijn weer een hoop mensen gelukkig.Maar jij denkt natuurlijk alleen maar: "Lul..."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |