quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 22:06 schreef Boldface het volgende:[..]
Het is nog veel erger dan dat: we zitten met een regering van christenfundi's. Een regering van twee partijen die samen slechts 26 zetels in de Tweede Kamer bezetten. Weliswaar demissionair, maar hoe langer de vorming van een nieuw kabinet duurt, des te groter is de invloed van het demissionaire kabinet op het nieuwe begrotingsjaar.
tja, wat daar op het moment uitkomt is echt erg .. crapule noemen ze dat geloof ik in België, rotzooi met een vaag tintje ..
quote:
De uitspraak "Gefeliciteerd Nederland" vind ik typisch voor een populist als Wilders. Het is eigenlijk te bizar om woorden aan vuil te maken. Je zou eigenlijk een kabinet Bruin I willen zien met Wilders als premier, zodat hij hopeloos kan falen en de boel binnen een paar maanden omvalt, maar ook dat zou weer verloren tijd zijn.
Mwah, hebben we dat tenminste gehad, uiteraard verspilde tijd, maar als dat gemanipuleer van de onderbuik nog jaren door gaat rommelen gaat het ons nog veel meer kosten denk ik. Het zullen wel enge maanden worden denk ik, als ik aan die stads-commando in Almere denk, die partijposter in die ene winkel, de dreigende taal toen tegen Peter R.d.V., er loopt aardig wat volk rond met rechts-radicaal gedachtegoed, daar maak ik mij eigenlijk meer zorgen over dan over Wilders.
Ik bedoel maar, zelfs zijn stagiaire persvoorlichter masters studente fotomodel importbruid weet meer van stedelijk beleid als hij