Samen met PVV dan maar in minderheidskabinet.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:39 schreef Zwansen het volgende:
[..]!
Wat een lulkoek. Ik ben zelf rechts, maar dit was het beste kabinet dat we kunnen krijgen.
VVD moet haar bek niet opentrekken over landsbelang. En wat nou kiezersbedrog, zijn VVDers soms geen liberalen? Nee heh?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:40 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Sorry maar met al die linkse hobbies, moet de VVD wel heul sterk in de schoenen staan.
Ik vond het kiezersbedrog.
Neem aan dat ze nu in het kader van landsbelang het CDA onder druk gaan zetten
Over kiezersbedrog gesprokenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:42 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Tja, het was natuurlijk Rutte's derde keus, dus best mogelijk dat hij voor de vorm heeft gedaan alsof hij het een kans gaf.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:38 schreef speknek het volgende:
Tyfus VVD. Zijn ze eindelijk een keer de grootste, laten ze nog steeds partijbelang prevaleren boven het landsbelang. Godverdomme.
Met gedoogsteun van het CDA?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:42 schreef sig000 het volgende:
[..]
Samen met PVV dan maar in minderheidskabinet.
Eens. Maar er hoeft geen coalitie gevormd te worden.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:42 schreef ethiraseth het volgende:
Het is dan ook kiezersbedrog om te gaan regeren met een partij die gehalveerd is, zoals het CDA.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:32 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Beatrix pleegt een staatsgreep, doet afstand en WA wordt dictator-koning
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:32 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Nou, dan heb je al een hele sterke basis...
Moeten ze wel weten wat ze dan wel willen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:45 schreef Devz het volgende:
Bovendien zou de VVD moeten luisteren naar haar achterban, en die geeft heel duidelijk aan GEEN paars-plus te willen.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:46 schreef timmmmm het volgende:
Maar serieus, ik vind het haast jammer dat Paars+ er niet komt, dat maakt regeringsdeelname van de PVV weer waarschijnlijker.
Maar stiekem hoop ik nog altijd op het CDA in de regering.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:42 schreef ethiraseth het volgende:
Het is dan ook kiezersbedrog om te gaan regeren met een partij die gehalveerd is, zoals het CDA.
Op zich hebben de overige paars+ partijen er alle belang bij dat er niet opnieuw verkiezingen komen. Als je naar de peilingen krijgt... dan hebben we premier Wilders...quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:45 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Eens. Maar er hoeft geen coalitie gevormd te worden.
Het kan ook zo mis gaan dat er nieuwe verkiezingen komen.
Dan kunnen we opnieuw de wijsheid van de burger testen.
D66 een linkse partijquote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:45 schreef Devz het volgende:
Niet meer dan terecht. VVD is de grootste partij en met drie linkse partijen erbij blijft er weinig van hun standpunten overeind. Bovendien zou de VVD moeten luisteren naar haar achterban, en die geeft heel duidelijk aan GEEN paars-plus te willen.
Ik denk alleen niet dat de PVV zich daarvoor leent. Die ziet dan toch liever het CDA als tweede coalitiepartij, for obvious reasons.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:49 schreef sig000 het volgende:
[..]
Met steun van welke meerderheid te vinden is op dat moment.
Dat zal ook echt niet gebeuren.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:49 schreef lezzer het volgende:
[..]
Op zich hebben de overige paars+ partijen er alle belang bij dat er niet opnieuw verkiezingen komen. Als je naar de peilingen krijgt... dan hebben we premier Wilders...
Ik zeg doen, binnen een jaar is zijn partij gedecimeerd.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:49 schreef lezzer het volgende:
Als je naar de peilingen krijgt... dan hebben we premier Wilders...
D66 rechts? Ik heb Pechtold wel eens andere dingen horen zeggen andersquote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:50 schreef speknek het volgende:
[..]
D66 een linkse partij. FAAL
D66 is gewoon rechts, dus is rechts sterker vertegenwoordigd dan links in Paars+
De peilingen worden me iets teveel gebruikt door roepertjes die een spreekbuis voor hun onvrede zoeken.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:49 schreef lezzer het volgende:
[..]
Op zich hebben de overige paars+ partijen er alle belang bij dat er niet opnieuw verkiezingen komen. Als je naar de peilingen krijgt... dan hebben we premier Wilders...
En het CDA wil niet als 2e in de coalitie samen met PVV wat wel te begrijpen valt.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:51 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ik denk alleen niet dat de PVV zich daarvoor leent. Die ziet dan toch liever het CDA als tweede coalitiepartij, for obvious reasons.
Nee, dan heb ik het over het scenario van PVV als leverancier van gedoogsteun.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:54 schreef sig000 het volgende:
[..]
En het CDA wil niet als 2e in de coalitie samen met PVV wat wel te begrijpen valt.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:52 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
D66 rechts? Ik heb Pechtold wel eens andere dingen horen zeggen anders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |