metal?quote:
Techno, Electro, enzquote:
klopt, das handig maar wegwerps scheelt afwassen.quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:24 schreef r8ality het volgende:
[..]
Voordeel is wel dat die bordjes en bekers enzo wel tegen de grond kunnen kletteren. Gebeurt niks mee.
Eindhoven Rockcityquote:
niet voor mietjes, ik dacht ik breng het subtielquote:
ijzeren man, aan de water, 7 organisaties, erg relaxed.quote:
Nu niet meer neequote:Op woensdag 21 juli 2010 21:54 schreef amaranta het volgende:
Dat is helemaal niet jouw laatste tweet.
je moet ergens beginnen. succes met opstaanquote:Op woensdag 21 juli 2010 22:04 schreef febster het volgende:
Tenmiste dat hoop ik, want ik heb tot nu maar 15 min radio ervaring. /groentje
Nee, geen tijd voor gehad (dringende date elders) en om nu eerst murw geluld te worden over marketing zie ik niet zo zitten. Ik mag de titel toch gewoon voeren.quote:Op donderdag 22 juli 2010 08:00 schreef bleiblei het volgende:
Fufr! Ben jij nog in het evoluon geweest om je prijzen op te halen voor beste dw en detacheerder van eindhoven?
het is een soort lokkertje om je urenlang door te zagen.quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:19 schreef Blueman het volgende:
Zit er verder dan nog wat aan de prijs gekoppeld?
Aangezien ze nog een hele voordracht hebben of begreep ik je verkeerd?
En dat op donderdag terwijl gisteren de week door midden is gezaagd door meneer Zaagmans!quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:29 schreef FUFR het volgende:
[..]
het is een soort lokkertje om je urenlang door te zagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |