Vakansiequote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:23 schreef Juup© het volgende:
[..]
Kwam gisteren een bord tegen van een omleiding ivm Park Hilarius waarop stond:
[ afbeelding ]
zon, strand en bierquote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:26 schreef Stormqueen het volgende:
wij moeten ook nog es op zoek naar permanente bodembedekking bij de borders... dat kale zand is ook niet echt aantrekkelijk
vlammetjesquote:
De meest gecontroleerde renner en nooit positief getestquote:
Ja precies...quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:38 schreef ArTiC het volgende:
[..]
De meest gecontroleerde renner en nooit positief getest
google eens op universiteit Helmondquote:
Mag je niet zeggen van ze, ik kreeg ook al op mijn kop.quote:
en terecht...innocent until proven guiltyquote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:06 schreef Levitation het volgende:
[..]
Mag je niet zeggen van ze, ik kreeg ook al op mijn kop.
Allemaal schuldig, maar de meesten zijn de tests te slim af. Goeie drugs spoor je niet op.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:09 schreef ArTiC het volgende:
[..]
en terecht...innocent until proven guiltu
perzikenquote:
Lieverd, alle stalen worden bewaard en zodra men een nieuwe dopingsoort ontdekt heeft (en kan testen) worden oude stalen (van bijvoorbeeld de tourwinnaars) hertest. Dus had Armstrong 6 jaar geleden al CERA gehad dan was dat 2 jaar geleden alsnog gevonden.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:10 schreef Levitation het volgende:
[..]
Allemaal schuldig, maar de meesten zijn de tests te slim af. Goeie drugs spoor je niet op.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:10 schreef Levitation het volgende:
Kwam gisteren een bord tegen van een omleiding ivm Park Hilarius waarop stond:
[ afbeelding ]
quote:
Zoals hij zei!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:12 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Lieverd, alle stalen worden bewaard en zodra men een nieuwe dopingsoort ontdekt heeft (en kan testen) worden oude stalen (van bijvoorbeeld de tourwinnaars) hertest. Dus had Armstrong 6 jaar geleden al CERA gehad dan was dat 2 jaar geleden alsnog gevonden.
dan gebruikt hij dus geen CERA.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:12 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Lieverd, alle stalen worden bewaard en zodra men een nieuwe dopingsoort ontdekt heeft (en kan testen) worden oude stalen (van bijvoorbeeld de tourwinnaars) hertest. Dus had Armstrong 6 jaar geleden al CERA gehad dan was dat 2 jaar geleden alsnog gevonden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |