Oké, ik dacht sex.quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb 'r nooit eerder gehoord over vergaderen in London iig
Ja, dat werkpakket ligt al een tijdje stil en er is nu sinds een week of 6 een nieuwe werkpakketleider en die had ook nog wat mensen niet gezien en elkaar ff zien levert toch vaak meer op dan via videoconference... Maar vanaf nu gaat de rest waarschijnlijk via Skype jaquote:Op woensdag 21 juli 2010 13:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die ook allemaal ziljoenen geld over hebben
Maar goed, wel leuk dat je dat mag. Waarom trouwens niet via de videoconference?
Skype? gullie koopt daar niet een of ander veel te duur pakket voor?quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:59 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, dat werkpakket ligt al een tijdje stil en er is nu sinds een week of 6 een nieuwe werkpakketleider en die had ook nog wat mensen niet gezien en elkaar ff zien levert toch vaak meer op dan via videoconference... Maar vanaf nu gaat de rest waarschijnlijk via Skype ja
Nope, alles zoveel mogelijk gratiesch en open sourcequote:Op woensdag 21 juli 2010 14:00 schreef FUFR het volgende:
[..]
Skype? gullie koopt daar niet een of ander veel te duur pakket voor?
skype is geen van beiden..quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:02 schreef Inu het volgende:
[..]
Nope, alles zoveel mogelijk gratiesch en open source
De gemiddelde K3-tekst is niet kuiser heurquote:Op woensdag 21 juli 2010 14:03 schreef FUFR het volgende:
Net op school naar een uitvoering geweest. Staat daar een klasje "maak me gek met je mond" te zingen..
Ben ik nou de enige die snapt dat dat een homo-erotisch nummer is?
P2P niet, via een telefoonlijn wel hoor.quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:03 schreef Inu het volgende:
[..]
Sinds wanneer moet je betalen voor een Skype gesprek?
Ja, maar dat doen we dan dus ook nietquote:Op woensdag 21 juli 2010 14:06 schreef FUFR het volgende:
[..]
P2P niet, via een telefoonlijn wel hoor.
nee jullie gaan liever ff livequote:
Ik zei toch dat de rest via Skype zal gaan? En het was een hele productieve dag, productiever dan drie weken Skypen...quote:
Leukquote:Op woensdag 21 juli 2010 14:07 schreef Stormqueen het volgende:
Baas: Zit je een beetje in de informatie die ik je heb gegeven?
Ik: Ja, hoezo?
Baas: Omdat gij dat straks aan de managers gaat presenteren! Gij het daar toch veur geleerd?
Nice, verrassingsaanvallenGetuigt wel van vertrouwen tho
en spanje dan? das toch ook live.quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:14 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik zei toch dat de rest via Skype zal gaan? En het was een hele productieve dag, productiever dan drie weken Skypen...
[..]
LeukSucces
riverdance?quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:16 schreef Inu het volgende:
Er wordt in het gebouw een piano verhuisd volgens mij... Ik hoor de hele gebuts en dan pianogeluid
Ja, dan komt echt iedereen en dat is goed voor moraalquote:Op woensdag 21 juli 2010 14:16 schreef FUFR het volgende:
[..]
en spanje dan? das toch ook live.
Verder helemaal met je eens, live is altijd beter dan de internets.
neem effe de tijd voor het strand. dan is het daar nog een graadje of 20.quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:19 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, dan komt echt iedereen en dat is goed voor moraal
Ja, ik blijf waarschijnlijk nog 4 dagen daarquote:Op woensdag 21 juli 2010 14:20 schreef FUFR het volgende:
[..]
neem effe de tijd voor het strand. dan is het daar nog een graadje of 20.
Dank jequote:Op woensdag 21 juli 2010 14:14 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik zei toch dat de rest via Skype zal gaan? En het was een hele productieve dag, productiever dan drie weken Skypen...
[..]
LeukSucces
ja dat doet een Stabij he... bietje erbij staan...quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:30 schreef Blueman het volgende:
Leuk joh!
Hebben een van de twee honden van GF ouders... en nu ook even een dagje van vrienden van ons... die hebben een puppietje van een paar maanden...
Leuk die twee die elkaar uitdagen... Een Friesche Stabij en een Jack Russell ....
De Jack Russellpup vliegt heel de kamer door, de andere controleert
Nu is het even laten zien dat hij de baas is...quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:57 schreef FUFR het volgende:
[..]
ja dat doet een Stabij he... bietje erbij staan...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |