Er zijn foto's en info zat te vinden, maar ik zal wel even een topic erbij zoeken ofzoquote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:45 schreef porsche1 het volgende:
Vosss, je snapt zelf toch ook wel dat niemand hem gaat kopen omdat er nergens foto's zijn en informatie over jouw auto.
Iedereen is toch op de hoogte van de gave auto van Voss.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:45 schreef porsche1 het volgende:
Vosss, je snapt zelf toch ook wel dat niemand hem gaat kopen omdat er nergens foto's zijn en informatie over jouw auto.
Informatie over de staat van de auto, het aantal kilometers, tot wanneer de APK is etc. etc. etc.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:46 schreef vosss het volgende:
[..]
Er zijn foto's en info zat te vinden, maar ik zal wel even een topic erbij zoeken ofzo
Zo uit mijn hoofd:quote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:47 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Informatie over de staat van de auto, het aantal kilometers, tot wanneer de APK is etc. etc. etc.
Dan gewoon 1600 euro vraagprijs. Met marge.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:55 schreef Lord_Vetinari het volgende:
En bieden vanaf mag hier niet...
Zie andere topicquote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:55 schreef porsche1 het volgende:
pics?
Prijs is over te onderhandelen he.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:05 schreef FalleNk810i het volgende:
wel vette bak hoor, alleen beetje jammer van die 2 tondat zou ik er niet voor over hebben voor die prijs...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |