wat een pareltjequote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:49 schreef DeBassist het volgende:
[..]
post hier stoere foto's (met wapens ofzo zie maar...)

i had a happy toen ik dit las.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:43 schreef AdvancedPower het volgende:
Ben jij die autistische jongen die gister met zijn begeleider ging zwemmen vlak bij de maas? En toen helemaal gek werd toen er een schip langs kwam? Want dat was ooooh zo mooi!

quote:

Was dat op autistenkamp?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:43 schreef AdvancedPower het volgende:
Ben jij die autistische jongen die gister met zijn begeleider ging zwemmen vlak bij de maas? En toen helemaal gek werd toen er een schip langs kwam? Want dat was ooooh zo mooi!

Aan je eigen piemelquote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:40 schreef pr0tege het volgende:
Antiklacht 2: Onder water mocht ik voelen

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 8 augustus 2011 09:53 schreef McBlackLake het volgende:
Als alles fokkers de algemene consument zouden vertegenwoordigen zou de hele wereldeconomie in elkaar storten omdat ze alles kut en kanker vinden ;(

Zij zien er heel anders uit tock.quote:

Hij heeft nepfoto's gebruikt!quote:

Baasje.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:53 schreef DuTank het volgende:
Ik begin TS een dikke nerd te vinden met zijn verzonnen topics, die zogenaamd als een soort Michielos-reeks/bekendheid moeten gaan fungeren. Nee. Opkankeren gewoon.

Oh god...quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij heeft nepfoto's gebruikt!
Zijn profiel en alles komt overeen en hij heeft het in een ander topic al toegegeven.

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |