quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:16 schreef Waxxer het volgende:
De H:
H
Als je een nieuw topic opent, kun je [hier] de H halen ofzo.
Ik weet het nog goedquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:22 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja dat was was met die vakjes en plekjes en wie naast wie!
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:25 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Snel, voordat Deceit hem ziet.
Neem een hond, die kun je ook Thomas noemenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:42 schreef Xiance het volgende:
ik heb nou een blondy aan de haak geslagen
met blauwe ogen.. dat dan weer wel!
en hij heet tony.. maar dat valt te verbasteren naar thomas
ik wil een golden retriever, maar die moet mike heten..quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Neem een hond, die kun je ook Thomas noemen
Heet "chatten op gay.nl" al aan de haak slaan?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:42 schreef Xiance het volgende:
ik heb nou een blondy aan de haak geslagen
met blauwe ogen.. dat dan weer wel!
en hij heet tony.. maar dat valt te verbasteren naar thomas
chatten op gay.nlquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heet "chatten op gay.nl" al aan de haak slaan?
Jeumiiiiig!
Ja maar zijn nickname was 18 / 180 / 17cm / versa / slank / 150 euroquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jeumiiiiig!
Welke van de 3?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Ang3l, ga eens snel naar het SYTYCD-topic.
Ik wilde ook al zo'n opmerking maken maar ik wilde niet te lomp overkomenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jeumiiiiig!
Die: [SYTYCD USA] #6: we ♥ boys en vanaf daar.quote:
Die 150 EUR is de prijs van zijn kapselquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:48 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja maar zijn nickname was 18 / 180 / 17cm / versa / slank / 150 euro
Nee diensten?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die 150 EUR is de prijs van zijn kapsel
waar ken jij die van?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:48 schreef Ang3l het volgende:
Ow, Xiance:
http://www.gay.nl/Invidia
Hij heet alleen geen Thomas, maar hij's wel aardig
Makkers staken hun wild geraas ook.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:55 schreef Great.Expectations het volgende:
Wat schijnt de maan creepy door de wolken. Brrr.
Echt?quote:
Ik wilde net hetzelfde typenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Makkers staken hun wild geraas ook.
Je kent mequote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik wilde ook al zo'n opmerking maken maar ik wilde niet te lomp overkomen
Voor de verandering
Ik vond je best schattig in het echt... geen schijterdquote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je kent meOm internet een kreng, in het echt een schijterdje
Ja is al vanaf een uur of 20 ene hele vreemde luchtquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:55 schreef Great.Expectations het volgende:
Wat schijnt de maan creepy door de wolken. Brrr.
Komt omdat ik de hele groep al kende op jou naquote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vond je best schattig in het echt... geen schijterd
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je kent meOm internet een kreng, in het echt een schijterdje
Je was niet geïntimideerd?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Komt omdat ik de hele groep al kende op jou na
Ik denk te veel na over alles wat mis kan gaan, en ik geef er te veel om wat mensen van me denken.quote:
Nee anders dans je niet met mensen die zich uitgedost hebben als rollade.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vond je best schattig in het echt... geen schijterd
He, dat herken ik best wel.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk te veel na over alles wat mis kan gaan, en ik geef er te veel om wat mensen van me denken.
Die 2 samen zorgen er voor dat ik gewoon meestal niet doorzet en afhaak voor ik er aan begin.
Hence: 5 jaar single.
Tot zover de psycho-analyse 1.0
Wiesda?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:05 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ang3l os Jeroen Massa eigenlijk niets voor jou?
Waar heb jij het over?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:06 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee anders dans je niet met mensen die zich uitgedost hebben als rollade.
Dat was ook meteen de laatste keer dat ik Ang3l gezien heb.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:06 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee anders dans je niet met mensen die zich uitgedost hebben als rollade.
Jeroen mijn geluidsman, jij kende hem van Frisoquote:
Hij is goed hequote:
O... wat was dat ook alweerquote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:09 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat was ook meteen de laatste keer dat ik Ang3l gezien heb.
O ja, hij. Aardige jongen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:12 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Jeroen mijn geluidsman, jij kende hem van Friso
O ja, die komen ook op Lowlandsquote:
Topbandquote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja, die komen ook op LowlandsDat was ik vergeten! *zet op lijst*
doet mij denken aan erasurequote:
Pas op voor de bedbeestjes!quote:
zou je er meer in kunnen zienquote:
Hoezo?quote:
Er zijn wel meer singles op deze aardkloot.quote:
vind jij het een knappe jongen?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoezo?
Weet ik niet, ken hem verder niet zo goed
zo maarquote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er zijn wel meer singles op deze aardkloot.
Jij bent ook single. Dizer ook. Yuri ook. SAJ ook.
Je leeft nog maar een fractie van een eeuwigheid.quote:
Had jij niet recentelijk nog een relatie?quote:
Wil je anders een trio vormen met Ang3l en Dizer?quote:Op woensdag 21 juli 2010 00:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Waarom krijg ik niet iemand van mijn eigen leeftijd.
Bijvoorbeeldquote:Op woensdag 21 juli 2010 00:04 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Wil je anders een trio vormen met Ang3l en Dizer?
"eigen leeftijd" ja jaquote:
Scheelt toch net een paar jaarquote:
ojaquote:Op woensdag 21 juli 2010 00:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
Had jij niet recentelijk nog een relatie?
leukquote:Op woensdag 21 juli 2010 00:01 schreef Great.Expectations het volgende:
Deceit + SAJ
Angel + Dizer
TMM + Tha_Erik
Opgelost, klaar, slotje.
Precies, ik dacht, die valt wel op ouder. Had je liever een trio gevormd met TMM en Stroekie?quote:
Wonderer, weet jij waar ik de kijkcijfers van episode 2 van Rizzoli & Isles kan vinden (wordt uitgezonden door TNT), als ik zoek op google krijg ik alleen die van de eerste.quote:
Nee.quote:Op woensdag 21 juli 2010 00:23 schreef creno het volgende:
[..]
Wonderer, weet jij waar ik de kijkcijfers van episode 2 van Rizzoli & Isles kan vinden (wordt uitgezonden door TNT), als ik zoek op google krijg ik alleen die van de eerste.
Ken jij de serie ? Ken jij de boeken van Tess Gerritsen ?
die combo wordt elk jaar in augustus voorgesteldquote:Op woensdag 21 juli 2010 00:11 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Precies, ik dacht, die valt wel op ouder. Had je liever een trio gevormd met TMM en Stroekie?
quote:Op woensdag 21 juli 2010 01:38 schreef TheaterMaMa het volgende:
Het is met een buitentemperatuur van 23 graden te warm om te slapen
Het was bij mij ook knap warm binnen. Stond ook geen wind verder.quote:Op woensdag 21 juli 2010 08:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb zelfs met de ramen dicht geslapen. Was weer goed te doen.
Wat voor warm huis heb jij?
Als ik de ventilator aan heb staan hoor ik de wekker niet meerquote:Op woensdag 21 juli 2010 08:15 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Het was bij mij ook knap warm binnen. Stond ook geen wind verder.
Gelukkig was er de ventilator om verkoeling te brengen
dus als je zou willen kan je vanmiddag nog een plonsje gaan doen in de Ijzeren man ?quote:Op woensdag 21 juli 2010 08:22 schreef Deceit het volgende:
[..]
Yeah, ben aan het werk
do, vrij en za allemaal vroege diensten, eindelijk!!
6 uur is alweer te laat en t is aan de andere kant van vught!quote:Op woensdag 21 juli 2010 08:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dus als je zou willen kan je vanmiddag nog een plonsje gaan doen in de Ijzeren man ?
heb jij dan zoveel pauze tussendoor, of maak je meer dan 8 uur op een dag?quote:Op woensdag 21 juli 2010 08:49 schreef Deceit het volgende:
[..]
6 uur is alweer te laat en t is aan de andere kant van vught!
Ohquote:Op woensdag 21 juli 2010 08:10 schreef Ang3l het volgende:
http://trailers.apple.com(...)ageofthedawntreader/
Erik, we kunnen weer kwijlen over Ben!
En Tilda-fanboys spelen!
Nah, pauzes worden hier niet berekend.. Maak altijd wel meer uren, maar vandaag standaard omdat er een paar op vakantie zijnquote:Op woensdag 21 juli 2010 08:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
heb jij dan zoveel pauze tussendoor, of maak je meer dan 8 uur op een dag?
Sugardaddy? je bent ouder dan ik! denk ikquote:Op woensdag 21 juli 2010 09:04 schreef Dosadi het volgende:
Wanneer gaan we nou eens daten Deceit... I need a sugardaddy in these financially trying times.
Oh..quote:
Urgh. Trauma's. Daar moesten we met gymles omheen rennenquote:Op woensdag 21 juli 2010 08:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik denk niet die in Weert in de achtertuin van fam Gordijn
Alsof jij niet genoeg gespaard hebtquote:Op woensdag 21 juli 2010 09:04 schreef Dosadi het volgende:
Wanneer gaan we nou eens daten Deceit... I need a sugardaddy in these financially trying times.
om het landgoed van de fam Gordijn of is het Goddijn ?quote:Op woensdag 21 juli 2010 09:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Urgh. Trauma's. Daar moesten we met gymles omheen rennen
Geen ideequote:Op woensdag 21 juli 2010 09:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
om het landgoed van de fam Gordijn of is het Goddijn ?
Die bezitten daar toch een enorm groot landgoed met luxe paardenstallen voor hun dochter en schoonzoon Sven Rothenberger. Een van de weinige hetero dressuurruiters die er zijnquote:
Om met Hans Teeuwen te spreken: Boeiend... Interessant....quote:Op woensdag 21 juli 2010 09:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Die bezitten daar toch een enorm groot landgoed met luxe paardenstallen voor hun dochter en schoonzoon Sven Rothenberger. Een van de weinige hetero dressuurruiters die er zijn
Ja ik ken het terrein wel, lag naast mijn middelbare school.quote:Op woensdag 21 juli 2010 09:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Die bezitten daar toch een enorm groot landgoed met luxe paardenstallen voor hun dochter en schoonzoon Sven Rothenberger. Een van de weinige hetero dressuurruiters die er zijn
quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik ken het terrein wel, lag naast mijn middelbare school.
Maar geen idee hoe die mensen heten.
Bijvoorbeeld... dit soort dingen zijn echt van levensbelang Ang3l... onderschat het niet!quote:
zou mij dan weer niks verbazen als deze limburgse bouwondernemer/aannemer ook nog in de vastgoed fraude zou opduikenquote:Op woensdag 21 juli 2010 10:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dan zou ik het nu maar opschrijven... dan vergeet je het nooit meer. Het kan altijd van pas komen
Zo noemt ie het als ie het doet met z'n friend with benefits die horse hung is.quote:
dan vraag ik mij weer af of hij dan sporen met wieltjes heeft aan zijn laarzenquote:Op woensdag 21 juli 2010 10:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zo noemt ie het als ie het doet met z'n friend with benefits die horse hung is.
Ik vond het ook best eng/spannend, maar er waren ervaren mensen bij.quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben altijd een beetje schrikkerig van paarden.
ook al ooit in Peru geweest ?quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:25 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb ooit door de bergen van Ecuador gereden op een paard
Geweldig was dat
Nee Peru staat nog op het lijstje... misschien volgend jaar wel... of Argentiniëquote:
In Ecuador waren het brave mannen andersquote:Op woensdag 21 juli 2010 10:27 schreef Ang3l het volgende:
In peru? Daar zijn die manages toch allemaal in handen van El Popolocodoco?
Die heeft van die volwassen zoons die nog wel eens dronken wordden en experimenteren!
*slaat je voor je kop met het overduidelijke SARCASME-spandoek*quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
In Ecuador waren het brave mannen anders
Dan mag ik het toch nog wel jammer vindenquote:Op woensdag 21 juli 2010 10:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*slaat je voor je kop met het overduidelijke SARCASME-spandoek*
Ik was er in 2004quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee Peru staat nog op het lijstje... misschien volgend jaar wel... of Argentinië
In Peru heb ik niet op een paard gezet, maar wel een nacht in zo'n lemen hut geslapen bij de indianen, met zo'n moeke die dus alleen maar indiaans spreekt, en ons dan van die bonte mutsen en ponchos geeft zodat we s avonds meer in gepaste kledij op el condor kunnen dansen en drinkenquote:Op woensdag 21 juli 2010 10:27 schreef Ang3l het volgende:
In peru? Daar zijn die manages toch allemaal in handen van El Popolocodoco?
Die heeft van die volwassen zoons die nog wel eens dronken wordden en experimenteren!
Anders gaan jullie samenquote:Op woensdag 21 juli 2010 10:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik was er in 2004
schitterend land vol met afwisseling
als de plannen van je concreter zijn wil ik je best nog een aantal tips geven
Argentina staat ook nog op mijn to do lijst
Het lijkt redelijk veel op Ecuador als ik het zo zie...quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:37 schreef Stroekie het volgende:
Om The Vulture alvast jaloers te maken
hier wat Peru plaatjes van mijn tripje in 2004
http://foto.stroekie.com/Peru%202004/
quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het lijkt redelijk veel op Ecuador als ik het zo zie...
Inca's
Ik ben heel slecht in stil zijn....quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Anders gaan jullie samen. Kan jij gids zijn en praten, en dan kan TV stil zijn.
quote:
Waarom ziet niemand het sarcasme in mijn post?quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
In Peru heb ik niet op een paard gezet, maar wel een nacht in zo'n lemen hut geslapen bij de indianen, met zo'n moeke die dus alleen maar indiaans spreekt, en ons dan van die bonte mutsen en ponchos geeft zodat we s avonds meer in gepaste kledij op el condor kunnen dansen en drinken![]()
maar het mooist vond ik toch wel 4 dagen in een eco lodge aan de amazone![]()
met maar 2 keer een uur stroom en warm water op een dag
Da's nie fluisteren!quote:
Omdat je onduidelijk bentquote:Op woensdag 21 juli 2010 10:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waarom ziet niemand het sarcasme in mijn post?
Hallo! Alsof ik zou weten dat alle manages in peru van El Popolocodoco zijnquote:
Ze is niet voor niks een homo-icoonquote:
Er bestaat een vulkaan die Popacatepetl heet... dus ik neem alles serieus qua namenquote:Op woensdag 21 juli 2010 10:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hallo! Alsof ik zou weten dat alle manages in peru van El Popolocodoco zijn
Sowieso zou de naam El Popolocodoco al niet echt serieus genomen moeten worden !!!
Da's Mexico!quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Er bestaat een vulkaan die Popacatepetl heet... dus ik neem alles serieus qua namen
Daar kun je lekker etenquote:Op woensdag 21 juli 2010 10:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's Mexico!
En het is ook eeen restaurant in Eindhoven
Ja klopt ja, zijn er meer.quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Daar kun je lekker eten
En het is trouwens een hele keten... in Utrecht zit er ook één volgens mij
Ik heb dat geleerd van wikipedia... een stuk minder geilquote:Op woensdag 21 juli 2010 10:54 schreef Ang3l het volgende:
popocatepetl betekent trouwens rokende berg.
Dat heb ik van mijn mexicaan geleerd.
Ik ken de hele serie nietquote:Op woensdag 21 juli 2010 11:07 schreef Dosadi het volgende:
na zestien jaar kan ik die hele tekst nog opdreunen... is dat eigenlijk wel fris?
True.quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb dat geleerd van wikipedia... een stuk minder geil
Ik ook niet!quote:
is ie dat?quote:
Gerardo Cabal Urquiza.quote:
Dat is wel de omgekeerde wereld wat je daar nu voorstelt he!quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Anders gaan jullie samen. Kan jij gids zijn en praten, en dan kan TV stil zijn.
Wat een schatjequote:Op woensdag 21 juli 2010 11:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gerardo Cabal Urquiza.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welnee!quote:
Ik heb ze ook niet allemaal. Kheb er geen enkele van Jeremy en dat vind ik wel jammer.quote:Ik heb mijn veroveringen altijd maar slecht bewaard eigenlijk qua foto's....
Ik geloof dat ik er allesbehalve uitzie als een travo... hoop ikquote:Op woensdag 21 juli 2010 11:19 schreef Ang3l het volgende:
Ik denk bij TV steeds aan Travestiet, want dat zie je dan vaak in die profielnamen staan
Nounounou, nu nog zijn nombre dé telephone voor dees of geen en er zijn weer een hoop mensen gelukkig.quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gerardo Cabal Urquiza.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In je plakboek.quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Welnee!
[..]
Ik heb ze ook niet allemaal. Kheb er geen enkele van Jeremy en dat vind ik wel jammer.
Gelukkig maarquote:
Maar ondertussen zit je hele dagen te Tsssssssssss'en en te Pfffffffff'en en druk met je handen gebarend achter de computer.quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Gelukkig maar
ik vind mezelf best een echte man
Nu de buitenwereld nogquote:Op woensdag 21 juli 2010 11:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Gelukkig maar
ik vind mezelf best een echte man
Wat wil je hebben? Telefoonnummer? E-mail adres? Huisadres? Dudesnude-profiel? Facebook-profiel?quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:22 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nounounou, nu nog zijn nombre dé telephone voor dees of geen en er zijn weer een hoop mensen gelukkig.Maar jij denkt natuurlijk alleen maar: "Lul..."
Uhuquote:
Ga je je broek dan ook zo onmenselijk laag hangen?quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:30 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Als ik nou een páár spiertjes daarvan in mijn buik kon krijgen... Dan was ik een hele bink.
Ah, Lily's plan heeft vruchten afgeworpen!quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:32 schreef Dosadi het volgende:
en dat is de reden waarom ik vandaag spierpijn heb... omdat ik ook zulke spieren wil hebben maar daarvoor moet ik richting sportschool, en dat doet 24 uur later heel erg veel pijn.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:27 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Maar ondertussen zit je hele dagen te Tsssssssssss'en en te Pfffffffff'en en druk met je handen gebarend achter de computer.
en welk plan mag dat dan wezen?quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ah, Lily's plan heeft vruchten afgeworpen!
PM me die DN-gegevens maar evenquote:Op woensdag 21 juli 2010 11:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat wil je hebben? Telefoonnummer? E-mail adres? Huisadres? Dudesnude-profiel? Facebook-profiel?
Ik hoef niks.quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat wil je hebben? Telefoonnummer? E-mail adres? Huisadres? Dudesnude-profiel? Facebook-profiel?
quote:
Heb ik nu helemaal gemist wat er is gebeurd? ... was zeker voor mijn entree in [HOMO]quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:34 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik hoef niks.Maar aan de andere kant zou ik het wel fantastisch vinden wanneer je alle gegevens openbaart van een lul die zo'n kutstreek heeft geleverd zoals hij heeft gedaan.
Weet ze niet uit m'n hoofd, en kan hier nieet op DN.quote:
Ik zal het vanaaf wel ff doen danquote:Op woensdag 21 juli 2010 11:34 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik hoef niks.Maar aan de andere kant zou ik het wel fantastisch vinden wanneer je alle gegevens openbaart van een lul die zo'n kutstreek heeft geleverd zoals hij heeft gedaan.
Ik heb geduld... zit ook op mijn werkquote:Op woensdag 21 juli 2010 11:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Weet ze niet uit m'n hoofd, en kan hier nieet op DN.
Dus dat zal even tot vanaaf moeten wachteen
(Daar kende ik hem trouwens wel van, van DN)
Ja dat was voor jouw tijd.quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Heb ik nu helemaal gemist wat er is gebeurd? ... was zeker voor mijn entree in [HOMO]
Ja dat is dan heel stoer, dat mensen je dan zien en dan denken: floept'ie er zo uit of niet?quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ga je je broek dan ook zo onmenselijk laag hangen?
Lulquote:Op woensdag 21 juli 2010 11:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat was voor jouw tijd.
Wel fijn he, dat er op jouw leeftijd nog iets "voor jouw tijd" is
Ik denk dat ie met een stiekje of zo ergens vastgehaakt zitquote:Op woensdag 21 juli 2010 11:36 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja dat is dan heel stoer, dat mensen je dan zien en dan denken: floept'ie er zo uit of niet?
You know you love me!quote:
zonder viagra zakt m'n broek af doktor!quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk dat ie met een stiekje of zo ergens vastgehaakt zit
Ik gok op een Prins Albertquote:Op woensdag 21 juli 2010 11:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Fashion tape.quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oh ja, dat is waar ook!quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:32 schreef Dosadi het volgende:
en dat is de reden waarom ik vandaag spierpijn heb... omdat ik ook zulke spieren wil hebben maar daarvoor moet ik richting sportschool, en dat doet 24 uur later heel erg veel pijn.
Ik zit op 9kg ondertussen die ik kwijt ben.. op weg naar de 10quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:39 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oh ja, dat is waar ook!Echt overal en heel erg inderdaad.
Daarom houd ik het voorlopig zelf persoonlijk bij hardlopen en fietsen.
Maar ja, dan duurt het allemaal wel "wat langer".
Wacht maar op de film. Of wonderer's boekquote:Op woensdag 21 juli 2010 11:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik weet volgens mij ook niet zo goed wat er met de Mexicaan aan de hand was. Die aflevering van Ang3ls Agenda heb ik gemist
.
Ik wil ook dat mensen huilen om wat ik schrijf.quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wacht maar op de film. Of wonderer's boek
Of de volgende filmavond! Dit stuk stata nl WEL helemaal gedocumenteerd.
En m'n vrienden moesten huilen toen ze't lazenAww.
Mja. Wijze lessen in het leven!
met hardlopen gaat het hardstikke snel eraf... iig toen ik iedere dag een flink eind moest lopen vlogen de kilo's eraf... dat ik ook meteen uitdrogingsverschijnselen kreeg is bijzaak, er is niets zo gezond als met 30 graden door london banjeren met een zware tas op je rug.quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:39 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oh ja, dat is waar ook!Echt overal en heel erg inderdaad.
Daarom houd ik het voorlopig zelf persoonlijk bij hardlopen en fietsen.
Maar ja, dan duurt het allemaal wel "wat langer".
Ik heb wel moeite met de discipline en alles dus ik ben al wel meer dan een jaar bezig, maar ben er nu 11 kwijt al.quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zit op 9kg ondertussen die ik kwijt ben.. op weg naar de 10
Misschien moet je eens een overlijdensadvertentie proberenquote:Op woensdag 21 juli 2010 11:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik wil ook dat mensen huilen om wat ik schrijf.
Hydrateren schat, hy-dra-teren!quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:41 schreef Dosadi het volgende:
[..]
met hardlopen gaat het hardstikke snel eraf... iig toen ik iedere dag een flink eind moest lopen vlogen de kilo's eraf... dat ik ook meteen uitdrogingsverschijnselen kreeg is bijzaak, er is niets zo gezond als met 30 graden door london banjeren met een zware tas op je rug.
Als je wil mag je het wel eens lezen. 40 blz of zo. Heb je zo uit.quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik wil ook dat mensen huilen om wat ik schrijf.
Heb je dat gedaan??quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:41 schreef Dosadi het volgende:
[..]
met hardlopen gaat het hardstikke snel eraf... iig toen ik iedere dag een flink eind moest lopen vlogen de kilo's eraf... dat ik ook meteen uitdrogingsverschijnselen kreeg is bijzaak, er is niets zo gezond als met 30 graden door london banjeren met een zware tas op je rug.
Nou ik wil er nog een kwijt en dan vind ik het wel mooi... en ik moet nog beginnen met zwemmen dus dan zal het sneller gaan met de spierontwikkelingquote:Op woensdag 21 juli 2010 11:42 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik heb wel moeite met de discipline en alles dus ik ben al wel meer dan een jaar bezig, maar ben er nu 11 kwijt al.Het was echt erg aan het worden hoor, met spek op mijn rug. Nu moet ik er nog 8 en dan ben ik tevreden.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als je wil mag je het wel eens lezen. 40 blz of zo. Heb je zo uit.
Nou dat zal wel meevallen. Was meer omdat de 2 die het gelezen hadden wisten hoe veel moeite het me gekost had om e ruberhaubt heen te durvenquote:Op woensdag 21 juli 2010 11:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
. Ik hou wel van een goede jankbui over het onfortuin van een dierbare.
Wait.... dierbare?!quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
. Ik hou wel van een goede jankbui over het onfortuin van een dierbare.
Het zal toch zeker niet zo zijn dat ie aan het eind van de dag in het hotel dacht "Verhip! Ik draag een zware tas mee!"quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:44 schreef Waxxer het volgende:
Maar met een zware tas op je rug?Was dat bewust?
Nee, flauwvallen is voor watjesquote:
ik had ooit spieren... maar toen verloor ik interesse en nu ben ik weer monsterlijk dik...quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:42 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik heb wel moeite met de discipline en alles dus ik ben al wel meer dan een jaar bezig, maar ben er nu 11 kwijt al.Het was echt erg aan het worden hoor, met spek op mijn rug. Nu moet ik er nog 8 en dan ben ik tevreden.
quote:
Ja. Dus hup hup hup weer sporten!quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:47 schreef Dosadi het volgende:
[..]
ik had ooit spieren... maar toen verloor ik interesse en nu ben ik weer monsterlijk dik...
Ik was op zoek naar mijn hotel en ik weigerde de metro of de bus te pakken... in juli... en toen dacht ik "joh kan ik meteen even iets van de stad zien enzo"quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:44 schreef Waxxer het volgende:
Heb je dat gedaan??Pas dan toch op! En je moet zéker twee liter water drinken, anders is het inderdaad niet gezond. Ik loop ook in de avonduren, maar fiets eigenlijk meer. En in de winter word ik ook niet gelukkig van rennen.
Maar met een zware tas op je rug?Was dat bewust?
Ik snoep ook steeds minder op woensdagquote:Op woensdag 21 juli 2010 11:48 schreef Ang3l het volgende:
Ja. Dus hup hup hup weer sporten!
En niet meer zoveel snoepen op de woensdagen!
Was de metro te duur?quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:48 schreef Dosadi het volgende:
[..]
Ik was op zoek naar mijn hotel en ik weigerde de metro of de bus te pakken... in juli... en toen dacht ik "joh kan ik meteen even iets van de stad zien enzo"
Goed zoquote:Op woensdag 21 juli 2010 11:49 schreef Dosadi het volgende:
[..]
Ik snoep ook steeds minder op woensdag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |