abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 25 augustus 2010 @ 12:33:46 #101
290568 Tussendoortje
kan altijd tussendoor
pi_85684034
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 01:17 schreef Godshand het volgende:

[..]

Je moet je kont ook eerst eens ontspannen. En beginnen met een vinger, dan zn lul en misschien tenslotte een dildo...
Ik was ook ontspannen, maar het deed gewoon pijn. Is toch mogelijk? =.=
Beter te veel dan te weinig
  woensdag 25 augustus 2010 @ 12:36:39 #102
302269 noksala
Nare mensen moeten dood!
pi_85684153
glijmiddel
Vecht voor je recht, fysiek en Mentaal. Laat je niet breken door mensen die denken dat ze iets van jou kunnen bepalen, laat je geluk niet wegnemen, laat je niet beinvloeden, Houd je eigen mening. Leven is overleven, overleven is vechten.
pi_85684544
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 12:33 schreef Tussendoortje het volgende:

[..]

Ik was ook ontspannen, maar het deed gewoon pijn. Is toch mogelijk? =.=
Misschien heeft zijn geslachtsdeel een ietswat rare vorm. Te dik, te lang, te spits, misschien was jullie houding niet helemaal goed..
En misschien wil het ook wel niet bij jou. Heb je ipv vaginisme analisme ;) ...
Ik heb wel een beetje gelijk :)
  woensdag 25 augustus 2010 @ 12:58:56 #104
290568 Tussendoortje
kan altijd tussendoor
pi_85684966
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 12:48 schreef maxmit het volgende:

[..]

Misschien heeft zijn geslachtsdeel een ietswat rare vorm. Te dik, te lang, te spits, misschien was jullie houding niet helemaal goed..
Nou sowieso dik en lang. Maar ik heb het geprobeerd, en ik wil het nu nooit weer. Dus weer een ervaring rijker.
Beter te veel dan te weinig
pi_85685257
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 12:58 schreef Tussendoortje het volgende:

[..]

Nou sowieso dik en lang. Maar ik heb het geprobeerd, en ik wil het nu nooit weer. Dus weer een ervaring rijker.
Het schijnt dat die van mij ook iets te 'spits' is. Voorste stuk wil wel, maar verder schijnt niet prettig te zijn. Vanuit meerdere bronnen vernomen, dus lag niet aan haar..enigzins. :{
Maar goed, beter zo dan dat ze 'm niet eens voelen :')
pi_85728384
Heeft TS het nog overleefd?
pi_85735705
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 13:41 schreef maxson het volgende:
Heeft TS het nog overleefd?
Als TS nu een scheet laat hoor je een oceaan briesje!
pi_85735770
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 13:05 schreef Markster het volgende:

[..]

hoezo :? Het lijkt mij ook niet al te fijn hoor. Als het eigenlijk bijna niet past, maar met veel pijn en moeite, en veel glijmiddel hem erin moet schuiven.
Je moet ook eerst met vingers beginnen...en een 'buttplug' wil ook nog wel eens helpen.
pi_85794126
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 16:43 schreef Tem het volgende:

[..]

Als TS nu een scheet laat hoor je een oceaan briesje!
_O-
.
Je kan drie keer vallen, zolang je maar vier keer opstaat!
pi_85797304
hij wil gewoon geen poep aan zen leuter, snap dat dan gewoon joh -O-
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 12:57:44 #111
312172 koenandringa
pen is sterker als zwaard.
pi_85803753
Op dit forum ben ik ook te vinden bij een uitwisseling van ideeen over she-males en transexuelen. Ik schrijf daar ook over een relatie die ik tien jaar geleden probeerde te beginnen, dus ben ik ook gekon(t)fronteerd geweest met anale sex. Een hard of middelhard voorwerp in je anus is nog niet zo gemakkelijk voor elkaar te krijgen. Het leek mij heel opwindend, o|O maar bij mij deed het ook te veel pijn en toen heb ik het maar weer opgegeven. Bovendien verdween die she-male weer uit mijn leven en na die ervaring vondt ik het ook steeds minder een opwindend idee.

;) Om de humor er een beetje in te houden:"Ik denk dat man en vrouw er samen aan moeten werken. Na een goed en eerlijk gesprek komen jullie er samen wel uit. Wees eerlijk tegen elkaar. Kijk elkaar oprecht in de ogen en kijk ook oprecht in de spiegel, (dat zie je je eige steeds meer in een dildo verandere). Zoek het binnenste van je partner."

Wie kent er nog meer psychologische relatieterapie-zinnetjes? Nou reageren jullie natuurlijk dat ik een terapeut (8> (8> nodig heb. En dat terapeuten eens flink hard met een strapon verkracht zouden moeten worden, ~O> Dat zal ze leren. Daar zijn jullie het zeker ROEREND mee eens, nietwaar?
Jullie kunnen 21 filmpjes van mij zien op Youtube. Als je het woord "beeldvorming" invoert en dan een getal tussen 1 en 21. In het eerste filmpje vertel ik over mezelf en mijn beeldhouwwerk. Vanaf het tweede filmpje gaat het over de UFO-gelover. Ik l
pi_85839010
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 12:57 schreef koenandringa het volgende:
Wie kent er nog meer psychologische relatieterapie-zinnetjes? Nou reageren jullie natuurlijk dat ik een terapeut (8> (8> nodig heb. En dat terapeuten eens flink hard met een strapon verkracht zouden moeten worden, ~O> Dat zal ze leren. Daar zijn jullie het zeker ROEREND mee eens, nietwaar?
wtf :')
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
  zondag 29 augustus 2010 @ 17:30:11 #113
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_85839073
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 12:57 schreef koenandringa het volgende:
Op dit forum ben ik ook te vinden bij een uitwisseling van ideeen over she-males en transexuelen. Ik schrijf daar ook over een relatie die ik tien jaar geleden probeerde te beginnen, dus ben ik ook gekon(t)fronteerd geweest met anale sex. Een hard of middelhard voorwerp in je anus is nog niet zo gemakkelijk voor elkaar te krijgen. Het leek mij heel opwindend, o|O maar bij mij deed het ook te veel pijn en toen heb ik het maar weer opgegeven. Bovendien verdween die she-male weer uit mijn leven en na die ervaring vondt ik het ook steeds minder een opwindend idee.

;) Om de humor er een beetje in te houden:"Ik denk dat man en vrouw er samen aan moeten werken. Na een goed en eerlijk gesprek komen jullie er samen wel uit. Wees eerlijk tegen elkaar. Kijk elkaar oprecht in de ogen en kijk ook oprecht in de spiegel, (dat zie je je eige steeds meer in een dildo verandere). Zoek het binnenste van je partner."

Wat d'neuk gozer.
Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.
pi_85839557
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 12:58 schreef Tussendoortje het volgende:

[..]

Let me guess: doggystyle anaal geprobeerd? :7 Dat is vragen om pijn schijnbaar 8)7

Heb zelf keertje of 3 anale sex gehad met m'n toenmalige vriendin. Wouden 't toch alletwee proberen dus ahjah heh?
Zij op d'r buik liggen en ik d'r een massage geven (full nude, ofcourse :D ) En ook vanuit die positie, half zittend op haar dus paar keer gedaan. Werkte prima, mits genoeg glijmiddel en niet in 1x doorschieten :W

Paar manden later dachten we 't eens doggy te doen... We schrokken allebei :D
Ik 'm er zo voorzichtig mogelijk induwen, zodra die d'r echt goed in ''plopte'' DUIKT ze ineens naar voren, draait zich om, trekt een extreem geschrokken gezicht met gigantische ogen: ''WTF deed je? :{ ''
Schijnbaar was 't zo'n enorme pijnscheut dat dat 'r normale schrik reactie was ;(

Oftewel: probeer 't eens op een andere manier ^O^
  zondag 29 augustus 2010 @ 18:23:22 #115
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_85840851
quote:

[..]

_O- _O- _O-
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_85847522
quote:

[..]

Of uit schrik maakt ze dezelfde beweging die je doet als je flink aan 't schijten bent en je ineens af moet knijpen :D :D :D

... das pas strak..
pi_85861955
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 21:02 schreef Maharajah het volgende:

[..]

Of uit schrik maakt ze dezelfde beweging die je doet als je flink aan 't schijten bent en je ineens af moet knijpen :D :D :D

... das pas strak..
:')
pi_85887505
Je zal trouwens homofiel zijn en je vriend zal dan niet anaal willen! :o

Dan heb je een saai seksleven ;(
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
pi_85892413
is de TS nu al eens lekker in der kontje geneukt?
pi_85895014
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 22:56 schreef dalonia het volgende:
Dat dus. Wel een vraag posten, maar niet het resultaat van de tips hier posten... :{
:N
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_86227585
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 22:56 schreef dalonia het volgende:
nee

een paar zinnen van hem hebben me weer afgeschrikt om erover te beginnen.. maar ik waag binnenkort wel weer een poging ;) gewoon bij mezelf doen tijdens de seks ofzo.. als er een verandering is, meld ik het, maar tot nu toe dus niks boeiends hiero :(
pi_86227662
euh zoek een gewillig kontje?
dus
pi_86252079
quote:
Op donderdag 9 september 2010 00:22 schreef Evie het volgende:
euh zoek een gewillig kontje?
Gevonden :P
pi_86253424
Tiefstraal toch op met je anaal.
Is dat helemaal hip ofzo?

Ik snap niet hoe je dat in godsnaam als vrouw zijnde lekker kunt vinden.
Beetje zo'n vetkadet in je arie douwen, no thank you.
pi_86253707
quote:
Op donderdag 9 september 2010 20:05 schreef Rowdy_Rocker het volgende:
Tiefstraal toch op met je anaal.
Is dat helemaal hip ofzo?

Ik snap niet hoe je dat in godsnaam als vrouw zijnde lekker kunt vinden.
Beetje zo'n vetkadet in je arie douwen, no thank you.
Hééé, kalm jij! Je komt pas net kijken joh :6
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')