quote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:33 schreef Ole het volgende:
Tuuuuurlijk gaan ze ontkennen! En dan horen we over een jaar dat het wel waar is. Net zoiets als bij Wendy en Erland.
Ik hoop dat ze over Fok! Beginnen
quote:
Sorry moet toch echt voor mezelf opkomen nu!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:23 schreef Greys het volgende:
... of zouden ze innig omarmd opbiechten Pisces29 Starlie, wie je ook bent, je had gelijk!
Ibiza, waar andersquote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik gok van allebei op een "Nee joh ben je gek joh ik ben net gescheiden joh, even rustig aan doen joh. Aardige meid/man hoor, echt, heus, echt, maar nee ik ben net gescheiden joh."
En dan idd wat jij net al zei, over een maand of 3 betrapt een fotograaf ze lebberend op Ibiza.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:36 schreef Starlie het volgende:
[..]
Sorry moet toch echt voor mezelf opkomen nu!![]()
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:36 schreef Starlie het volgende:
[..]
Sorry moet toch echt voor mezelf opkomen nu!![]()
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:39 schreef Ole het volgende:
Chantal Braspenning heet de schrijfster verzinster van het stuk in Party trouwens
O werd het op die manier bedoeld... dat begreep ik niet helemaal!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:38 schreef Ole het volgende:
[..]![]()
Maar ja, wij zijn niet genoemd in het artikel
Nee niet zo vaak. Zat ze daarin dan?quote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik gok van allebei op een "Nee joh ben je gek joh ik ben net gescheiden joh, even rustig aan doen joh. Aardige meid/man hoor, echt, heus, echt, maar nee ik ben net gescheiden joh."
En dan idd wat jij net al zei, over een maand of 3 betrapt een fotograaf ze lebberend op Ibiza.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:49 schreef Ole het volgende:
Ze gaan vast zeggen dat mensen op Internet zo gemeen zijn, dat ze dit soort roddels de wereld inhelpen
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:00 schreef Greys het volgende:
Wel zalig he, dat onze roddel gewoon de hele media door gaat
Onthouden dit...
quote:
-Wendy en Erland, Vic en Kim,...quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:06 schreef Pisces29 het volgende:
Even voor de statistieken, hoe vaak horen we niet iets over een nieuw stelletje, waar je dan ontkenning van krijgt en mááánden later komt de aap dan uit de mouw?
Ja zo dus ook onze Doooo en John.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:08 schreef Ole het volgende:
[..]
-Wendy en Erland, Vic en Kim,...
oh ja, al langer geleden:
Ellemieke en Jan Smit
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:08 schreef Starlie het volgende:
Ik verwacht zoiets als reactie van Do: "Ik heb geeeen idee waar dit vandaag komt! John en ik hebben ooit samengewerkt maar ik heb hem daarna vrijwel nooit meer gezien" "Je hebt altijd van die mensen die dingen verzinnen wat heel pijnlijk is voor onze ex-partners" Vervolgens hangt ze de telefoon op en kruipt ze tegen John aan op de bank... zo schat daar zijn we voorlopig vanaf!
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:17 schreef cinnamongirl het volgende:
Na de reclame is er telefonisch contact met Do, die natuurlijk in alle toonaarden gaat ontkennen.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:15 schreef Starlie het volgende:
Yfke Sturm gaat ook scheiden...... hmm.... aan wie zullen we haar eens "koppelen"?!
Waylon!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Een donker type, jammer dat Xander de Boesjonnijeee nog bezet is
nog bezet isquote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Een donker type, jammer dat Xander de Boesjonnijeee nog bezet is
quote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:08 schreef Starlie het volgende:
Ik verwacht zoiets als reactie van Do: "Ik heb geeeen idee waar dit vandaag komt! John en ik hebben ooit samengewerkt maar ik heb hem daarna vrijwel nooit meer gezien" "Je hebt altijd van die mensen die dingen verzinnen wat heel pijnlijk is voor onze ex-partners" Vervolgens hangt ze de telefoon op en kruipt ze tegen John aan op de bank... zo schat daar zijn we voorlopig vanaf!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |