Dat je vooral iets doet wat jullie leuk vinden?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:43 schreef tsjas het volgende:
hallo,
Ik wil mijn vriendin ten huwelijk gaan vragen en een maand of 2 geleden heb ik al eens naar ringen gepeild en had ik er 1 uitgezocht en dat vond ze echt helemaal niets. Ik zei natuurlijk niet dat het om een huwelijksaanzoek ging. We keken gewoon toevallig sierraden op internet.
Waar moet een verlovingsring aan voldoen?
Er zijn zoveel regels aan een huwelijk enzo, ik wordt er helemaal gek van.
Zo las ik ook ergens dat een huwelijksring gewoon een kale ring met 1 steen moet zijn.
Waar moet ik allemaal op letten?
Over dat laatste, niets moet natuurlijk want dat is gewoon aan jezelf. En wat smaak betreft, zoveel vrouwen zoveel wensen. Wat jouw vriendin wel en niet mooi vindt kunnen wij niet beoordelen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:43 schreef tsjas het volgende:
hallo,
Ik wil mijn vriendin ten huwelijk gaan vragen en een maand of 2 geleden heb ik al eens naar ringen gepeild en had ik er 1 uitgezocht en dat vond ze echt helemaal niets. Ik zei natuurlijk niet dat het om een huwelijksaanzoek ging. We keken gewoon toevallig sierraden op internet.
Waar moet een verlovingsring aan voldoen?
Er zijn zoveel regels aan een huwelijk enzo, ik wordt er helemaal gek van.
Zo las ik ook ergens dat een verlovingsring gewoon een kale ring met 1 steen moet zijn.
Waar moet ik allemaal op letten?
Eigenlijk is trouwen zonder feest en dure ringen goedkoper om al je geld zaken te regelen dan een testament, contract etcquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:49 schreef Buschetta het volgende:
Dus je gaat een papiertje tekenen waarop staat dat je van je vriendin houdt ?
Al vanaf je geboorte heb je een contract met de staat.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:54 schreef SpecialK het volgende:
Mensen die vrijwillig een contract met de staat aan gaan.
Mwah, lang niet alle vrouwen denken er zo over.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:53 schreef Bengeltje het volgende:
Het gaat zich niet om hoeveel diamantjes enz, het gaat om het gebaar.
Voor zo iemand moet hij op de vlucht gaan, heel hard wegrennen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:13 schreef Techno het volgende:
Mwah, lang niet alle vrouwen denken er zo over.
Whahahahah, ik zou bijna denken dat je serieus bentquote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:17 schreef DRA het volgende:
Begin er niet aan. Vanaf het moment dat je getrouwd bent zal je vriendin zich geen dag meer voor je inspannen maar alleen nog extreem hoge eisen stellen aan jou (omdat je anders geen goede man bent). Het huwelijk kost je klauwen vol met geld en daarna zal ze ongeveer een volledig beslag gaan leggen op jouw inkomsten en je bankrekening(en). Alles wat je tot nu toe hebt opgebouwd ben je kwijt en gaat op aan onnodige zaken.
Een avondje stappen kun je vanaf nu wel vergeten, maar zij kan wel gewoon met vriendinnen weg. Ze gaat zich vanaf nu met al jouw tijd en gewoontes bemoeien. Alles wat haar niet aanstaat moet je ombuigen maar ga er niet vanuit dat ze vanaf nu ook nog maar 1 keertje naar jou luistert.
Na een aantal jaren ben je zo kaalgeplukt en kun je helemaal niet meer en kiest ze voor een ander. Vanaf dat moment ben je echter nog niet van haar af. Er komt eerst een dure scheiding waarbij je hoogst waarschijnlijk je huis moet verkopen en je nog jaren aan betalingen vastzit.
Doe het gewoon niet, nu het nog kan.
Dat sowieso. Ik wilde hem alleen even attenderen op dit kleine detail.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:19 schreef Bengeltje het volgende:
Voor zo iemand moet hij op de vlucht gaan, heel hard wegrennen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |