Tja, het UWV is niet zo snel als het om geld geven gaat, maar als ze geld moet hebben van je dan is het omgekeerd.quote:Op woensdag 21 juli 2010 08:22 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ja...alles is allang afgerond maar het uwv wil nog ff rente trekken over het geld keert nog niks uit.
idd...nu kan ik geen rioolput voor je kopenquote:Op woensdag 21 juli 2010 08:24 schreef Juup© het volgende:
[..]
Tja, het UWV is niet zo snel als het om geld geven gaat, maar als ze geld moet hebben van je dan is het omgekeerd.
O jawel daar ben ik ook van overtuigd, alleen dat lelijke onkruid e.d. ontsiert alles. Wil het een beetje leuk aankleden omdat wij een hoekhuis hebben dat aan de toegang van "de wijk" ligt, maar nu moet ik wachtenquote:Op woensdag 21 juli 2010 08:23 schreef Stormqueen het volgende:
Juup, komt wel goed met die voortuin, heus
quote:Op woensdag 21 juli 2010 08:25 schreef ArTiC het volgende:
[..]
idd...nu kan ik geen rioolput voor je kopen
het is een nieuwbouwwijk, de komende 5 jaar heeft het sowieso nog de charme en uitstraling van een parkeergaragequote:Op woensdag 21 juli 2010 08:26 schreef Juup© het volgende:
[..]
O jawel daar ben ik ook van overtuigd, alleen dat lelijke onkruid e.d. ontsiert alles. Wil het een beetje leuk aankleden omdat wij een hoekhuis hebben dat aan de toegang van "de wijk" ligt, maar nu moet ik wachten
Pluspunt: Kan nu andere dingen doen waar ik anders geen tijd voor had.
nou nou nou...hoogstens 4,5 jaar hoorquote:Op woensdag 21 juli 2010 08:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het is een nieuwbouwwijk, de komende 5 jaar heeft het sowieso nog de charme en uitstraling van een parkeergarage
Dat is ook weer waarquote:Op woensdag 21 juli 2010 08:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het is een nieuwbouwwijk, de komende 5 jaar heeft het sowieso nog de charme en uitstraling van een parkeergarage
Al gedaanquote:Op woensdag 21 juli 2010 09:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
maar jullie gaan dus een bananenbos aanplanten?
illegale bananenkwekerij op zolderquote:Op woensdag 21 juli 2010 09:18 schreef Juup© het volgende:
[..]
Al gedaan1 staat er nu in de volle grond, en ik heb nog 2 plantjes in een grote speciekuip staan maar die gaan dit jaar de grond nog niet in want dan overleven zij de winter niet. Die plantjes zullen op zolder of op mijn kamer overwinteren.
Neuhj, deze planten geven geen eetbare bananen dus zal niet rendabel zijnquote:Op woensdag 21 juli 2010 09:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
illegale bananenkwekerij op zolder
Misschien ga je juist wel vet spacen als je ze wél eetquote:Op woensdag 21 juli 2010 09:26 schreef Juup© het volgende:
[..]
Neuhj, deze planten geven geen eetbare bananen dus zal niet rendabel zijn
Ik zal er een aan jou geven als de planten ooit bananen krijgen, dan mag jij het uit proberenquote:Op woensdag 21 juli 2010 10:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Misschien ga je juist wel vet spacen als je ze wél eet
quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:33 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik zal er een aan jou geven als de planten ooit bananen krijgen, dan mag jij het uit proberen
nog iets leuks gekocht? Pics?quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:18 schreef Inu het volgende:
Op en neer naar Londen in 1 dag is vermoeiendmaar wel leuk
quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dan eis ik wel een gedeelte van de omzet op tho
Maar daar kopen is zoveel leukerquote:Op woensdag 21 juli 2010 10:49 schreef Juup© het volgende:
[..]
Foto's kopen in London? Dat kan hier in Nederland ook
plastic doet het altijd goed met vuurquote:Op woensdag 21 juli 2010 11:07 schreef Byte_Me het volgende:
flinke rookpluim weer te zien in eindhoven. dit keer is er brand in valkenswaard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |