Ik trok gewoon serieus zo'n hoofd toen ik af moest rekenenquote:
Wil jij een naamtopic?quote:
NIEMANDquote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oke, wie veranderd "link" even in "Erik" ?
Ik heb helemaal niks te maken met de rekeningen van de meneerquote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja wat dat betreft ben ik toch wel bij dat ik niet zo'n typje heb die maar meteen alles weer beheren en controleren en weet ik wat
Dus je had 2x iets voor 7,50?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik trok gewoon serieus zo'n hoofd toen ik af moest rekenen![]()
Ik had namelijk 1 ander plantje zonder prijs dus ik had nog even hoop
Ja logisch, maar ze wonen samen in een koophuisje in Schiedam, gewoon normaal huisje, niks geks. Ze werken beide fulltime, en schijnbaar pleuren ze dus alles op 1 grote hoop en krijgt hij daar 10 euro per week vanquote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:40 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niks te maken met de rekeningen van de meneer![]()
Alleen nu we een kind krijgen wil ik dat we ook gezamenlijk gaan sparen en wat meer inzicht gaan krijgen in hoe breed we het gezamenlijk hebben. Vooral ook omdat ik nu minder ga werken dan hij dus hij ook iets meer zal moeten bijdragen.
2x alles voor 7,50 jaquote:
quote:
quote:
Ben je beetje gefrustreerd Tombo, je doet zo agressief?quote:
Zal dat het zijn?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ben je beetje gefrustreerd Tombo, je doet zo agressief?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:49 schreef tombolafan het volgende:De kindjes (nou ja, met mijn hulp) hebben een vlieg gevangen
Dus 1 van de vliegenvangers staat nu in een glazen pot met een boek erop, met die arme vlieg
En ze zitten te wachten tot ie opgegeten wordtsteek je vinger er even in om te laten zien hoe het werktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
niet verkeerd interpreteren a.u.b.
🐙
Ja, nu interpreteer ik het natuurlijk wel verkeerdquote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
steek je vinger er even in om te laten zien hoe het werkt![]()
niet verkeerd interpreteren a.u.b.![]()
Ja dat dus. Ik snap ook niet waarom je zo'n constructie neemt. Daar krijg je altijd vroeg of laat gedonder mee. Of de een verdient meer en vind dat de ander het over de balk smijt, of dus dit soort geneuzel.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:56 schreef Greys het volgende:
Ik neem aan dat je collega daar zelf wel tegen in verzet gaat komen Ll en zo niet, dan is het een idioot. Sorry![]()
Hier ook een gezamenlijke rekening en elk nog een aparte rekening. Van die aparte doen we wat we willen. Als Heer G daar zijn vierde drumstel van wil kopen, dan moet ie dat lekker doen. En als ik ervan in het Manhattan wil slapen krijg ik daar dus ook geen gezeik mee.
Toestemming moeten vragen om een patatje te kopen![]()
Gillend de deur uit!
ja inderdaad, tenzij z'n chick twee koppen groter is en professioneel worstelaar, is het een stom watjequote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:56 schreef Greys het volgende:
Ik neem aan dat je collega daar zelf wel tegen in verzet gaat komen Ll en zo niet, dan is het een idioot. Sorry![]()
Dat dusquote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:56 schreef Greys het volgende:
Hier ook een gezamenlijke rekening en elk nog een aparte rekening. Van die aparte doen we wat we willen. Als Heer G daar zijn vierde drumstel van wil kopen, dan moet ie dat lekker doen. En als ik ervan in het Manhattan wil slapen krijg ik daar dus ook geen gezeik mee.
Gillend de deur uit!
Pffff, inderdaad zegquote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:56 schreef Greys het volgende:
Gillend de deur uit!
Nee dat niet, maar ik weet niet hoe hij het voor elkaar krijgt, want voor ze samenwoonden kocht hij lekker wat hij wilde en vrat hij waar hij zin in heeft. En nu ineens in echt paar maanden tijd is dat helemaal reduceert tot dat tientje zakgeld waar hij dan wat te drinken en heel misschien een gezonde snack van mag kopen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja inderdaad, tenzij z'n chick twee koppen groter is en professioneel worstelaar, is het een stom watje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |