Ik was ook ontspannen, maar het deed gewoon pijn. Is toch mogelijk? =.=quote:Op woensdag 25 augustus 2010 01:17 schreef Godshand het volgende:
[..]
Je moet je kont ook eerst eens ontspannen. En beginnen met een vinger, dan zn lul en misschien tenslotte een dildo...
Misschien heeft zijn geslachtsdeel een ietswat rare vorm. Te dik, te lang, te spits, misschien was jullie houding niet helemaal goed..quote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:33 schreef Tussendoortje het volgende:
[..]
Ik was ook ontspannen, maar het deed gewoon pijn. Is toch mogelijk? =.=
Nou sowieso dik en lang. Maar ik heb het geprobeerd, en ik wil het nu nooit weer. Dus weer een ervaring rijker.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:48 schreef maxmit het volgende:
[..]
Misschien heeft zijn geslachtsdeel een ietswat rare vorm. Te dik, te lang, te spits, misschien was jullie houding niet helemaal goed..
En misschien wil het ook wel niet bij jou. Heb je ipv vaginisme analisme...
Het schijnt dat die van mij ook iets te 'spits' is. Voorste stuk wil wel, maar verder schijnt niet prettig te zijn. Vanuit meerdere bronnen vernomen, dus lag niet aan haar..enigzins.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:58 schreef Tussendoortje het volgende:
[..]
Nou sowieso dik en lang. Maar ik heb het geprobeerd, en ik wil het nu nooit weer. Dus weer een ervaring rijker.
Je moet ook eerst met vingers beginnen...en een 'buttplug' wil ook nog wel eens helpen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:05 schreef Markster het volgende:
[..]
hoezoHet lijkt mij ook niet al te fijn hoor. Als het eigenlijk bijna niet past, maar met veel pijn en moeite, en veel glijmiddel hem erin moet schuiven.
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:43 schreef Tem het volgende:
[..]
Als TS nu een scheet laat hoor je een oceaan briesje!
wtfquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:57 schreef koenandringa het volgende:
Wie kent er nog meer psychologische relatieterapie-zinnetjes? Nou reageren jullie natuurlijk dat ik een terapeut![]()
nodig heb. En dat terapeuten eens flink hard met een strapon verkracht zouden moeten worden,
Dat zal ze leren. Daar zijn jullie het zeker ROEREND mee eens, nietwaar?
Wat d'neuk gozer.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:57 schreef koenandringa het volgende:
Op dit forum ben ik ook te vinden bij een uitwisseling van ideeen over she-males en transexuelen. Ik schrijf daar ook over een relatie die ik tien jaar geleden probeerde te beginnen, dus ben ik ook gekon(t)fronteerd geweest met anale sex. Een hard of middelhard voorwerp in je anus is nog niet zo gemakkelijk voor elkaar te krijgen. Het leek mij heel opwindend,maar bij mij deed het ook te veel pijn en toen heb ik het maar weer opgegeven. Bovendien verdween die she-male weer uit mijn leven en na die ervaring vondt ik het ook steeds minder een opwindend idee.
Om de humor er een beetje in te houden:"Ik denk dat man en vrouw er samen aan moeten werken. Na een goed en eerlijk gesprek komen jullie er samen wel uit. Wees eerlijk tegen elkaar. Kijk elkaar oprecht in de ogen en kijk ook oprecht in de spiegel, (dat zie je je eige steeds meer in een dildo verandere). Zoek het binnenste van je partner."
Wie kent er nog meer psychologische relatieterapie-zinnetjes? Nou reageren jullie natuurlijk dat ik een terapeut![]()
nodig heb. En dat terapeuten eens flink hard met een strapon verkracht zouden moeten worden,
Dat zal ze leren. Daar zijn jullie het zeker ROEREND mee eens, nietwaar?
Let me guess: doggystyle anaal geprobeerd?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:58 schreef Tussendoortje het volgende:
[..]
Nou sowieso dik en lang. Maar ik heb het geprobeerd, en ik wil het nu nooit weer. Dus weer een ervaring rijker.
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:48 schreef maxmit het volgende:
[..]
Misschien heeft zijn geslachtsdeel een ietswat rare vorm. Te dik, te lang, te spits, misschien was jullie houding niet helemaal goed..
Of uit schrik maakt ze dezelfde beweging die je doet als je flink aan 't schijten bent en je ineens af moet knijpenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:48 schreef maxmit het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:02 schreef Maharajah het volgende:
[..]
Of uit schrik maakt ze dezelfde beweging die je doet als je flink aan 't schijten bent en je ineens af moet knijpen![]()
![]()
![]()
... das pas strak..
Dat dus. Wel een vraag posten, maar niet het resultaat van de tips hier posten...quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:56 schreef dalonia het volgende:
is de TS nu al eens lekker in der kontje geneukt?
neequote:Op maandag 30 augustus 2010 22:56 schreef dalonia het volgende:
is de TS nu al eens lekker in der kontje geneukt?
Hééé, kalm jij! Je komt pas net kijken johquote:Op donderdag 9 september 2010 20:05 schreef Rowdy_Rocker het volgende:
Tiefstraal toch op met je anaal.
Is dat helemaal hip ofzo?
Ik snap niet hoe je dat in godsnaam als vrouw zijnde lekker kunt vinden.
Beetje zo'n vetkadet in je arie douwen, no thank you.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |