ziet er idd bij niemand smokey uit. Nauwelijks kleur ... tnx, die laat ik dus liggen. Hoe kom je in vredesnaam in zo'n panel? :pquote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:35 schreef P.F het volgende:
[..]
Lol, hier mijn verslag:
http://www.cosmopinie.nl/(...)okey_eye_effect.html
Ik heb de zwart-witte getest
Lekker hygienischquote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:43 schreef j.t het volgende:
Leuk hoor! Handige site!
Wat bij mij trouwens heel handig werkt, zodat je oogschaduw nooit meer in je lijntjes gaat zitten? Ik maak het kwastje nat met spuugzo blijft je oogschaduw vet aan je oog zitten op de plek waar jij het smeert/wilt en de kleur wordt heftiger
hier hele dag al wolken. Blij mee trouwens...quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:45 schreef Perruche het volgende:
het is zo'n lekker weer en ik moet studeren
Gewoon water doet het net zo goed. Of een primer, bijvoorbeeld van Benefit. Is wel wat duurder dan kraanwater natuurlijk.quote:
Groente?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:53 schreef loveli het volgende:
Tink, jij had nog een ander schonheidsgeheim, iets in een blikje. Was is het en hebben wij het ook nodig?
Bier?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:53 schreef loveli het volgende:
Tink, jij had nog een ander schonheidsgeheim, iets in een blikje. Was is het en hebben wij het ook nodig?
Een smeerseltje, iets uit de VS ofzo? Staat me iets bij van een klein rond blikken doosje met een nostalgisch plaatje erop.quote:
Oh! Dr. Feelgood! Ook van Benefit.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:55 schreef loveli het volgende:
[..]
Een smeerseltje, iets uit de VS ofzo? Staat me iets bij van een klein rond blikken doosje met een nostalgisch plaatje erop.
Yup, die! Is dat een aanrader?quote:
nou zo is het anders niet bedoeld, dat begrijp jij ook wel, ik had gewoon een heel ander soort vaan bij PF verwacht. En daarnaast vind ik weinig namen leukquote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou die opmerking kun je heel gemeen interpreteren.
Ik ben het met je eens! Bij PF verwacht je sowieso wel een mooie naam, maar deze zou ook zo voor een meisje van buitenlandse afkomst kunnen wezenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:09 schreef Perruche het volgende:
[..]
nou zo is het anders niet bedoeld, dat begrijp jij ook wel, ik had gewoon een heel ander soort vaan bij PF verwacht. En daarnaast vind ik weinig namen leuk
Ik plaag je maar wat en het viel me nog mee dat nog niemand anders die opmerking had gemaaktquote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:09 schreef Perruche het volgende:
[..]
nou zo is het anders niet bedoeld, dat begrijp jij ook wel, ik had gewoon een heel ander soort vaan bij PF verwacht. En daarnaast vind ik weinig namen leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |