Vrouwen zijn helaas bijna altijd in de groeiquote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:43 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Belachelijk onderzoek.
Een vrouw is toch veel aantrekkelijker als ze nog in de groei is?
Dat zijn meisjes. We hebben het over vrouwen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:44 schreef -Datdus- het volgende:Ze zijn het lekkerst op hun 20/25 daarna.
Om duidelijker te zijn dan: tussen 8 en 14quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:44 schreef speknek het volgende:
[..]
Vrouwen zijn helaas bijna altijd in de groei.
Ik moest hierom een beetje besmuikt gniffelen en toen barstte ik in tranen uit.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:44 schreef speknek het volgende:
Vrouwen zijn helaas bijna altijd in de groei.
Hahahahaa zeker!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:47 schreef flexoo het volgende:
31 jaar:
[ afbeelding ]
21:
[ afbeelding ]
kies maar
hahaquote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:48 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Klopt, ik ben 31 en gewoon keilekker.
21quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:47 schreef flexoo het volgende:
31 jaar:
[ afbeelding ]
21:
[ afbeelding ]
kies maar
haha!Nogal ja.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:05 schreef A-mineur het volgende:
Duidelijk eens met OP, maar het gaat niet alleen om uiterlijke schoonheid blijkbaar, ik las ook dat ze dan gewoon verder ontwikkeld zijn en niet meer van die emotionele teringhoeren die om alles janken. DUs dat is wel een plus kudo waard. Maar toch, way too old!
je kunt niet alles hebbenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:05 schreef A-mineur het volgende:
Duidelijk eens met OP, maar het gaat niet alleen om uiterlijke schoonheid blijkbaar, ik las ook dat ze dan gewoon verder ontwikkeld zijn en niet meer van die emotionele teringhoeren die om alles janken. DUs dat is wel een plus kudo waard. Maar toch, way too old!
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:23 schreef flexoo het volgende:
[..]
sorry maar onder de elf is van pappa zelf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ookquote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:46 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik moest hierom een beetje besmuikt gniffelen en toen barstte ik in tranen uit.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:23 schreef flexoo het volgende:
[..]
Boven de tien hou ik het voor gezienquote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:23 schreef flexoo het volgende:
[..]
die twee van 21 lijken wel 31quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:42 schreef flexoo het volgende:
Vrouw lekkerst als ze 31 is
Vrouwen zijn op hun aantrekkelijkst wanneer ze 31 jaar oud zijn. Op die leeftijd worden ze als mooiste beschouwd, blijkt uit een onderzoek van de winkelketen QVC.
Uit de poll onder 2.000 mannen en vrouwen bleek dat de jonge dertigers aantrekkelijker zijn dan jongere meisjes omdat ze meer zelfvertrouwen en stijl zouden hebben.
Het onderzoek wees uit dat persoonlijkheid en uitstraling net zo belangrijk is als schoonheid. Bijna twee derde van de ondervraagde vrouwen was het eens met de stelling dat "schoonheid met de jaren komt".
"Dit onderzoek laat zien wat velen altijd al vermoedden. Echte schoonheid is meer dan er alleen goed uitzien, maar een combinatie van vertrouwen, stijl en persoonlijkheid" aldus onderzoeker Sue Leeson.
link naar nieuwsbericht
Yeah righthoe dichter bij de 0 hoe strakker om je l*l
![]()
![]()
[ afbeelding ]
31 jaar:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
21:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
kies maar