Top sekreetquote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:24 schreef ArTiC het volgende:
[..]
en waar ga je heen dan?
of is dat ook geheim
Levi heeft slechte ervaringen met inbraaksquote:
it wasn't mequote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:27 schreef Levitation het volgende:
[..]
Levi heeft slechte ervaringen met inbraaks
zegt Joran ook altijd.quote:
ik ben wel lief voor maisjesquote:
Of je nou naar Zeeland gaat of naar Nieuw-Zeeland, op tijd thuis om die inbreker te vangen ben je toch nietquote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:27 schreef Levitation het volgende:
[..]
Levi heeft slechte ervaringen met inbraaks
daarom zeg ik niet wanneer ik weg ga.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Of je nou naar Zeeland gaat of naar Nieuw-Zeeland, op tijd thuis om die inbreker te vangen ben je toch niet
Je zegt ook niet waarheen je weg gaatquote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:31 schreef Levitation het volgende:
[..]
daarom zeg ik niet wanneer ik weg ga.
ze merken het wel als je hier 3 dagen niet meer postquote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:31 schreef Levitation het volgende:
[..]
daarom zeg ik niet wanneer ik weg ga.
nu wel.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je zegt ook niet waarheen je weg gaat
am nam nam namquote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:32 schreef Levitation het volgende:
Overigens ga ik naar "Nam". Op zoek naar "a guy called Charlie".
V. bouwt gewoon een bot die automagisch levi-uitspraken op Fok genereertquote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:32 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ze merken het wel als je hier 3 dagen niet meer post
In het weekend post ik ook nooit.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:32 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ze merken het wel als je hier 3 dagen niet meer post
luiaardquote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:32 schreef Levitation het volgende:
[..]
nu wel.![]()
maar als iemand vraagt of het geheim is, is het veul te makkelijk om "ja" te antwoorden.
daarom zei ik ook 3 dagenquote:
Kan niet moeilijk zijn.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
V. bouwt gewoon een bot die automagisch levi-uitspraken op Fok genereert
enorm lui.quote:
sgoe!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:35 schreef Levitation het volgende:
[..]
enorm lui.![]()
Ik moet zo trouwens nog ff langs een drogist oid om oordruppels te scoren. Misschien dat dat wel helpt tegen de oorpijn. Probeer wel een beetje op tijd in het zwembad te zijn.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:20 schreef Levitation het volgende:
[..]
Da's knap lastig. Hoe kwam je dan weer bij je voordeur terecht?
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:39 schreef ArTiC het volgende:
mailt link naar dit topic door naar Duch en V.
Heldquote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:35 schreef febster het volgende:
Ik heb vandaag een uur lang water staan uitdelen op 'de dijk', ik denk een fles of 500 ofzo. Was wel supertof, wat een sfeer die vierdaagse
.
Gaem lopen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:35 schreef febster het volgende:
Ik heb vandaag een uur lang water staan uitdelen op 'de dijk', ik denk een fles of 500 ofzo. Was wel supertof, wat een sfeer die vierdaagse
.
Oeh!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:46 schreef amaranta het volgende:
Collega's die per ongeluk reply all doen ipv reply
Als dat echt zo is dan is het toch geen probleemquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:26 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Oeh!![]()
Collega's die tegen cliënten zeggen dat je naar de wc bent als er voor je gebeld wordt
hij is het wateruitdeelhulpjequote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:16 schreef amaranta het volgende:
[..]
Gaem lopen.
Moppsie en ik gaan em ook lopen.
Gajemee?
blijf dan ook op je plek!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:26 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Oeh!![]()
Collega's die tegen cliënten zeggen dat je naar de wc bent als er voor je gebeld wordt
vliegende tegen je aanvliegende vliegenquote:
1, na een post van Juup©quote:
Wat wil je met het onderstel van een Fordquote:
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:58 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Wat wil je met het onderstel van een Ford
You don't drive a Ford,quote:
Makkelijk tochquote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:04 schreef ArTiC het volgende:
[..]
You don't drive a Ford,
a Ford drives you
als je de bodem van het ravijn wil zien wel jaquote:
Als jij ook aandacht wilt, mag je dat ook gewoon vragen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:39 schreef ArTiC het volgende:
mailt link naar dit topic door naar Duch en V.
Hij wil je gezicht onder penetreren.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:17 schreef Levitation het volgende:
[..]
Als jij ook aandacht wilt, mag je dat ook gewoon vragen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |