Laatst deden ze bij mij niet moeilijk iig. Ze vertelde dat ze eerst altijd de zakjes nodig hadden voor een bepaald nummer dat erop staat, maar die staan nu ook op de kaartjes. Ofzoiets.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:11 schreef Lauwheid het volgende:
Ik heb gister mijn bestelling uit de preview catalogus binnen gekregen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu wil ik alleen de gestreepte trui terugbrengen bij een H&M winkel. Las in de OP dat je deze dan weer in het zakje moet doen, maar die heb ik dus al weggegooid.. Zouden ze daar moeilijk over gaan doen?
Komt het wel direct aan als j uit de catalogus besteld? Wil ik dingen, bv. een winterjas, bestellen via de Online Shop staat er 'leverbaar: eind aug'quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:11 schreef Lauwheid het volgende:
Ik heb gister mijn bestelling uit de preview catalogus binnen gekregen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu wil ik alleen de gestreepte trui terugbrengen bij een H&M winkel. Las in de OP dat je deze dan weer in het zakje moet doen, maar die heb ik dus al weggegooid.. Zouden ze daar moeilijk over gaan doen?
Nou, ik kon bij mijn bestelling werkelijk geen enkel nummer vinden dat overeenkwam. Op en in de kleding stond iets heel anders dan op de bestelbon. Verschrikkelijk. Ben uiteindelijk maar op de site gaan kijken, want op vier zakken stond alleen maar iets van SHIRT BLACKquote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:23 schreef keepwalking het volgende:
[..]
Laatst deden ze bij mij niet moeilijk iig. Ze vertelde dat ze eerst altijd de zakjes nodig hadden voor een bepaald nummer dat erop staat, maar die staan nu ook op de kaartjes. Ofzoiets.
Dan komt het ook pas rond die tijd waarschijnlijkquote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:28 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Komt het wel direct aan als j uit de catalogus besteld? Wil ik dingen, bv. een winterjas, bestellen via de Online Shop staat er 'leverbaar: eind aug'
Uhu, maar het leek mij dat dat voor al die artikelen gold. Waarom dan niet voor de spullen die Lauwheid uit de preview catalogus heeft besteld?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:33 schreef Syrena het volgende:
[..]
Dan komt het ook pas rond die tijd waarschijnlijk
Sommige dingen hebben ze wel al op voorraad, andere niet.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:38 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Uhu, maar het leek mij dat dat voor al die artikelen gold. Waarom dan niet voor de spullen die Lauwheid uit de preview catalogus heeft besteld?
Die zijn al wel leverbaar, ik heb ook al preview spullen. Maar zoals alltijd zijn sommige dingen nog niet leverbaar.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:38 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Uhu, maar het leek mij dat dat voor al die artikelen gold. Waarom dan niet voor de spullen die Lauwheid uit de preview catalogus heeft besteld?
Hmm. Oke.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:46 schreef alors het volgende:
[..]
Die zijn al wel leverbaar, ik heb ook al preview spullen. Maar zoals alltijd zijn sommige dingen nog niet leverbaar.
Als je uit de previewcatalogus had besteld (in mei een keer), zou het begin augustus worden geleverd. Maar bij mij is het dus al een paar weekjes eerder gekomenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:38 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Oh oke, dan zal het vast goedkomen. Nog even een vraag (bestel namelijk niet zo vaak ietsquote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:23 schreef keepwalking het volgende:
[..]
Laatst deden ze bij mij niet moeilijk iig. Ze vertelde dat ze eerst altijd de zakjes nodig hadden voor een bepaald nummer dat erop staat, maar die staan nu ook op de kaartjes. Ofzoiets.
die onderste !!!!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:46 schreef K.Weenie het volgende:
Deze
[ afbeelding ]
of.. deze
[ afbeelding ]
?
Ik wilde al langer een leren sleehak, maar nou vind ik die grijze ook wel mooi.Al kun je daar denk ik nergens mee komen zonder de stof te verpesten. Hmm.
Ik wil die bovenste graag, maar had ze liever in het zwart suede gehad.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:46 schreef K.Weenie het volgende:
Deze
[ afbeelding ]
of.. deze
[ afbeelding ]
?
Ik wilde al langer een leren sleehak, maar nou vind ik die grijze ook wel mooi.Al kun je daar denk ik nergens mee komen zonder de stof te verpesten. Hmm.
Ik vind de grijze mooierquote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:46 schreef K.Weenie het volgende:
Deze
[ afbeelding ]
of.. deze
[ afbeelding ]
?
Ik heb de zwarte besteld, wou zulke al heel langquote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:46 schreef K.Weenie het volgende:
Deze
[ afbeelding ]
of.. deze
[ afbeelding ]
?
Grijs! Maar dan moet je m wel dragenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:46 schreef K.Weenie het volgende:
Deze
[ afbeelding ]
of.. deze
[ afbeelding ]
?
Kan zijn dat hij een deze dagen pas wordt aangemeld hoor.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:33 schreef Lauuwtje het volgende:
Doet track and trace t niet goed?
Er staat dat mn bestelling onderweg is, maar bij track and trace kan ie m nergens vinden
Omdat als er normaal al staat bestelling onderweg ik het meteen kan controleren, en deze keer dus niet.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:11 schreef Tegan het volgende:
[..]
Kan zijn dat hij een deze dagen pas wordt aangemeld hoor.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:02 schreef K.Weenie het volgende:
Aah moeilijk moeilijk, ik bestel ze gewoon allebei.Kan ik het dilemma nog een beetje voor me uit schuiven.
jaquote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:45 schreef ChipsZak. het volgende:
Vroeger kon je nog op die meldingen klikken, maar 'zending gesorteerd in sorteercentrum' is toch dat hij wrs de volgende dag komt?
Ik hou normaal niet van sleehakken, maar ik vond die grijze echt leuk!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:46 schreef K.Weenie het volgende:
Deze
[ afbeelding ]
of.. deze
[ afbeelding ]
?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |