IK LACH KANRE HARDquote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:49 schreef DeBassist het volgende:
[..]
post hier stoere foto's (met wapens ofzo zie maar...)

Zat net nog lekker op de maas in een bootjequote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:43 schreef AdvancedPower het volgende:
Ben jij die autistische jongen die gister met zijn begeleider ging zwemmen vlak bij de maas? En toen helemaal gek werd toen er een schip langs kwam? Want dat was ooooh zo mooi!

het is dan ook 1 van de grootste bazentopics allertijdenquote:

quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:12 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Baasje.
Ik begin steeds meer van je te houwe.

Agiath komt uit 88quote:Op woensdag 21 juli 2010 00:01 schreef Agiath het volgende:
De Hey, dat ene nummer van hem luisterde ik altijd in de 2de

Is er ook een deel 2 verschenen ?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:49 schreef DeBassist het volgende:
[..]
post hier stoere foto's (met wapens ofzo zie maar...)

Epische tijd was dat. Dat ik dat topic heb mogen meemakenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:23 schreef DeBassist het volgende:
[..]
het is dan ook 1 van de grootste bazentopics allertijden

Goed bouwjaarquote:

Ik geef deze ook nog een schop.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:53 schreef DuTank het volgende:
Ik begin TS een dikke nerd te vinden met zijn verzonnen topics, die zogenaamd als een soort Michielos-reeks/bekendheid moeten gaan fungeren. Nee. Opkankeren gewoon.

Man, je bent net iets ouder dan mijn auto. Broekie.quote:Op woensdag 21 juli 2010 00:06 schreef Agiath het volgende:
Goed bouwjaar

Dan heb je ook een pauper auto voor een burgerquote:Op woensdag 21 juli 2010 00:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Man, je bent net iets ouder dan mijn auto. Broekie.

Benny is een held. Mits hij geen Mickey House draait.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:48 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Allemaal faalhazen, alleen Joris Voorn is wel ok
 .
.

quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:45 schreef Mr.Cooper het volgende:
Faalhaas 2009 mag aangepast worden naar Faalhaas 2010.
|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |