Ik heb niet eens de kans gehad om nee te zeggen bedoel jequote:
Wow!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:27 schreef romika het volgende:
[..]
Vragen staat altijd vrij natuurlijk!
En nee ik ben niet single meer................al heeeeeeeeeeeeeel lang niet meer!
Maar ik vind "stouterd" wel een schatje......
Maar je hebt dus wel ja gezegd.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:31 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb niet eens de kans gehad om nee te zeggen bedoel je
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:30 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik wil die blunderaward wel alsnog schrappen in ruil voor beste nieuweling ofzo?
quote:
Er is me niks gevraagd hoe kan ik dan ja of nee zeggenquote:
maar dat zou zoiets zijn als de Balkenendenorm dus is de Balkenendeaward toch weer op zijn plaats.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Niet doen. De enige wijziging zou de naam van de award mogen zijn, Dan gaat het de Soempie award worden.
Maar hoe kan je dan getrouwd zijn, je moet toch ja zeggenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:34 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Er is me niks gevraagd hoe kan ik dan ja of nee zeggen
Zo, 3 targets verzonnen. Nu eens zien of ik een leuk schemaatje kan knutselen.
Ja, vraag dat aan C4, die heeft het geregeldquote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:35 schreef Bart het volgende:
[..]
Maar hoe kan je dan getrouwd zijn, je moet toch ja zeggen.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:31 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wow!![]()
Wel jammer dat bezette dames me altijd een schatje vinden. Maar Kassameisje heeft geen concurrentie gekregen!
Waar is je ring dan? Kan je altijd nog verpatsen op marktplaats!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:36 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ja, vraag dat aan C4, die heeft het geregeld
Cobra heeft het glas stuk getrapt en voor ze het wist werd ze op een stoel de lucht in getild en de kamer rondgedragen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:35 schreef Bart het volgende:
[..]
Maar hoe kan je dan getrouwd zijn, je moet toch ja zeggen.
Ik hoop het! Maar zoals ik al zei ik ben meestal de laatste die merkt of dames mij leuk vinden.....quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:36 schreef romika het volgende:
[..]
![]()
dat ben je ook volgens mij en er zullen vast een boel onbezette dames het met me eens zijn
Het was gewoon een dienstbevel.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:36 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ja, vraag dat aan C4, die heeft het geregeld
---> Kassameisjequote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:37 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik hoop het! Maar zoals ik al zei ik ben meestal de laatste die merkt of dames mij leuk vinden.....
En de dames die jij leuk vindt dan? Laat je het hen wel merken?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:37 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik hoop het! Maar zoals ik al zei ik ben meestal de laatste die merkt of dames mij leuk vinden.....
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:38 schreef Soempie het volgende:
Jeetje, ik werk nu een week () en elke dag neem ik me voor de avond nuttig te besteden, maar elke avond plof ik of op de bank met een film of serie of ik zit achter de computer. Hoort dit bij het werkende leven?
![]()
Ik had het me heel anders voorgesteld..![]()
Soms wel/soms niet. Kassameisje lag een beetje gevoelig om de bekende reden.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
En de dames die jij leuk vindt dan? Laat je het hen wel merken?
Ik weet niet of ze mij leuk vind of niet idd.quote:
---> V&Aquote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:41 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze mij leuk vind of niet idd.
Diaan!quote:
Oh crap! De juf is er weer!quote:
Ssstttquote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:56 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Oh crap! De juf is er weer!
Ha Diaan
Omdat je de aflossing bent.quote:
Truste Cobraquote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Omdat je de aflossing bent.![]()
Ik ga maffen.
Zal ik doen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:59 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Truste CobraDroom maar van Etcie!
Slaap lekker Cobraquote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Omdat je de aflossing bent.![]()
Ik ga maffen.
Yep ik heb vakantie. Maar het voelt niet echt zo.quote:
Ach ik ben gewoon thuis. Ik sta om de zelfde tijd op als normaal. Ik ga gewoon sporten maar ik hoef alleen niet naar mijn werk. Dus echt vakantie kan ik het niet noemen. Maar wel relaxed dus dat is wel lekker.quote:
Truste Romikaquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:21 schreef romika het volgende:
Dag lieve mensen..............
Ik ben weg, mijn bed roept me en ik moet er weer heel vroeg uit morgen.
Bedankt voor de gezelligheid en nog een hele fijne avond voor de rest van jullie hier.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |