Hallo 112? Ja mn vriend zit met zn tongpiercing vast in mn clitpiercingquote:
Tenzij dit het geval isquote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:38 schreef ukga het volgende:
De meeste meisjes (ong. 99% ) heeft de piercing niet daadwerkelijk door hun clit, maar door het kapje erboven. Das niet zo heel pijnlijk (denk ik, en wat ik wel eens heb vernomen) iig niet pijnlijker dan door je neus o.i.d.
wtfquote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:06 schreef Jahr00n het volgende:
Ik heb er 3 door mn eikel, opzich viel het wel mee met de pijn. ik zou ze gewoon laten zetten!
Zo ken ik idd ook veel verschillende verhalen erover.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:30 schreef killer-kitty het volgende:
Dit verschilt heel erg per persoon.
Ik zeg: JA, het doet ongelofelijk veel pijn! Eerlijk gezegd voelde het voor mij alsof ie iets te laag er doorheen ging.... En dan moet je echt niet proberen om met je benen over elkaar te gaan zitten de eerste dagen![]()
Maar tegenover mijn ervaring staan weer 10 ervaringen van mensen die het niet zo pijnlijk vonden en zo naar buiten huppelden, meteen konden fietsten, etc. Hij geneest ook heel snel en zeurt niet zo lang.
Klinkt raar, maar anders moet je eens heel hard in dat velletje knijpen met je nagels en kijken hoe gevoelig het is bij jou.
Maar als je hem wil moet je het gewoon doen, je moet er toch zelf achter komen. En op dat moment is t al te laat om je te bedenken en is het ergste al voorbij.![]()
Doe het wel echt voor jezelf zou ik wel willen zeggen, en niet alleen omdat je vriendje het leuk vindt.
Dit is echt niet te vergelijken. De ene persoon vind een bepaalde piercing super pijnlijk en een andere weer niet pijnlijk, en een ander persoon heeft dat weer precies andersom met die 2 piercings.quote:Waar kun je de pijn dan mee vergelijken? doet het bijv. meer pijn dan een tongpiercing.
En wat nou als je een hartstikke net, intelligent en stijlvol gekleed persoon bent en je hebt deze piercing? Sorry hoor, maar er zijn zat mensen die een dergelijke piercing hebben waar je het dus misschien niet van verwacht (zeker als dit je associatie is ermee) en die er dus geen gouden dolfijntje in hebben hangen.quote:Je moet doen wat bij je past, ben je associaal, 2 pitbull-achtige honden hebt, en ook nog is denkt dat Geert Wilders jouw held is, dan zal ik hem zeker nemen.
Door de manier waarop jij mensen in een hokje plaatst, denk ik dat jij en Geert het nog best wel eens goed met elkaar zouden kunnen vinden.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:52 schreef Overijsseljwz het volgende:
Je moet doen wat bij je past, ben je associaal, 2 pitbull-achtige honden hebt, en ook nog is denkt dat Geert Wilders jouw held is, dan zal ik hem zeker nemen.
*iedereen is er nieuwsgierig naar maar alleen je vriend/vriendin krijgt het te zien.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:22 schreef Aezeal het volgende:
Wat is precies de meerwaarde? Voor jou en voor je vriend die dit om de een of andere reden graag wil?
Algemene vraag btw niet alleen voor TS.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |