Buuh!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
Argh... vriendin heeft toch geen kaartje voor Lowlands, hopen dat we er alsnog eentje kunnen regelenZe zou een kaartje overnemen van een vriendin,maar blijkbaar hebben we elkaar niet goed begrepen en kan het nu ineens toch niet meer
Baal er flink van
Als decolleté avondeten?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Buuh!
Ga je mee geitenkaassalade eten met mij en Thijs?
quote:
Je maakt m'n hele dag goedquote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]ja, dat!
Gooi ik wel even iets tussen m'n tieten, krijg jij een rietje
je had ook niet moeten terugbellenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:35 schreef suikertaartje het volgende:
Geen stille aanbidders, gewoon uitzendbureaus...zonder nieuws
Ja echt kut gewoonquote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:43 schreef LovelyLady het volgende:
![]()
Wat balen van LL, Marijke
Wanneer is dat ook alweer?
dat hoop ik ook in zal voor je duimenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja echt kut gewoonMaar goed, heb een topic geopend in V&A, hopen dat ik van een lieve medefokker een kaartje over kan nemen voor haar
Dat is over een maandje
why?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:51 schreef suikertaartje het volgende:
* suikertaartje zingt: When everything you think is incomplete, starts happening when you are cheek to cheek...
Caroquote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:57 schreef Olle. het volgende:
[..]
why?
wel minder Marijke'![]()
hopen dat je wat vind!
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Die foto's zijn niet geschikt voor hier. Zelfs op het randje of het wel kan in 128
...
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
Argh... vriendin heeft toch geen kaartje voor Lowlands, hopen dat we er alsnog eentje kunnen regelenZe zou een kaartje overnemen van een vriendin,maar blijkbaar hebben we elkaar niet goed begrepen en kan het nu ineens toch niet meer
Baal er flink van
Dat is wel zwaar klote zeg! Und jetzt?
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
doehoeg, succes zometeenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:58 schreef Olle. het volgende:
mensuh ik ga naar huis!![]()
lator!voor de dames
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:55 schreef Panda72 het volgende:
[..]
dat hoop ik ook in zal voor je duimen
Dankje enquote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:57 schreef Olle. het volgende:
[..]
why?
wel minder Marijke'![]()
hopen dat je wat vind!
Liebchen!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Die foto's zijn niet geschikt voor hier. Zelfs op het randje of het wel kan in 128
...
[..]
Dat is wel zwaar klote zeg! Und jetzt?
Van hoe ik afgewerkt was. Althans, volgens DaMartquote:
quote:Ja, echt wel... Hopen op andermans kaartje zodat ze toch kan... Anders ga ik waarschijnlijk ook niet, want er gaat niemand die ik ken behalve jij, en om me nou meteen zo in jouw groepje te storten vind ik ook zo wat![]()
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:07 schreef DaMart het volgende:
Handig dat er airco in de trein zit. Maar dan mogen ze hem best aanzetten.
Ollequote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:58 schreef Olle. het volgende:
mensuh ik ga naar huis!![]()
lator!voor de dames
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:02 schreef suikertaartje het volgende:
Nu ga ik lekker even opschieten zodat ik zometeen Marijke uit mijn decolleté kan laten eten![]()
![]()
daar slijt die vanquote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:07 schreef DaMart het volgende:
wel gekekenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:07 schreef Panda72 het volgende:
is hier trouwens niemand die de vierdaagse heeft gelopen.
Ikke niet wat ik ben lui
dat vind de ns veels te duur ze hebben liever dat hun passagiers smelten. En maar elke keer de prijs van het treinkaartje verhogen, maar geen service biedenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:07 schreef DaMart het volgende:
Vind ik wel ik kijk ook graag naar mensen die sportief bezig zijnquote:
heb ik ook met mensen die werkenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:10 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Vind ik wel ik kijk ook graag naar mensen die sportief bezig zijn
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:09 schreef Panda72 het volgende:
[..]
dat vind de ns veels te duur ze hebben liever dat hun passagiers smelten. En maar elke keer de prijs van het treinkaartje verhogen, maar geen service bieden
Tot strakjesquote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:02 schreef suikertaartje het volgende:
Nu ga ik lekker even opschieten zodat ik zometeen Marijke uit mijn decolleté kan laten eten![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Van hoe ik afgewerkt was. Althans, volgens DaMart.
[..]
. Dan hoop k herel hard mee op een aanbieding....
Want, want... Mijn feestje, wat doe je?![]()
![]()
Enne, spring er maar gewoon tussen hoor. Meer dames erbij vinden ze echt niet erg
![]()
![]()
.
en je bent op tijd op je bestemmingquote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Mijn auto rijdt goedkoper dan de trein. Hell, mijn auto rijdt zelfs goedkoper dan het kortingstarief van de trein.
Hierquote:
Dat sowieso!quote:Ja, want want want ze moet mee
quote:Echt?![]()
Dan ga ik het misschien overwegen, wij houden toch wel een beetje van dezelfde muziek enzo
Maar slaap je dan wel bij in m'n tentje, anders ben ik zo alleen
![]()
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en je bent op tijd op je bestemming![]()
vinden ze het raar dat ze geen mensen de trein in krijgen
met de trein had je waarschijnlijk vertraging gehadquote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Iig een stuk sneller. Dat dat net niet op tijd was, kwam door de file op de A50.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
met de trein had je waarschijnlijk vertraging gehad
Je hebt gelijk, dat hoort meer thuis in KPDquote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Hier? Maar... maar...
[..]
Dat sowieso!
[..]
Deal
![]()
.
Wel hequote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, dat hoort meer thuis in KPD![]()
![]()
quote:![]()
Dan durf ik ook wel alleen en dan met jou en je vrienden mee als dat zou moeten
Want alleen is wel heel alleen daar
![]()
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Van hoe ik afgewerkt was. Althans, volgens DaMart.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:07 schreef DaMart het volgende:
quote:
En dat is zonde? .quote:
Iets hebben wat je niet gebruikt is pas zonde van je centenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:09 schreef Panda72 het volgende:
[..]
dat vind de ns veels te duur ze hebben liever dat hun passagiers smelten. En maar elke keer de prijs van het treinkaartje verhogen, maar geen service bieden
Maar in de auto kom ik weer in dequote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Mijn auto rijdt goedkoper dan de trein. Hell, mijn auto rijdt zelfs goedkoper dan het kortingstarief van de trein.
hahahaha dat is ook leuk helaas moet ik werken ik ben niet als Paris Hilton geboren jammer genoeg. Niet dat ik Paris Hilton leuk vind want ik vind het een draak. Maar ik vind het geld van Paris wel intressantquote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
heb ik ook met mensen die werken![]()
kan ik uren naar kijken
kennelijkquote:
preciesquote:
preciesquote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:19 schreef Panda72 het volgende:
Ja dat is zo maar ik reis toch liever met de auto dan met de trein. Ik heb heel lang met de trein gereist en ik had elke dag vertraging, de treinen waren overvol en mensen stinken.
Dan ga ik liever met de auto. Ondanks de mensen die maar niet willen begrijpen dat de linkerrijbaan van de snelweg niet bestemd is om 80 km te rijden, ondanks dat er van die mensen zijn die niet begrijpen dat je niet kunt ruiken dat ze van baan wisselen en daarbij zonder richting aan te geven, ondanks dat ik wel eens in de file sta,
Heerlijk in mijn autootje met een muziekje op, airco aan en gaan met die banaan.
ruilen?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:35 schreef suikertaartje het volgende:
Geen stille aanbidders, gewoon uitzendbureaus...zonder nieuws
als hij vraagt voor de zeep........quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:23 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ruilen?
wij werden net gebeld door een goede vriendin![]()
dat ze bij d'r man weg is.![]()
16 jaar samen 2 kindjes en hij heeft meer oog voor mannen dan voor zijn vrouw, of vrouwen in het algemeen
Ja dat is zo maar ik reis toch liever met de auto dan met de trein. Ik heb heel lang met de trein gereist en ik had elke dag vertraging, de treinen waren overvol en mensen stinken.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:19 schreef Panda72 het volgende:[q]
Maar in de auto kom ik weer in defile
terecht... allemaal mensen voor me die niet weten dat ze sneller op hun bestemming zijn als ze gas geven
.
En niemand heeft ooit iets aan hem gemerkt. Ik heb het vaker gehoord. Ze zal zich wel belazerd voelenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:23 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ruilen?
wij werden net gebeld door een goede vriendin![]()
dat ze bij d'r man weg is.![]()
16 jaar samen 2 kindjes en hij heeft meer oog voor mannen dan voor zijn vrouw, of vrouwen in het algemeen
tja, het ergste is dat ik hem al meer dan 20 jaar ken, en vroeger pesten we hem er mee dat ie homo was.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als hij vraagt voor de zeep........
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik vind het normaal gesproken juist heerlijk in de trein. Boek erbij, laptop erbij en ik ben sneller op mijn werk dan met de auto, omdat ik een half uur tot een uur file mis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |