Helpt niet????????quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:57 schreef Argento het volgende:
ja, al was het maar omdat het niets toevoegt. Ik bedoel, die plek van het vrouwelijk lichaam hoef je niet met lichaamsvreemde zaken te versieren om het visueel aantrekkelijk te maken en bij de orale stimulering helpt het je ook niet veel verder. Of jij moet het lekker vinden, I dunno.
Het onderste bolletje ligt op mijn klit, het licht gebogen staafje ligt over het stuk waar mijn clit zich naar binnen richt om het zo maar te zeggen(met de ronding naar onderen), het bovenste bolletje ligt presies daar waar dat naar binnen gaat, net daarachter.quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:26 schreef killer-kitty het volgende:
[..]
Hmm, ja dat snap ik dus nooit waarom dat dan meer gevoel zou geven, was bij mij echt niet zo. 't Is toch ook maar gewoon een metalen balletje.![]()
Maarja. ik snap ook niet waarom een tongpiercing geiler zou zijn voor een man, dusja misschien ligt het aan mij hoor.
wel effe lezen 99,9% van de vrouwen is die gezet in het velletje boven de klit.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:22 schreef rrrrrumba het volgende:
Ik heb het niet zo op piercings. Hoef er zelf geen, en m'n vriendin hoeft er wat mij betreft ook geen. Piemels en clitorissen is allemaal gevoelig spul en daar kun je zo al allerlei fantastische dingen mee doen, daarvoor hoeft er geen ijzer doorheen.
En zelfs al zouden sommige dingen met piercing nog leuker zijn, ik zie het toch als een permanente beschadeging, en dat is iets wat ik juist in die lichaamsdelen liever niet heb
quote:
quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:40 schreef killer-kitty het volgende:
Achja, ik ben gewoon nieuwsgierig, ik laat er heus niet mijn hele beslissing van afhangen. Ik ben eigenlijk vooral benieuwd naar degenen die er al ervaring mee hebben, en of ze het niet vervelend vinden om ehhhm metaal te likken om het zo maar te zeggen.Of dat het er uberhaupt in de buurt zit (bij mijn idee dus). Maarja, daar hoor je dan niet veel van.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 07:11 schreef Argento het volgende:
Dat het voor de vrouw qua gevoel iets toevoegt moet ik dan maar aannemen, maar voor de man? Wat kun je er meer mee doen dan het likken en dan ben je toch een metalen bolletje aan het likken. Wat is daar nou aan?
Dat het voor de vrouw qua gevoel iets toevoegt moet ik dan maar aannemen, maar voor de man? Wat kun je er meer mee doen dan het likken en dan ben je toch een metalen bolletje aan het likken. Wat is daar nou aan?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:14 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Je kunt er bijv. ook tegenaan tikken.
en voor wie is dat prettig?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:14 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Je kunt er bijv. ook tegenaan tikken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |