Preciesquote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:56 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
je hebt het wel over vrouwen he. die zijn heel slecht te peilen
Ja vond ik ook wel.quote:
Wie niet?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:01 schreef Techno het volgende:
Oh, dus je wordt gecontroleerd door je vriendin?
haar kloon denkt daar anders overquote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:02 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
wij hebben geen geheimen voor elkaar (behalve dan KPD waar zij niet in mag)
omfg. Daar zou ik dood nog niet mee gevonden willen wordenquote:
Het leven is niet mooiquote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
omfg. Daar zou ik dood nog niet mee gevonden willen wordenwat afzichtelijk
![]()
![]()
Ik ben zeker de enige die hier o.a schaamlippen in ziet?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:04 schreef friekin_ het volgende:
[..]![]()
Alhoewel. Als mijn vent dit zou halen...
[ afbeelding ]
Klopt. Minstens 35,000. Anders laat maar zittenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:04 schreef motorbloempje het volgende:
je 'moet' niets.
Een aanzoek kan ook prima zonder ring en een huwelijksdag hoeft ook niet >10.000 euro of zelfs >20.000 euro te kosten.
Ja, ik zie namelijk een prachtig stukje Art Deco.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ben zeker de enige die hier o.a schaamlippen in ziet?
wat is er dan nog wel belangrijk, als er niks meer belangrijk is zou ik het gewoon tijdens de afwas doen scheelt weer een boel geneuzelquote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:05 schreef Mixende_match het volgende:
Ga eens met dr moeder of/en vriendin
Die weten vaak ook wel wat ze leuk vindt hoor
En als je eenmaal je aanzoek doet, zal de ring niet het belangrijkste zijn
Suc6
Briljant planquote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:57 schreef Leipo666 het volgende:
ff hier posten zodat mijn vriendin weer allerlei gedachten krijgt als ze dit topic in mijn active topics ziet staan
Nu je het zegt. Dankjewel.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ben zeker de enige die hier o.a schaamlippen in ziet?
Weet je zeker dat Duimpje jou niet controleerd?quote:
keischattigquote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:07 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik heb mijn vriendin wel een keer gevraagd of ze met me wou vouwendaarna hebben we samen een bootje gevouwen
Kijk, friekin heeft een leuke gevonden. HINT ->quote:
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:04 schreef friekin_ het volgende:
[..]![]()
Alhoewel. Als mijn vent dit zou halen...
[ afbeelding ]
Dat bootje zit nog in de lege vodkafles die bij het begin van onze relatie hoortquote:
doe ze de groetenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:09 schreef motorbloempje het volgende:
Toen mijn vriend of ik wilde trouwen zei ik eerst een paar keer nee( "nee... neeeeeeeeeee, dat meen je niet, neeee, dat kan niet, neeeeeee) , omdat ik niet geloofde dat hij het meende
daarna zei hij "Zeg nou maar jahaaaa, ik meen het" en toen zei ik ja
![]()
en overmorgen gaan we trouwen![]()
Laat je ring eens zien.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:09 schreef motorbloempje het volgende:
Toen mijn vriend of ik wilde trouwen zei ik eerst een paar keer nee( "nee... neeeeeeeeeee, dat meen je niet, neeee, dat kan niet, neeeeeee) , omdat ik niet geloofde dat hij het meende
daarna zei hij "Zeg nou maar jahaaaa, ik meen het" en toen zei ik ja
![]()
en overmorgen gaan we trouwen![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |