Ik snap niet wat die meisjes daar in zien.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:50 schreef Seamonkey- het volgende:
[..]
Yes en legerstrepen op je gezicht tekenen met schmink. Dat hadden al die zweedse kerels een jaar geleden iig.
Haha was dat dit jaar weer ja?quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:51 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik snap niet wat die meisjes daar in zien.
Ze waren bang voor je snor.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:36 schreef Ricksnor het volgende:
Begrijp nog steeds niet hoe ik levend en onberoofd terug ben gekomen van de Glade Viking (?) naar Summer Dreams in mijn bezopen bui en alleen. Lopend uiteraard.. Erg dom
Als Nederlander moet je het ook wel lukken bij de mede-Nederlanders, maar je voor doen als een Scandinavier heeft toch voor veel leuke momenten gezorgd.quote:Op zondag 15 augustus 2010 01:58 schreef Shispeed het volgende:
scandinavische chicks zijn niet te roggelen?
nederlandse chicks willen alleen geroggelt worden door scandinavische moiboy´s?
duitse en engelse chiks ga ik niet aan beginnen
en bulgaarse chicks zijn altijd hoer of crimineel
dus om chicks te roggelen hoef je niet naar bulgarije toe
quote:Op zondag 15 augustus 2010 23:44 schreef Mindstate het volgende:
Even een kort berichtje dan van mij, ben nu een weekje terug uit Sunny Beach; 15 dagen gezeten.
*jaloers*![]()
Echt supertof gehad! De Viking was wel altijd lekker druk, maar had het idee dat ze daar elke avond dezelfde afspeellijst in hadden gegooid. leek er wel op ja De barmeisjes eigenden zich al standaard fooi toe (ook nog eens op een vrij irritante manier) terwijl de Viking vergeleken met de rest al erg duur is. klopt De Revolution en de Iceberg vond ik het tofst, revolution niet geweest, tegenover de McDonalds toch? het Slam-cafe vond ik helemaal niks. teveel kerels inderdaad Ook nog in die katapult geweest, was lachen. yep tof is dat mensen op de grond ook via een tvscherm mee kunnen kijkenIn dat tentje dat ernaast zit kun je goede cocktails drinken en shots nemen. Viking Beach Bar
Elke avond uit eten geweest. Eten was altijd vrij goedkoop (hoofdgerechten van 5 tot 13 euro oid). Over het algemeen vrij goed gegeten, Mamacitas vond ik erg lekker. Al het eten is wel vrij vet, maar ben er niet ziek ,van geworden oid. Vooral het drinken is erg goedkoop, je had vaak een halve liter Kamenitza bier (is heel goed te drinken) voor 1 euro. Je kon ook wel Heineken etc. krijgen bij het eten, maar dan was je een stuk duurder uit. Bij het uitgaan waren de prijzen heel verschillend. Er zijn kleine barretjes waar je voor een euro een halve liter bier kunt halen, en cocktailbars waar je voor 5 euro twee cocktails krijgt (onder het mom van 'Happy Hour', maar dat is het altijd daar). In de wat grotere discotheken zoals de Viking kun je voor omgerekend ong. 3,50 euro een groot flesje Heineken krijgen.
Ik zat in hotel Rivera Blue. Echt een heel goed hotel, grotere kamers, mooi zwembad en nog een relaxede bar beneden. Het enige nadeel was dat het toch wel een stukje overal vanaf lag, maar met een minuut of 5-10 lopen was je wel op het strand en met een minuut of 15-20 was je in de straat waar alle discotheken etc. waren. wij zaten ook aardig uit het centrum, voordeel is dat het wat rustiger is en vaak ook schoner + ruimer omdat er minder jongeren zitten. taxi's zijn ook goedkoop
Van criminaliteit heb ik oprecht helemaal niks gemerkt. Tuurlijk, de straten van Sunny Beach staan vol met hele dure Ferrari's, Lamborghini's, Aston Martins etc. en dat zal vast niet allemaal eerlijk verdiend wezen, maar heb zelf geen slechte ervaringen gehad. Geen zigeuners tegengekomen, geen aggresieve bewaking oid. De Bulgaarse gasten zijn wel allemaal heel breed, kaal en ze kijken je een beetje boos aan maar heb zelf geen slechte ervaringen gehad. Zelf nog goed beschonken, dom genoeg in m'n eentje, van Sunny Beach naar m'n appartement gelopen. wij zijn dus toen beroofd
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 06:08 schreef WammesWaggel het volgende:
Leuk geschreven stukje, top.
Maar volgens je profiel ben je een vrouw, dat had ik niet verwacht....![]()
Beter gewoon als Tarvold gaanquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:35 schreef Morendo het volgende:
Dus...... ik moet me daar de Toivonen-look aanmeten?
Leuk tussen alle breezahsletjes en mooiboysquote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:33 schreef Ritmo het volgende:
Ik raad iedereen, maar dan ook echt iedereen (behalve als je een rock/metal luisterende langharige beer bent met een hekel aan zon) aan om volgend jaar ook SB te bezoeken. Ik zit er sowieso ook weer.
Ga jij nou maar lekker thuis achter je PC-tje FOK'en en KLB-meetings bezoeken.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:36 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Leuk tussen alle breezahsletjes en mooiboys_!
Jammer, kan hem niet meer bewerken.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:34 schreef Ritmo het volgende:
Je vergeet overigens in de OP deze wel bij de hits:
Revolution zat tegenover de McDonalds toch, dichtbij dat SLAM!cafe? We zijn er langsgekomen volgens mij, kleine ingang als het goed is?quote:Op donderdag 16 september 2010 15:41 schreef XtremeNL het volgende:
Revolution is een super relaxte club!
Beetje jong publiek, maar veel betere sfeer dan in de viking.
In de viking zit het vol met scandinaviers die heel hard een alphamannetje willen zijn, maar in de revolution was men zo zen als de motherfuck.
SUnny beach is een aanradertje! (Hotel Orel ook, op de krappe badkamer na).
je meent het! je gaat toch niet die schotten nadoen die tijden terug allemaal die Braveheart look op hun gezicht hadden als identiteit. Allemaal hype.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:50 schreef Seamonkey- het volgende:
[..]
Yes en legerstrepen op je gezicht tekenen met schmink. Dat hadden al die zweedse kerels een jaar geleden iig.
Dat was echt mooi, met zo'n open verdieping dat je gewoon op de straat uit kijkt (en de straat op jou). Zat echt vol met Nederlanders op een avond, heel de club ging los en buiten stonden echt Amerikaanse (etc.) toeristen te filmen enzo.quote:Op donderdag 16 september 2010 16:24 schreef XtremeNL het volgende:
Klopt, ingang is een trap naar beneden.;
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |