edit; laatmaar, foutje.quote:Op donderdag 22 juli 2010 08:43 schreef alors het volgende:
[..]
Spijkerbroeken zijn prima, ik heb er nog nooit één kunnen verslijten. Maar ik was meestal wel met de hand. Blijven ze mooier.
[..]
Volgens haar site komtie deze week in de winkel. Online iig niet deze week, want dat is altijd donderdag.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 10:04 schreef alors het volgende:
Dat leren jasje is trouwens van Trend, dus in de meeste winkels hoef je em al niet te zoeken. En hij is 150 euro.
Dat is Daniel, hij is echt goddelijk hequote:
Echte leren jasjes zijn volgens mij altijd wel rond die prijs bij h&mquote:Op donderdag 22 juli 2010 10:06 schreef Tamashii het volgende:
[..]
WOWDat is best veel geld voor H&M doende. XD
En die andere leren items?
Heeft Daniel ook een achternaam? Dat googled wat lekkerder.quote:Op donderdag 22 juli 2010 10:08 schreef alors het volgende:
[..]
Dat is Daniel, hij is echt goddelijk heMijn favoriete mannelijke h&m model
Ongetwijfeld, ik weet em alleen nietquote:Op donderdag 22 juli 2010 10:43 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Heeft Daniel ook een achternaam? Dat googled wat lekkerder.
die heb ik ook vandaag binnen gekregen! moet hem nog even passen alleeen..quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:17 schreef Fusionfreak het volgende:
Ik heb via de H&M online shop deze wijde kimono trui besteld, dacht dat het een vrij kleine uitvoering was, blijkt het een superwijde trui te zijn met een wijde hals precies zoals ik dat wil hebbem (wow zeg!). Alleen jammer dat ze deze niet in felrood of knal geel hebben, maar ga 'm zeker dragen op een wijde zwarte tricotbroek met een zwart singlet eronder. later zal ik 'm precies nabreien in geel en rood.
[ afbeelding ]
Op de H&M shop staan best wel leuke dingen, zo heb ik ook twee grote lange (witte) tunieks besteld (lange wijde T shirts) deze ga ik indien ze mij bevallen qua pasvorm met textielverf rood en geel verven.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 12:53 schreef PluisigNijntje het volgende:
Ja hoor, ik heb die gigantische kralenketting binnen.. haal hem uit zn zakje.
En er gaan 100 zwarte minikraaltjes over de vloer![]()
Kut H&M! En die ketting is ook nog eens superzwaar, dat valt toch niet te dragen..
Die vind ik ook zooo geweldigquote:Op donderdag 22 juli 2010 13:46 schreef Redisformurder het volgende:
[..]
Die jas vind ik zo mooi!![]()
En dit jurkje:
[ afbeelding ]
Als ik iets altijd wel kan blijven kopen, zijn het jurkjes.quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:52 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Die vind ik ook zooo geweldig![]()
Maar ik heb nu even een jurkjesverbod
Precies, dat is dus ook mijn probleem..quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:56 schreef Redisformurder het volgende:
[..]
Als ik iets altijd wel kan blijven kopen, zijn het jurkjes.Blut.
Volgens mij wel, ik heb wel aanfoto's gezienquote:Op donderdag 22 juli 2010 14:59 schreef PluisigNijntje het volgende:
Oeh, zou dat blauwe broekje echt zo mooi blauw zijn? Ik ben er gek op maar het valt zeker weer tegen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ook hoorquote:Op donderdag 22 juli 2010 15:01 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik vraag me altijd af waar ik zulke leggings bij zou dragen,.
En dat nieuwe jurkje, met die mesh, vind ik zo leuk in de gestreepte vorm!Maarja ik retour ze net zo makkelijk weer
Die gestreept vond ik net wat heftig, wel fijn prijsje
know'm sayin?
word? word.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |