abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84286008
Mijn vriend heeft het wel eens over een clithoodpiercing , en dan zeg ik terug dat ik het alleen doe als hij een eikelpiercing laat zetten nou dat wil hij echt niet, maar dan zou hij een tongpiercing laten zetten.
Beide klinkt niet verkeerd, ik een clihoodtpiercing, hij een tongpiercing, maar het lijkt me best wel pijnlijk.
Ik heb zelf al een tongpiercing, en het zetten viel mij erg mee, het deed niet veel pijn.

Wat is jullie ervaring met het zetten van een clithoodpiercing?
Doet het veel pijn?

[ Bericht 0% gewijzigd door xwegwegwegx op 20-07-2010 20:03:49 ]
pi_84286036
ergens denk ik; waarom een pin ergens doorheen raggen waar je uren plezier mee kan hebben..
  dinsdag 20 juli 2010 @ 19:38:48 #3
97111 ukga
Siewosie baas
pi_84286087
De meeste meisjes (ong. 99% ) heeft de piercing niet daadwerkelijk door hun clit, maar door het kapje erboven. Das niet zo heel pijnlijk (denk ik, en wat ik wel eens heb vernomen) iig niet pijnlijker dan door je neus o.i.d.

Als ie echt door je clit gaat, zul je hem wel ff voelen dnek ik
pi_84286137
-niet nodig-

[ Bericht 42% gewijzigd door liesje1979 op 20-07-2010 21:55:20 ]
pi_84286175
Dat wordt lachen op de eerste hulp
  dinsdag 20 juli 2010 @ 19:42:24 #6
298992 blarewitch
* My other car is a broom *
pi_84286235
Pijn is fijn!
pi_84286237
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 19:40 schreef Ruud het volgende:
Dat wordt lachen op de eerste hulp
Hallo 112? Ja mn vriend zit met zn tongpiercing vast in mn clitpiercing
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
pi_84286331
Nee dat was ik ook niet van plan, bedoel ook door het kapje erboven.

We hadden het erover toen langs een piercingshop liepen, maar was het ook niet van plan.
Maar nu denk ik er wel over, en wil ik wel eens weten of het erg pijnlijk is.
Als het meevalt ga ik het misschien overwegen om te laten zetten ( kan het er altijd nog uithalen als ik spijt krijg) Misschien doe ik het ook helemaal niet. Wil alleen wat meer informatie hierover
pi_84286593
Je moeder zou maar een clitpiercing hebben.
Lijkt me pijnlijker.

[ Bericht 23% gewijzigd door #ANONIEM op 20-07-2010 19:52:06 ]
pi_84286616
Je moet doen wat bij je past, ben je associaal, 2 pitbull-achtige honden hebt, en ook nog is denkt dat Geert Wilders jouw held is, dan zal ik hem zeker nemen.
  dinsdag 20 juli 2010 @ 19:54:05 #11
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_84286697
Pff, lijkt me erg pijnlijk
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 19:38 schreef ukga het volgende:
De meeste meisjes (ong. 99% ) heeft de piercing niet daadwerkelijk door hun clit, maar door het kapje erboven. Das niet zo heel pijnlijk (denk ik, en wat ik wel eens heb vernomen) iig niet pijnlijker dan door je neus o.i.d.
Tenzij dit het geval is
  dinsdag 20 juli 2010 @ 20:06:08 #12
264415 Jahr00n
Fakkelteit
pi_84287205
Ik heb er 3 door mn eikel, opzich viel het wel mee met de pijn. ik zou ze gewoon laten zetten!
pi_84288396
Dit verschilt heel erg per persoon.

Ik zeg: JA, het doet ongelofelijk veel pijn! Eerlijk gezegd voelde het voor mij alsof ie iets te laag er doorheen ging.... En dan moet je echt niet proberen om met je benen over elkaar te gaan zitten de eerste dagen

Maar tegenover mijn ervaring staan weer 10 ervaringen van mensen die het niet zo pijnlijk vonden en zo naar buiten huppelden, meteen konden fietsten, etc. Hij geneest ook heel snel en zeurt niet zo lang.
Klinkt raar, maar anders moet je eens heel hard in dat velletje knijpen met je nagels en kijken hoe gevoelig het is bij jou.

Maar als je hem wil moet je het gewoon doen, je moet er toch zelf achter komen. En op dat moment is t al te laat om je te bedenken en is het ergste al voorbij.

Doe het wel echt voor jezelf zou ik wel willen zeggen, en niet alleen omdat je vriendje het leuk vindt.
pi_84288548
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 20:06 schreef Jahr00n het volgende:
Ik heb er 3 door mn eikel, opzich viel het wel mee met de pijn. ik zou ze gewoon laten zetten!
wtf
pi_84291039
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 20:30 schreef killer-kitty het volgende:
Dit verschilt heel erg per persoon.

Ik zeg: JA, het doet ongelofelijk veel pijn! Eerlijk gezegd voelde het voor mij alsof ie iets te laag er doorheen ging.... En dan moet je echt niet proberen om met je benen over elkaar te gaan zitten de eerste dagen

Maar tegenover mijn ervaring staan weer 10 ervaringen van mensen die het niet zo pijnlijk vonden en zo naar buiten huppelden, meteen konden fietsten, etc. Hij geneest ook heel snel en zeurt niet zo lang.
Klinkt raar, maar anders moet je eens heel hard in dat velletje knijpen met je nagels en kijken hoe gevoelig het is bij jou.

Maar als je hem wil moet je het gewoon doen, je moet er toch zelf achter komen. En op dat moment is t al te laat om je te bedenken en is het ergste al voorbij.

Doe het wel echt voor jezelf zou ik wel willen zeggen, en niet alleen omdat je vriendje het leuk vindt.
Zo ken ik idd ook veel verschillende verhalen erover.
Bij mij deed het echt wel pijn, maar toen was het ook gelijk al over, scherpe, felle pijn en klaar was klara.
Daarna nog een paar dagen wat gevoelig en dat was het.

Vond de tong erger, niet het zetten zelf, dat deed verbazend genoeg amper pijn, maar daarna met zo'n gezwollen tong, dat vond ik echt heel vervelend.
Was het ook nog eens voor niets, want niet lang daarna door problemen met mijn gebit dat ding er net zo hard weer uit kunnen halen.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_84291404
Waar kun je de pijn dan mee vergelijken? doet het bijv. meer pijn dan een tongpiercing.

Als ik hem laat zetten is dat ook idd voor mezelf, maar doordat we daar toen langs liepen en we het er over hadden voor de gein, en ik wat topics hier er over had gelezen ben ik er nu wel over aan het denken, en meer informatie aan het zoeken
pi_84292101
quote:
Waar kun je de pijn dan mee vergelijken? doet het bijv. meer pijn dan een tongpiercing.
Dit is echt niet te vergelijken. De ene persoon vind een bepaalde piercing super pijnlijk en een andere weer niet pijnlijk, en een ander persoon heeft dat weer precies andersom met die 2 piercings.

Zelf zou ik zeggen, ja het is pijnlijker, maar je hebt er minder lang last van dan de tong, zolang je voorzichtig doet en niet meteen op je fiets springt of sex hebt. Het genezen is echt een eitje en het zeurt niet lang na.
pi_84292285
quote:
Je moet doen wat bij je past, ben je associaal, 2 pitbull-achtige honden hebt, en ook nog is denkt dat Geert Wilders jouw held is, dan zal ik hem zeker nemen.
En wat nou als je een hartstikke net, intelligent en stijlvol gekleed persoon bent en je hebt deze piercing? Sorry hoor, maar er zijn zat mensen die een dergelijke piercing hebben waar je het dus misschien niet van verwacht (zeker als dit je associatie is ermee) en die er dus geen gouden dolfijntje in hebben hangen.
Ik snap je vooroordeel, maar toch, beetje jammer
pi_84295707
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 19:52 schreef Overijsseljwz het volgende:
Door de manier waarop jij mensen in een hokje plaatst, denk ik dat jij en Geert het nog best wel eens goed met elkaar zouden kunnen vinden.

ontopic: ja het doet pijn. Ik had van tevoren verschillende verhalen gehoord van mensen die niks voelden tot mensen die alles bij elkaar hebben geschreeuwd. Toen ik er uiteindelijk zelf zat heb ik het nog even aan de piercer gevraagd ("nee het valt erg mee, is maar even een prikje") was ik behoorlijk gerustgesteld. Ze telde tot 3, en toen ze hem er doorheen duwde...
ik was te verbaasd over het gevoel dat ik niks kon uitbrengen, als ik wist dat het pijn ging doen zou ik daar op dat moment alles bij elkaar hebben geschreeuwd zo pijnlijk was het, maar binnen een paar seconden is het pijngevoel weg.
en zeker de eerste paar dagen is zelfs lopen heel erg fijn
en ik ben niet asociaal, heb geen honden en stem ook niet op Geert. Maar ik weet wel wat ik zelf mooi vind en neem niet een piercing omdat dat geil of stoer is of omdat iedereen die ik ken het heeft.

[ Bericht 0% gewijzigd door Little_Miss_Naughty op 21-07-2010 01:23:35 ]
Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D
  donderdag 22 juli 2010 @ 23:59:50 #20
53151 T42
Pinball Wizard
pi_84380804
1 voordeel je ziet het niet aankomen en dan merk je het even maar dan is alles al gebeurd.

jah het doet even pijn en je vriend is een watje gewoon een eikel piercing late nemen en jah das ook pijnlijk
pi_84382861
dan mag hij wel oppassen bij het beffen
  vrijdag 23 juli 2010 @ 09:05:45 #22
53151 T42
Pinball Wizard
pi_84387627
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 00:58 schreef breedboy het volgende:
dan mag hij wel oppassen bij het beffen
fietsen kan ineens veel leuker worden ts
pi_84400439
Wat is precies de meerwaarde? Voor jou en voor je vriend die dit om de een of andere reden graag wil?

Algemene vraag btw niet alleen voor TS.
I'm right and you know it
  vrijdag 23 juli 2010 @ 18:41:08 #24
53151 T42
Pinball Wizard
pi_84407791
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 15:22 schreef Aezeal het volgende:
Wat is precies de meerwaarde? Voor jou en voor je vriend die dit om de een of andere reden graag wil?

Algemene vraag btw niet alleen voor TS.
*iedereen is er nieuwsgierig naar maar alleen je vriend/vriendin krijgt het te zien.
*geil idee voor jezelf
*kan extra fijn voelen

zo wil ik nog altijd een 2e prins albert er naast maar moet even wachten tot me vriendin lang van huis is anders kan ze geen 2 a 3 weken wachten
pi_84409597
En voor haar vriend? die wil het schijnbaar, maar kan met niet echt voorstellen dat het de seks lekkerder maakt.
I'm right and you know it
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')